ایده برتر پارسیان

ایده برتر پارسیان

انواع کالای دیجیتال در فروشگاه آنلاین ماشین های اداری ایده برتر پارسیان hdni fvjv \hvsdhk (قیمت پرینتر،اسکنر،فکس،کپی/فتوکپی،لپ تاپ،تبلت و قطعات کامپیوتر،دوربین مداربسته و سیستم های امنیتی
ایده برتر پارسیان

ایده برتر پارسیان

انواع کالای دیجیتال در فروشگاه آنلاین ماشین های اداری ایده برتر پارسیان hdni fvjv \hvsdhk (قیمت پرینتر،اسکنر،فکس،کپی/فتوکپی،لپ تاپ،تبلت و قطعات کامپیوتر،دوربین مداربسته و سیستم های امنیتی

نکات مهم برای خرید مبلمان اداری (2)

در بخش قبل گفتیم که انتخاب مبلمان اداری مناسب برای یک شرکت و یا دفتر کار اهمیت زیادی دارد. انتخاب میز و صندلی مدیریت، میز و صندلی کارمند و همچنین مبلمان پذیرایی و دکوراسیون دفتر کار با قیمت و کیفیت مطلوب، غالبا زمان زیادی را به خود اختصاص می دهد. در این میان لازم است نکات مهمی را در نظر داشته باشید تا بتوانید بهترین گزینه را برای محل کار خود انتخاب کنید.


نکات مهم برای خرید مبلمان اداری (2)


در قسمت اول این آموزش، به مرور نکات مهم در انتخاب صندلی اداری پرداختیم و فاکتورهای مهم در خرید انواع صندلی مدیریتی، صندلی کارشناسی و صندلی کارمندی را بیان کردیم.

در این قسمت آیتم های مهم در انتخاب میز اداری را مورد بررسی قرار می دهیم.

حتما بخوانید: نکات مهم برای خرید مبلمان اداری (1)

برای خرید مبلمان اداری باید به چه نکاتی توجه کرد؟

میز اداری یکی از اجزای مهم مبلمان اداری است که باید در هنگام خرید آن به اصول طراحی و ارگونومی دقت شود. میز اداری در انواع میز کارمند، میز مدیریت، میز منشی، میز گروهی و میز کنفرانس وجود دارد که هر یک به تناسب کارایی، مدل های متنوع و مختلفی دارند. 

برای خرید مبلمان اداری باید به چه نکاتی توجه کرد؟

میز مدیریت باید طوری طراحی شده باشد که مدیر بتواند به تمام محیط اطراف احاطه داشته و افراد خود را زیر نظر بگیرید.

در ادامه برای پاسخ به سوال برای خرید مبلمان اداری باید به چه نکاتی توجه کرد؟ می گوییم که میز کارمندی نیز باید به تناسب کاری که در نظر دارید، انتخاب شود. اگر برای یک کارمند فضای وسیعی در زمان کار نیاز است، باید میز بزرگتری خریداری شود. البته لازم به ذکر است با استفاده از کشوهای متعدد که در طراحی میزها قرار می گیرند، می توان نیاز به استفاده از یک میز بزرگ را مرتفع کرد. به طور کلی حداقل ابعاد استاندارد برای یک میز اداری 1200*800 میلیمتر است.


برای خرید مبلمان اداری باید به چه نکاتی توجه کرد؟


برای ساخت میزهای مدیریتی مدرن، معمولا از متریال MDF استفاده می شود. از جمله مزیت های این متریال می توان به زیبایی و تنوع طرح و رنگ اشاره نمود. به علاوه این ماده دوام و استحکام بیشتری نسبت به مواد مشابه دارد و از لحاظ قیمت نیز بسیار مقرون به صرفه است.

برای خرید مبلمان اداری باید به چه نکاتی توجه کرد؟

برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت ایده برتر مراجعه نمایید و یا با شماره تلفن 73027-021 تماس بگیرید.

منبع: ایده برتر پارسیان

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی پلاتر 

کامپیوتر  کامپیوتر All in One مانیتور ویدئو وال مانیتور صنعتی

تجهیزات شبکه  سانترال تلفن سانترال  بیسیم  تلفن بیسیم  تلفن رومیزی تلفن باسیم باتری یو پی اس

مبلمان اداری  صندلی اداری صندلی کارمندی  صندلی کارشناسی  صندلی مدیریتی  صندلی معاونتی
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.