ایده برتر پارسیان

ایده برتر پارسیان

انواع کالای دیجیتال در فروشگاه آنلاین ماشین های اداری ایده برتر پارسیان hdni fvjv \hvsdhk (قیمت پرینتر،اسکنر،فکس،کپی/فتوکپی،لپ تاپ،تبلت و قطعات کامپیوتر،دوربین مداربسته و سیستم های امنیتی
ایده برتر پارسیان

ایده برتر پارسیان

انواع کالای دیجیتال در فروشگاه آنلاین ماشین های اداری ایده برتر پارسیان hdni fvjv \hvsdhk (قیمت پرینتر،اسکنر،فکس،کپی/فتوکپی،لپ تاپ،تبلت و قطعات کامپیوتر،دوربین مداربسته و سیستم های امنیتی

دوربین مدار بسته دام ایمن آرا IMENARA IAP.ND-V3522 WS

دوربین مداربسته دام IAP.ND-3522 WS

نوع دوربین : دام
حالت لنز : متغییر
ولتاژ کار : 12 وات
رزولوشن : 2592*1944
برد دید در شب :25 متر

معرفی دوربین مداربسته دام ایمن آرا IAP.ND-3522 WS

  شرکت ایمن آرا، از شرکت های معروف و معتبر در زمینه واردات و پخش عمده دوربین های مدار بسته لوازم جانبی و انواع سیستم های امنیتی و نظارتی است.

از مهمترین دستاورد های این شرکت داشتن واحد پشتیبانی و خدمات پس از فروش است. شرکت ایمن آرا با به کارگیری نوآوری های نوین، همکاری با متخصصین برجسته، حفظ و انتقال تجربیات گذشته به پرسنل کارآمد همواره به ارتقای سطحی کیفی محصولات خود پرداخته است.

دوربین مدار بسته دام ایمن آرا به عنوان یکی از انواع دوربین مدار بسته این شرکت است که در راستای اصول عمومی و رعایت استانداردهای بین المللی و قیمت مناسب صورت گرفته است.

دوربین مدار بسته دام ایمن آرا IMENARA IAP.ND-V3522 WS در حیطه نرم افزار و سخت افزار بهترین تجربه را برای مشتریان خود به ارمغان آورده است. این شرکت با عرضه دوربین مدار بسته دام ایمن آرا IMENARA به عنوان یکی از محبوب ترین تولیدکنندگان در بازار های جهانی شناخته شده است.

معرفی دوربین مداربسته دام ایمن آرا IAP.ND-3522 WS

قابلیت ها و کارایی های دوربین مداربسته دام ایمن آرا IMENARA IAP.ND-3522 WS 

بدنه این دوربین ها معمولا مقاومت زیادی در برابر شرایط بد آب و هوایی ندارد بنابراین قابلیت ها و کارایی های دوربین مداربسته دام IMENARA IAP.ND-V3522 WS عموما محدود به محیط های مسقف اداری، تجاری یا مسکونی می شود.

دوربین مدار بسته دام ایمن آرا IMENARA IAP.ND-V3522 WS در کیفیت های متفاوتی به صورت شبکه و آنالوگ و AHD تولید و به بازار عرضه شده است و از نظر کیفیت تصویر محدودیتی ندارد.

اگر به دنبال دوربین مدار بسته می گردید که شناسایی و تخریب آن سخت باشد دوربین مدار بسته دام ایمن آرا  IMENARA IAP.ND-V3522 WS را انتخاب کنید.

از نظر کارشناسان ایده برتر پارسیان دوربین های سری حرفه ای ایمن آرا دارای قابلیت ها و فناوری های ویژه برای کار در شرایط محیطی و نوری دشوار است.

دوربین مدار بسته دام ایمن آرا دارای قابلیت ضبط تصویر رنگی در نور بسیار کم با استفاده از سنسور 2/1 است و همچنین مجهز به لنز با کیفیت با قابلیت زوم فوکوس خودکار و 6 مگاپیکسل و روشنایی IR هوشمند با برد 25 متر و امکان نصب کارت حافظه می باشد.

قابلیت ها و کارایی های دوربین مداربسته دام ایمن آرا IMENARA IAP.ND-3522 WS

دوربین مدار بسته دام ایمن آرا IMENARA IAP.ND-V3522 WS

 دوربین مدار بسته دام ایمن آرا IMEN ARA IAP.ND-V3522 WS از نظر نوع لنز به دو دسته لنز ثابت و لنز وریفوکال تقسیم می شود.

لنز ثابت در این دوربین های مدار بسته دام معمولا از لنز 2.8 (85 درجه ) یا 3.6 (70 درجه) میلیمتر ساخته شده است و  لنز های وریفوکال معمولا از لنز 3-9 ( 35 تا 80 درجه) میلیمتر یا 2.8-12(25 تا 85 درجه) تولید و به بازار عرضه شده است.

لنز دوربین دام بسته به نیاز کاربران تنظیم می شود. میزان زوم در دوربین های دام متفاوت است. این قابلیت به دوربین امکان رصد فضای بیشتری را با جزییات بیشتر می دهد.

ابعاد و اندازه تصویر دوربین مدار بسته دام ایمن آرا 1944*2592 است. سرعت پردازنده دوربین مدار بسته دام ایمن آرا 800 مگاهرتز است.

دوربین مدار بسته دام دارای قابلیت صدای دو طرفه و اتصال میکروفون خارجی است. با توجه به ویژگی های گفته شده قبل از خرید و انتخاب دوربین مداربسته، محل نصب و فضای مورد نظر خود را مشخص کنید و دوربینی مناسب با آن فضا را نصب کنید.

به شما پیشنهاد می کنیم که که قبل از تصمیم گیری نهایی و سفارش برای دریافت قیمت دوربین مدار بسته با کارشناسان ایده برتر پارسیان تماس بگیرید و از راهنمایی آن ها استفاده کنید تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

دوربین مدار بسته دام ایمن آرا IMENARA IAP.ND-V3522 WS

دوربین مدار بسته بولت ایمن آرا IMENARA IAP.NB-P3522 WSA

دوربین مداربسته بولت IAP.NB-P3522 WSA

نوع دوربین : بولت
حالت لنز :متغیر
دید در شب : دارد
برد دید در شب : 45 متر

معرفی دوربین مداربسته بولت ایمن آرا IAP.NB-V3522 WSA

دوربین مدار بسته به کلیه دوربین هایی گفته می شود که در جای خود ثابت بوده و تصویر  ضبط شده را برای یک یا چند نفر ارسال می کند. کاربر می تواند در هر کجا که هست توسط گوشی موبایل مکان مورد نظر خود را ببیند.

شرکت ایمن آرا در حال حاضر انواع دوربین های مداربسته آنالوگ و تجهیزات مربوطه به سیستم امنیتی مثل نرم افزار و...را تولید کرده و به بازار عرضه می کند.

معرفی دوربین مداربسته بولت ایمن آرا IAP.NB-V3522 WSA

کلیه فرآیند طراحی، مهندسی و تولید دوربین مداربسته در داخل کشور با بالاترین کیفیت جهانی به بازار عرضه شده است و ضمانت بدون قید و شرط کلیه محصولات از جمله دوربین مدار بسته ایمن آرا نشان دهنده کیفیت بالا و قابل اطمینان تولیدات شرکت ایمن آرا است.

 دوربین مدار بسته بولت ایمن آرا IMENARA IAP.NB-P3522 WSA جز دوربین های سری حرفه ای ایمن آرا است که دارای قابلیت و فناوری ویژه برای کار در هر شرایط محیطی و نوری دشوار است.

قابلیت ها و کارایی های دوربین مداربسته بولت ایمن آرا IAP.NB-V3522 WSA

 دوربین مداربسته بولت معمولا کاربرد بیرونی دارد. از قابلیت و کارایی های دوربین مداربسته بولت IMENARA IAP.NB-P3522 WSA با توجه به ضد آب بودن بدنه این دوربین ها و شکل خاص دوربین های بولت ایمن آرا برای محیط های بیرونی یا شرایط سخت آب و هوایی مناسب است.

توجه داشته باشید که دوربین بولت ایمن آرا شامل یک پکیج تشکیل شده از لنز و کاور ضد ضربه و ضد آب و گرد و غبار می باشد که توسط شرکت سازنده تولید و به بازار عرضه شده است. ضد آب بودن این دوربین ها به معنای امکان غوطه ور کردن در آب نیست.

قابلیت ها و کارایی های دوربین مداربسته بولت ایمن آرا IAP.NB-V3522 WSA

بولت به معنای لوله یا گلوله است. دوربین مداربسته بولت ایمن آرا IMENARA IAP.NB- P3522 WSA با بدنه ای استوانه ای شکل بوده و عموما فلزی می باشد. علت نام گذاری این دوربین ها شباهت ظاهری آن ها به گلوله است.

نمونه دیگری از ویژگی های آن قابلیت دید در شب است که از طریق LED های مادون قرمز محیط اطراف خود را روشن می کند و امکان تصویر برداری در شب را فراهم خواهد کرد.

دوربین مدار بسته بولت ایمن آرا IMENARA IAP.NB-P3522 WSA

دوربین مدار بسته بولت ایمن آرا IMENARA IAP.NB-P3522 WSA مجهز به لنز با کیفیت به همراه زوم و فوکوس خودکار است. همچنین دارای برد 45 متر با قابلیت ضبط صدای دو طرفه می باشد.

 از دیگر ویژگی های مهم این دوربین مدار بسته امکان نصب کارت حافظه تا ظرفیت 128 مگابایت برای ذخیره تصاویر است.

طراحی ضد آب و ضد ضربه دوربین بولت IMENARA باعث شده است نظر طرفداران زیادی را به خود جلب کند. سرعت پردازنده دوربین بولت 800 MHZ است و مجهز به لنز متغیر دید در شب( زوم وفوکوس اتومات) با کیفیت 6 مگاپیکسل می باشد.

دوربین مدار بسته بولت ایمن آرا IMENARA IAP.NB-P3522 WSA

ابعاد دوربین دام ایمن آرا 85*90*314 میلیمتر و وزن آن حدودا 750 گرم است.

ورودی و خروجی دوربین بولت به صورت دیجیتالی می باشد و امکان پشتیبانی از سه زبان فارسی، انگلیسی، عربی جزو امکانات مهم دوربین مداربسته بولت AIMENARA IAP.NB-P3522 WSA بوده که به بازار جهانی عرضه شده که توجه طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است.

طراحی و شکل ظاهری دوربین بولت IMENARA IAP.NB-P3522 WSA به گونه ای است که بتوانیم به راحتی در موقعیت های پرخطر از آن استفاده کنیم.

شما می توانید جهت دریافت قیمت دوربین مداربسته و همچنین خرید دوربین مدار بسته برای مصارف مختلف با واحد فروش ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید. 

دوربین مدار بسته بولت ایمن آرا IMENARA IAP.NB-P3522 WSA

اسپیکر بلوتوث قابل حمل سونی Sony SRS-XB32

اسپیکر بلوتوث وایرلس سونی XB32

وزن: 907 گرم
رابط اتصال: بلوتوث و NFC
طول عمر باتری : 24 ساعت
نوع اتصال: باسیم و بی سیم

طراحی اسپیکر بلوتوث بی سیم Sony SRS-XB32

در بین اسپیکر های معرفی شده شرکت سونی، اسپیکر بلوتوثی Sony SRS-XB32 یک اسپیکر با طراحی صدای واقع گرایانه است که نیاز کاربر را به خوبی برطرف می نماید.

اسپیکر وایرلس بلوتوث سونی XB32 یک اسپیکر فوق العاده سبک، کم  و جمع جور بوده که به راحتی می توان به هر کجا که نیاز دارید آن را با خود ببرید و از کیفیت صدای آن لذت ببرید.

طراحی اسپیکر بلوتوث بی سیم Sony SRS-XB32

شرکت سونی با تولید اسپیکر بی سیم سونی SRS-XB32 با پشتیبانی از اتصال بی سیم از طریق بلوتوث می تواند صدای مد نظر کاربر را به خوبی و باکیفیتی بی نظیر پخش نماید.

 طراحی اسپیکر بلوتوث بی سیم Sony SRS-XB32 بیشتر به یک وسیله دکوراسیون در منزل شباهت دارد و در زمان روشن شدن نور گرمی توسط LED  و از درون آن ساطع می شود که بیشتر ظاهری شبیه به یک شمع روشن و لرزان است.

قابلیت و کارایی های اسپیکر قابل حمل سونی SRS-XB32

یکی از مهیج ترین قابلیت و کارایی های اسپیکر قابل حمل سونی Sony SRS-XB32، قابلیت EXTRA BASS می باشد. با ویژگی باس اضافه، می توانید صدا را تقویت کنید و در مهمانی ها و سایر مراسم دور همی از آن لذت ببرید.

با دکمه های صدای زنده (Live Sound) این اسپیکر قابل حمل، صداها را به شکل واقع گرایانه و سه بعدی منحصر به فرد دریافت کنید.

قابلیت و کارایی های اسپیکر قابل حمل سونی SRS-XB32

کیفیت صدا در اسپیکر بلوتوث وایرلس XB32 رضایت بخش بوده و با وجود اندازه کوچکی که دارد، صدای رسایی را ارائه می دهد.

SRS-XB32 دارای چراغ های فلاش چند رنگی است که هماهنگ با ضرب، ریتم و آهنگ موسیقی شروع به چشمک زدن می کند. شما می توانید رنگ نور خطی که در اطراف بلندگو قرار می گیرد را با توجه به سلیقه خود تغییر دهید.

قابلیت و کارایی های اسپیکر قابل حمل سونی SRS-XB32

 مدت زمان نگهداری شارژ توسط باتری در اسپیکر بی سیم بلوتوث 24 ساعت و در حالت اکسترا باس 14 ساعت است.

اسپیکر بلوتوث وایرلس مدل Sony SRS-XB32 از اتصال بی‌سیم بلوتوث و امکان هم گام شدن با ان اف سی و WIFI پشتیبانی می کند.

اسپیکر بلوتوث قابل حمل سونی  Sony SRS-XB32

 اسپیکر وایرلس قابل حمل Sony SRS-XB32 با داشتن قابلیت های ضد اب بودن و کیفیت بالای صدا می تواند انتخاب مناسبی به عنوان یک پخش کننده موسیقی در گردش و تفریح باشد.

اسپیکر بلوتوث قابل حمل سونی Sony SRS-XB32 استاندارد های IP67 پشیبانی کرده است و به همان افکت‌های صوتی و تصویری مدل پیشین مجهز شده است.


اسپیکر بلوتوث قابل حمل سونی  Sony SRS-XB32

جهت خرید و دریافت قیمت اسپیکر بلوتوث بوز می توانید با واحد فروش ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

اسپیکر بلوتوث قابل حمل سونی  Sony SRS-XB32

گوشی موبایل شیائومی Xiaomi Mi Max 2

موبایل شیائومی Mi Max 2

رنگ : طلایی، مشکی، نقره ایی
حافظه داخلی: /64/32/128 گیگابایت
RAM: چهارگیگابایت
نوع باتری: 5300 mAh
پردازنده:  Octa-core 2.0 GHz
سایز صفحه نمایش: 6.44 اینچ

معرفی گوشی موبایل شیائومی Mi Max 2

امروزه طرفداران گوشی های دارای نمایشگر بزرگ روز به روز در حال افزایش است شرکت های سازنده با افزایش اندازه نمایشگرها سعی بر افزایش فروش خود دارند، گوشی شیامی می مکس نیز از این قاعده مستثنی نیست.

در ادامه می توان به این نکته اشاره کرد که آوردن کلمه max در مدل گوشی بیانگر صفحه نمایش بزرگ موبایل شیائومی Xiaomi Mi Max 2 است این ویژگی گردش در محیط اینترنتی را لذت بخش می کند.

این گوشی چینی با نمایشگر بزرگ به همراه عملکرد سخت افزاری بالا و یک باتری پر توان توانسته است که نظر کاربران را به خود جلب می کند.

 گوشی موبایل می مکس از شرکت شیائومی با زاویه دید مناسب و وضوح تصویر بالا از کیفیت تصویر نسبتا خوبی برخوردار است.

معرفی گوشی موبایل شیائومی Mi Max 2

طراحی و مشخصات ظاهری موبایل Xiaomi Mi Max 2

فبلت شیائومی می مکس 2 با ابعاد 7.6*88.7*174.1 میلی‌ متر حدود 203 گرم وزن دارد که از فلز ساخته شده است حقیقتا کیفیت و مرغوبیت بالایی دارد.

شرکت شیائومی برای انتن دهی بهتر از دو قطعه پلاستیکی در بالا و پایین این گوشی بهره برده است.

در قاب پشت گوشی موبایل شیائومی Xiaomi Mi Max 2 یک دوربین همراه با فلش دوگانه و سنسور اثر انگشت قرار دارد. علاوه بر آن دکمه تنظیم صدا و دکمه پاور در سمت راست گوشی جای دارد.

همچنین چهار گوشه بدنه این غول چینی با لبه های گرد و منحنی طراحی شده که زیبایی دوچندانی به آن داده است و شما می توانید می مکس 2 را به راحتی در دست گرفته و نگران لیز خوردن آن نباشید.

شرکت شیائومی در ساخت این محصول حاشیه سیاه رنگ دور صفحه نمایش را نسبت به مدل می مکس کاهش داده است که خود موجب نمای زیبا و جذابی شده است.

از دیگر مشخصات ظاهری گوشی موبایل شیائومی Mi Max 2 می توان گفت که کلید های کنترلی در زیر نمایشگر هستند و طراح این کالا سعی بر این داشته که از تمام فضا برای نمایش محتویات استفاده کند.

طراحی و مشخصات ظاهری موبایل Xiaomi Mi Max 2

صفحه نمایش و دوربین گوشی شیائومی Mi Max 2

اگر بخواهیم کیفیت تصویر آن را مورد بررسی قرار دهیم خواهیم گفت گوشی موبایل Mi Max 2 دارای یک نمایشگر 6.44 اینچی به همراه رزولوشن 1920*1080 پیکسل که تصاویری شفاف نشان خواهد داد.

تکنولوژی نمایشگر شیائومی LCD IPS است اگر چه کیفیت نمایشگر در رده گوشی مدل بالا نیست اما برای این بازه قیمتی با کیفیت و مقرون به صرفه می باشد.

 نمایشگر این فبلت برای فعالیت های مختلف از جمله بازی کردن، نوشتن پیام و وب گردی بسیار مناسب است.

کیفیت دوربین در گوشی های هوشمند شیائومی همواره مورد بحث است دوربین 12 مگاپیکسلی که توانایی ضبط ویدیو با کیفیت 2160 پیکسل را دارد از کیفیت نسبتا مطلوبی برخوردار است.

همچنینX Mi Max 2 از یک دوربین جلوی 5 MP به عنوان دوربین سلفی بهره می برد که توانای ضبط ویدئو با رزولوشن 1080p و با سرعت 30 فریم را خواهد داشت.

از سایر ویژگی های آن می توان به دوربین های مادون قرمز IR اشاره کرد. این دوربین های مادون قرمز امنیت دستگاه را به شکل قابل توجه ایی بالا می برد.

سنسور 12 و 5 مگاپیکسلی این گوشی قابلیت ثبت موقعیت جغرافیایی عکس Geo-Tagging، قابلیت فوکوس، قابلیت تشخیص چهره Face Detection، قابلیت عکاسی پانوراما وHDR را دارد.

صفحه نمایش و دوربین گوشی شیائومی Mi Max 2

سخت‌افزار و سیستم‌عامل موبایل Xiaomi Mi Max 2

شرکت سازنده برای پاسخ به نیاز های کاربران از پردازنده مرکزی هشت‌‌ هسته‌ای‌ با سرعت 2.0 استفاده کرده است که برنامه مورد نیاز کاربر را به راحتی و بدون توقف اجرا می کند.

علاوه بر ان حافظه این گوشی موبایل اندرویدی در سه نسخه 64،128و 32 گیگابایتی به بازار عرضه شده است و کاربران در صورت نیاز می توانند با نصب کارت sd حافظه آن را تا 256 گیگابایت بیفزایند.

شرکت سازنده Xiaomi Mi Max 2 در معرفی این محصول اعلام کرده است که این گوشی موبایل برای کسانی که نیاز به دسترسی 2 سیم کارت داشته باشند مناسب است.

از دیگر اتصالات و درگاه های ارتباطی آن می توان به GPS، رادیو و microUSB 2.0 اشاره کرد.

شیائومی از پردازنده گرافیکی Adreno 506 در گوشی های خود بهره برده است که کاربر در اجرای برنامه های خود هیچ گونه مشکلی نخواهد داشت.

گوشی موبایل شیائومی مدل Xiaomi Mi Max 2 از اندروید 7.1.1 و رابط کاربری MIUI 8.5 پشتیبانی می کند این رابط یک رابط قدرتمند و با کارایی بالا است.

سخت‌افزار و سیستم‌عامل موبایل Xiaomi Mi Max 2

قابیلت های گوشی موبایل شیائومی Mi Max 2

گوشی موبایل شیائومی Xiaomi Mi Max 2 از باتری 5300 میلی امپر لیتیوم یونی بهره برده است که یک باتری بی نهایت ارزشمند و پر قدرت است.

بنابراین کاربران  نباید دیگر نگران دیدن فیلم و بازی های خود باشند زیرا این محصول از شرکت شیائومی در صورت شارژ بودن صد در صد باتری تا 18 ساعت پخش فیلم و یا 57 ساعت مکالمه را پاسخگوست.

در قلب این موبایل پردازنده از تراشه Qualcomm MSM8953 بهره برده است. این تراشه از لحاظ راندمان و بهینه سازی باتری به مراتب از تراشه های با کیفیت شرکت سازنده محسوب می شود.

قابیلت های گوشی موبایل شیائومی Mi Max 2

گوشی موبایل شیائومی Xiaomi Mi Max 2

در انتها به سیستم عامل این موبایل اشاره خواهیم داشت که مجهز به اندروید نوقا 7.1.1 می باشد.

از مهمترین ویژگی های گوشی می مکس 2 می توان به طراحی بسیار عالی، کیفیت خوب بدنه، باتری بزرگ، رزولوشن مناسب، حافظه 4 گیگابایتی اشاره کرد.

در یک کلام می توان گفت، هر چند Xiaomi Mi Max 2  از گوشی های قدرتمند محسوب نمی شود، اما برای کارهایی نظیر وب گردی، استفاده از پیام رسان ها و شبکه های اجتماعی مناسب می باشد و کاملا نیاز شما را بر طرف می کند.

گوشی موبایل شیائومی Xiaomi Mi Max 2

پرینتر جوهر افشان چهار کاره کانن Canon MAXIFY MB5120

پرینتر جوهرافشان کانن MB5120

قابلیت: چاپ، فکس، اسکن، کپی
چاپ: رنگی و سیاه و سفید
تکنولوژی چاپ: جوهر افشان
سرعت چاپ سیاه وسفید: 24 تصویر در دقیقه
سرعت چاپ رنگی: 15.5 تصویر در دقیقه
رزولوشن چاپ: 600*1200 dpi 
حداکثر سایز کاغذ: A4 

دانلود درایور پرینتر جوهرافشان چهار کاره کانن Canon PIXMA MX492

معرفی و بررسی پرینتر جوهر افشان Canon MAXIFY MB5120

پرینتر جوهر افشان Canon MAXIFY MB5120 که امکان اتصال همزمان 9 کاربر را فراهم می کند، برای کسب و کارهای خانگی بسیار مناسب می باشد.

از چاپگر بی سیم کانن MB5120 می توان در دفاتر کوچک کاری استفاده کرد. این محصول دارای عملکردی سریع و هوشمند است.

معرفی و بررسی پرینتر جوهر افشان Canon MAXIFY MB5120

پرینتر جوهر افشان مدل MB5120 که گزینه اتصال WiFi دارد، به طور کامل با برنامه APP Canon PRINT سازگار است.

این ویژگی باعث می شود که به اشتراک گذاری و چاپ اطلاعات به طور مستقیم از لپ تاپ و گوشی هوشمند و از طریق انتخاب سرویس محبوب Cloud ممکن شود.

قابلیت ها و کارایی های پرینتر چهار کاره کانن MAXIFY MB5120

چاپ اسناد و صفحات وب با پرینتر جوهر افشان چهار کاره کانن Canon MAXIFY MB5120 سریع و با سرعت 24 تصویر در دقیقه برای اسناد سیاه و سفید و 15.5 تصویر در دقیقه برای تصاویر رنگی انجام می شود.

همچنین باید به این نکته اشاره کرد که سرعت کپی پرینتر جوهرافشان کنون MB5120 در حالت رنگی برابر با 11 ثانیه است.

قابلیت ها و کارایی های پرینتر چهار کاره کانن MAXIFY MB5120

با پرینتر چهار کاره رنگی کانن MAXIFY MB5120 اسکن هر دو حالت اسناد و عکس با حداکثر رزولوشن نوری 600*1200 dpi انجام می شود.

چاپ خودکار دو طرفه پرینتر کانن MB5120 نیز به شما اجازه می دهد تا به صورت خودکار در هر دو طرف کاغذ چاپ کنید و باعث کاهش مصرف کاغذ و هزینه ها تا 50 درصد می شود.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر جوهر افشان Canon MAXIFY MB5120

این پرینتر جوهر افشان کانن دارای جوهر های رنگی و مشکی مدل PGI-2200 می باشد. بهتر است برای پرینتر های کانن از کارتریج اصلی استفاده کنید زیرا کارتریج های غیر اصل موجب آسیب به دستگاه می شوند.

مخازن جوهر این پرینتر همه کاره کانن عملکرد بالایی در چاپ دارد. همچنین چاپ بالا را تنها با یک مجموعه از مخزن جوهر امکان پذیر کرده که هزینه کمتری بر ازای هر چاپ ارائه می دهد.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر جوهر افشان Canon MAXIFY MB5120

سیستم جوهر این چاپگر چهار کاره کانن Canon MAXIFY MB5120 دارای کیفیت و تراکم بالاست که دوامی دو برابر نسبت به سایر جوهر های مصرفی دارد و در برابر لک و آلودگی ها مقاوم می باشد.

برای دریافت قیمت و یا خرید کارتریج کانن Canon با واحد فروش ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

پرینتر جوهر افشان چهار کاره کانن Canon MAXIFY MB5120

پرینتر جوهر افشان چهار کاره کانن Canon MAXIFY MB5120 سازگار با محیط زیست است و استانداردهای EPEAT، Energy Star و دیگر استانداردهای زیست محیطی را دارد.

این چاپگر خانگی که ظرفیت سینی کاغذ 250 برگی دارد، از توان کار ماهیانه 30000 برگی برخوردار است.

پرینتر جوهر افشان چهار کاره کانن Canon MAXIFY MB5120

در پایان باید گفت که پرینتر جوهرافشان کانن MB5120 با سیستم عامل های Windows و Mac سازگار می باشد.

برای اطالاع از قیمت و خرید پرینتر چهار کاره رنگی جوهر افشان می توانید به سایت ایده برتر مراجعه کرده و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

پرینتر جوهر افشان چهار کاره کانن Canon MAXIFY MB5120