ایده برتر پارسیان

ایده برتر پارسیان

انواع کالای دیجیتال در فروشگاه آنلاین ماشین های اداری ایده برتر پارسیان hdni fvjv \hvsdhk (قیمت پرینتر،اسکنر،فکس،کپی/فتوکپی،لپ تاپ،تبلت و قطعات کامپیوتر،دوربین مداربسته و سیستم های امنیتی
ایده برتر پارسیان

ایده برتر پارسیان

انواع کالای دیجیتال در فروشگاه آنلاین ماشین های اداری ایده برتر پارسیان hdni fvjv \hvsdhk (قیمت پرینتر،اسکنر،فکس،کپی/فتوکپی،لپ تاپ،تبلت و قطعات کامپیوتر،دوربین مداربسته و سیستم های امنیتی

محصولات اپسون در نمایشگاه جیتکس 2014

همانطور که می دانید جیتکس بزرگ ترین مجمعICT  یا تکتولوژی اطلاعات و ارتباطات خاورمیانه را در شهر دوبی برگذارد می کند.

با توجه به هنرهای اپسون در خصوص دستاورد های تجاری و البته اداری، که بیشتر در ایران با محصولات اداری از جمله پرینتر ها آشنا هستیم،شاهد رونمایی از محصولاتی نوین در غرفه های این کمپانی بودیم.

در اولین بخش پرژکتور تعاملی سری Brightlink که به واسطه ی طراحی متفاوت آن می توانید تصویر را روی هر سطح صافی منتشر کرد.

 

در تصویر زیر افراد با استفاده از قلم های تعاملی با آن کار می کنند.

 

البته این پرژکتور نیاز به پرده را از بین می برد ولی قیمت 2000 دلاری این دستگاه مدیران مدارس و دانشگاه ها را یاد گچ و تخته سیاه کم هزینه می اندازد.

 

 

در بخش بعدی مجموعه ای از پرینتر و لیبل زن های اپسون را مشاهده می کنید لازمه های یک فروشگاه کامل امروزی می باشد.

 

 

در عکس بالا طراحی جدید این دستگاه ها کاملا خود نمایی می کند.

 

تصویر زیر اسکنرهای بایگانی که با سرعت های عالی اسناد را اسکن می کند و حرف اول را در اسکن های اداری میزنند ملاحظه می کنید.

 

قیمت مرسدس بنز و لنز کانن در حال رقابت با یکدیگر!

اگر دنبال لنزهایی با محدوده 50 - 1000 میلی متر هستید پیشنهاد میکنم پول هایتان را جمع کنید.

به ادعای کمپانی Canon رکورد طولانی ترین لنز زوم الترا تله فوتو 4k برای دوربین های تک سنسوره قطع بزرگ توسط این شرکت شکسته شد.

 

پیشرفته ترین لنز کانن را شاید خیلی ها نتوانند در خواب هم ببینند اما دانستن قدرت این لنز خارق العاده برایشان خالی از لطف هم نیست.

 

بذارید با جمله ی کانن درباره ی این لنز شروع کنیم. "طولانی ترین لنز زوم الترا تله فوتو 4k برای دوربین های بزرگ تک سنسوره" که میتواند 20X زوم داشته باشد.

 

 

با توجه به این جمله احتمالا شاهد قوی ترین تکنولوژی روز در آن خواهیم بود.

 

البته به گفته ی کانن این لنز بیشترین میزان بزرگ نمایی را در میان لنزهای سوپر زوم 35 میلی متری دارد که اوایل سال 2015 خودنمایی خواهد کرد.

 

این لنز با قیمت 78 هزار دلار فروش خود را آغاز خواهد کرد.

 

در لیست صد برند با ارزش 2014 اپل بار دیگر صدر نشین شد

 

سال گذشته،اپل و گوگل برای اولین بار توانستند با پشت سر گذاشتن کوکاکولا به رتبه اول و دوم این لیست برسند.

اینتربرند هفته ی پیش جدیدترین لیست از "بهترین برندهای جهانی" را برای سال 2014 منتشر کرد. در این لیست که شامل 100 کمپانی می شود، اپل توانست با ارزشی 118.9 میلیارد دلاری در قسمت صدر قرار بگیرد و پس از آن گوگل با ارزشی 107 میلیارد دلاری پا به پای اپل حرکت می کند.

اینتربرند سه فاکتور اصلی را در خصوص این رده بندی در نظر میگیرد؛ عملکرد مالی، قدرت تاثیرگذاری در انتخاب خرید، بهبود درآمد ها.

البته این فاکتورها برای بار اول توسط سازمان جهانی استاندارد تاییدیه دریافت کرده است.

جدال اکسپریا z3 سونی با کوکاکولا و شکلات صبحانه

 

همانطور که می دانید کاربران اینترنتی علاقه شدیدی به تست های عجیب و غریب روی اسمارت فون های تازه وارد دارند. از جمله تست خمیدگی گرفته تا شلیک گلوله و نیتروژن مایع که دیگر جایی برای تعجب نکردن در ذهن ما نگذاشته است.

اما اخیرا تست جالبی روی پرچمدار جدید سونی یعنی Xperia Z3 انجام شده که نشان از قدرت و عملکرد عالی این اسمارت فون نشان می دهد.

در این تست کوکاکولا تلاش خود را برای نفوذ به قلب سونی Z3 می کند که مثمر ثمر قرار نمیگیرد و دست از پا دراز تر در گوشه ای جا خوش میکند.

از اینلینکمی توانید مشاهده کنید.

در تست بعدی صبحانه ای متفاوت را خواهید دید. اکسپریا z3 و شکلات صبحانه؛ عالیست نه!

البته لازم به ذکر است که نیازی به نگرانی نیست و پرچمدار سونی سنگ تمام گذاشته است.

از اینلینک می توانید مشاهده کنید.

 

دستگاهی که برای کمک به آیفون های خم شده آماده است!

دستگاهی که برای کمک به آیفون های خم شده آماده است!

بعد از رسوایی اپل و گوشی های تا شده اش و البته تمسخر عموم مردم، شرکت پنل پرس با تولید دستگاه جدید خود مشکل را تا حدی حل کرد.

گوشی های دیگری چون نوت 4 و اچ تی سی M8 دوام قابل قبولی را در تست خم از خود نشان ندادند و نتیجه مشخص می کند اکثر گوشی ها و تبلت ها میزان فشار مشخصی را تحمل می کنند و مانند آیفون بلاخره خم می شوند.

اما بعد از مدتی شرکت Panelpress با تولید دستگاه g Tool سعی کرده است تا حد زیادی بدون آسیب زدن به اسمارت فون و از طریق این دستگاه کوچک پرس مشکل را حل کند.

با توجه به گفته های این شرکت این دستگاه می تواند آیفون های 5، 5s، 6، +6 را به حالت اول برگرداند.