ایده برتر پارسیان

ایده برتر پارسیان

انواع کالای دیجیتال در فروشگاه آنلاین ماشین های اداری ایده برتر پارسیان hdni fvjv \hvsdhk (قیمت پرینتر،اسکنر،فکس،کپی/فتوکپی،لپ تاپ،تبلت و قطعات کامپیوتر،دوربین مداربسته و سیستم های امنیتی
ایده برتر پارسیان

ایده برتر پارسیان

انواع کالای دیجیتال در فروشگاه آنلاین ماشین های اداری ایده برتر پارسیان hdni fvjv \hvsdhk (قیمت پرینتر،اسکنر،فکس،کپی/فتوکپی،لپ تاپ،تبلت و قطعات کامپیوتر،دوربین مداربسته و سیستم های امنیتی

لپ تاپ لنوو Lenovo Ideapad 320

لپ تاپ لنوو Ideapad 320

سیستم عامل: Windows 10 Home
پردازنده: Intel Core i3
سرعت پردازنده: 2.2 گیگاهرتز 
ظرفیت RAM : چهار گیگابایت / DDR4
هارد دیسک: 1 ترابایت
سایز مانیتور: 15.4 اینچ

معرفی لپ تاپ لنوو Ideapad 320 

معرفی لپ تاپ لنوو Ideapad 320

لپ تاپ لنوو ip320 i7 که یکی از محصولات شرکت Lenovo می باشد که از سری لپ تاپ های کارآمد و با قیمت مناسب می باشد.

درباره ی لپ تاپ لنوو Ideapad 320 می توان گفت این محصول برای ساده سازی امور زندگی شما طراحی شده است و به لطف وجود پردازشگر قدرتمند و کارت گرافیک مستقل از CPU با Ideapad 320 هر کاری را به آسانی می توانید انجام دهید.

در ادامه معرفی لپ تاپ لنوو Ideapad 320 باید گفت که دارای شبکه بیسیم Wi-Fi و شبکه Ethernet می باشد.

طراحی و ساخت لپ تاپ لنوو Ideapad 320 

طراحی و ساخت لپ تاپ لنوو Ideapad 320

طراحی و ساخت لپ تاپ لنوو Ideapad 320 کاملا حرفه ای و تخصصی صورت گرفته زیرا با یک پوشش محافظ مخصوص همراه شده تا آن را در برابر خوردگی و خراش محافظ کند.

همچنین در کنار این محافظ یک پوشش لاستیکی به قسمت پایینی لپ تاپ اضافه شده تا جریان هوا از آن را  به حداکثر برساند و طول عمر محصول افزایش پیدا کند.

این محصول از پیش با ویندوز 10 نسخه Home بارگذاری شده است. بنابراین شما دستیار شخصی Cortana را خواهید داشت که برای کمک به باز کردن برنامه ها و پاسخ دادن به سوالات شما را به صورت تایپی یا گفتاری طراحی شده است.

صفحه نمایش و بلندگوهای لپ تاپ Lenovo Ideapad 320

صفحه نمایش و بلندگوهای لپ تاپ Lenovo Ideapad 320

در مورد صفحه نمایش و بلندگوهای لپ تاپ Lenovo Ideapad 320 باید گفت که صفحه نمایشی با سایز 15 اینچی دارد و از رزولوشن 768*1366 برخوردار است.

از ویژگی های این محصول می توان گفت تکنولوژی ضد بازتابش نور را نیز دارد. بنابراین شما هنگام تماشای فیلم، مرور وب و موارد دیگر، از وضوح بصری واقعی لذت خواهید برد.

کیبورد و تاچ پد لپ تاپ Lenovo Ideapad 320

کیبورد و تاچ پد لپ تاپ Lenovo Ideapad 320

در مورد کیبورد و تاچ پد لپ تاپ Lenovo Ideapad 320 می توان به چیدمان جزیره ای کلیدهای کیبود اشاره کرد که برای تایپ زیاد طولانی و سریع بسیار مناسب است.

تاچ پد این محصول به کلیک های جداگانه مجهز است که راست کلیک و چپ کلیک را با آن می توان به راحتی انجام داد.

سخت افزار و باتری لپ تاپ لنوو Ideapad 320 

سخت افزار و باتری لپ تاپ لنوو Ideapad 320 به گونه است که این محصول دارای بهترین پردازشگرهای نسل هفتم Intel Core i7 می باشد که آن را مورد توجه بسیاری از کاربران قرار داده است.

سخت افزار و باتری لپ تاپ لنوو Ideapad 320

این لپ تاب به همراه رم 16 گیگابایت DDR4 عملکرد قابل قبول و بسیار سریع را برای شما تضمین می کند. شما به آسانی قادر خواهید بود چندین برنامه را همزمان بدون وقفه بین صفحات وب جابه جا کنید یا چندین کار را در کنار هم انجام دهید.

باتری لپ تاپ 15 اینچی لنوو مدل Lenovo Ideapad 320 از نوع لیتیوم یون 2 سلولی می باشد که با هر بار شارژ کردن توان کار مداوم تا 5 ساعت را دارد.

لپ تاپ لنوو Lenovo Ideapad 320

لپ تاپ لنوو Lenovo Ideapad 320 را نسبت به برندهای دیگر به راحتی با هر مشخصاتی که بخواهید می توانید در بازار پیدا کنید.

در انجام بازی ها شاهد عملکرد خوب بدون به خطر افتادن سرعت کلی و سرعت پاسخگویی خواهید بود. بدون توجه به اینکه شما یک بازی را اجرا می کنید یا یک محتوا را ایجاد یا ویرایش می کنید از نمایش تصاویر به شکلی روان لذت ببرید.

لپ تاپ لنوو Lenovo Ideapad 320

پرینتر چاپ کارت اولیس Evolis Zenius

پرینتر چاپ کارت Zenius

تکنولوژی چاپ: انتقال حرارتی رزین، رنگ سابلیمیمشن
رزولوشن چاپ پرینتر : dpi 300*300
سرعت چاپ سیاه و سفید: 400 تا 500 کارت در ساعت
سرعت چاپ رنگی: 120 تا 150 کارت در ساعت
موادمصرفی پرینتر : ریبون

معرفی پرینتر چاپ کارت پی وی سی اولیس Zenius

پرینتر چاپ کارت Zenius برای چاپ یک طرفه انواع کارت های پلاستیکی طراحی و ساخته شده است. این محصول کارت های رنگی یا تک رنگ را به صورت جداگانه یا در دسته های کوچک با کیفیت بالا چاپ می کند.

پرینتر چاپ کارت پی وی سی Zenius برای چاپ فوری کارت های تک نفره از جمله مدال های کارمندان، کارت های کنترل دسترسی، کارت عضویت، کارت وفاداری و کارت هدیه ایده آل است.

معرفی پرینتر چاپ کارت پی وی سی اولیس Zenius

برای معرفی پرینتر چاپ کارت پی وی سی اولیس Zenius باید گفت که طراحی و چاپ آن با محیط زیست سازگار است و تلاش شده تا از مواد بازیافتی در تولید چاپگرها و مواد مصرفی تا جایی که ممکن است استفاده شود.

این دستگاه یکی از انواع پرینتر های چاپ کارت است که با رزولوشن 300*300 dpi و چاپ لبه به لبه کیفیتی بسیار بالا را ارائه می دهد.

قابلیت و مشخصات فنی پرینتر چاپ کارت Evolis Zenius

پرینتر چاپ کارت pvc اولیس مدل Zenius تمام ویژگی های پیشرفته خود را در یک جعبه بسیار کوچک جا داده است. این دستگاه علاوه بر اینکه کم جا است بسیار آرام بوده و تنها مقدار 46 دسیبل نویز و صدا در حین چاپ ایجاد می کند.

با نرم افزار Evolis Premium Suite که با این محصول ارائه می شود می توانید اعلان ها را دریافت کنید و امور پرینتر خود را از طریق کامپیوتر به راحتی کنترل کنید.

قابلیت و مشخصات فنی پرینتر چاپ کارت Evolis Zenius

نوارهای Evolis High Trust این چاپگر کارت پی وی سی، نیز به طور خودکار توسط چاپگر قابل تشخیص هستند.

در ادامه بررسی قابلیت و مشخصات فنی پرینتر چاپ کارت Evolis Zenius باید گفت که با این دستگاه می توانید یک کارت رنگی را در 30 ثانیه و حداکثر 150 کارت رنگی را در هر ساعت چاپ کنید.

این محصول فوق العاده انعطاف پذیر بوده و برای برنامه های کاربردی متعدد مناسب است.

پرینتر چاپ کارت اولیس Evolis Zenius

نسخه کارشناس این چاپگر ویژگی های متعددی نظیر توابع کدگذاری ترکیبی از قبیل رمزگذاری مغناطیسی، تراشه های تماسی و بدون تماس را فراهم می کند.

پرینتر چاپ کارت اولیس Evolis Zenius تحت آزمایشات کیفیت و انطباق برای تضمین کارایی قرار گرفته اند.

پرینتر چاپ کارت اولیس Evolis Zenius

اگر قصد خرید پرینتر کارت pvc را دارید با جرات می توان گفت که پرینتر چاپ کارت اولیس Zenius، یکی از بهترین دستگاه های چاپ کارت pvc در بازار می باشد.

برای اطلاع از قیمت و خرید پرینتر چاپ کارت پی وی سی Zenius با شماره 73027 تماس بگیرید و یا به سایت ایده برتر مراجعه کنید.

پرینتر چاپ کارت اولیس Evolis Zenius

فیش پرینتر اچ پی HP BM476AA

فیش پرینتر اچ پی BM476AA

تکنولوژی ساخت :  حرارتی مستقیم
عرض کاغذ : 90 میلی متر
سرعت چاپ :  180 میلی متر در ثانیه
پورت : USB

معرفی فیش پرینتر اچ پی BM476AA

معرفی فیش پرینتر اچ پی BM476AA

این فیش پرینتر اچ پی یکی دیگر از دستگاه های معروف چاپ فیش می باشد که شرکت HP در طراحی و تولید آن تکنولوژی حرارتی مستقیم را برای چاپ در نظر گرفته است. 

در ادامه بیشتر به معرفی فیش پرینتر اچ پی BM476AA و قابلیت های آن خواهیم پرداخت.

فیش پرینتر حرارتی دو هسته ای اچ پی مدل BM476AA یک چاپگر چاپ رسید همراه با اتصال USB است که برای استفاده در محیط های خرده فروشی، بیمارستان ها، مراکز فروش و رستوران ها ایده ال است.

سرعت چاپ این چاپگر حرارتی سریع بوده و اندازه آن جمع و جور است.

قابلیت و کارایی های فنی فیش پرینتر اچ پی BM476AA

این فیش پرینتر به عنوان محصولی با عمر طولانی معرفی شده است. عملکرد مطلوب این چاپگر در گیشه عموما در گیشه خرده فروشی هاست.

قابلیت و کارایی های فنی فیش پرینتر اچ پی BM476AA

از قابلیت و کارایی های فنی فیش پرینتر اچ پی BM476AA می توان گفت این سیستم ظرفیت لازم برای بارگذاری یک رول کاغذ 90 میلی متری بزرگ را دارد. همچنین چاپگر حرارتی BM476AA با تجهیزات فروشگاهی اچ پی سری HP rp3000 ،HP rp5700 و HP ap5000 سازگار است.

علاوه بر همه این موارد این چاپگر رسید اچ پی امکان کار یکپارچه و سازگاری با کشو پول ساخت اچ پی را برای شما فراهم ساخته است.

ابعاد این دستگاه 184.0*144.0*134.0 می باشد بنابراین نسبت به این ابعاد فضای زیادی از میز کارتان را اشغال نخواهد کرد.

قابلیت و کارایی های فنی فیش پرینتر اچ پی BM476AA

فیش پرینتر اچ پی HP BM476AA

فیش پرینتر اچ پی HP BM476AA امکان چاپ حرارتی در دو رنگ یا تک رنگ را برای کاربران خود فراهم می کند. این محصول دارای سد مایع مقاوم در برابر پاشیدگی می باشد که در حین چاپ کمک می کند تا از رسیدن آسیب های احتمالی به مکانیزم چاپ جلوگیری شود.

همچنین این چاپگر 4 مگابایت حافظه فلش برای برخی از وظایف سفارشی نظیر اضافه کردن آرم فروشگاه، ارائه تبلیغات، آیتم های برجسته فروش، کوپن چاپ و....در اختیار کاربرانش قرار می دهد.

فیش پرینتر اچ پی HP BM476AA

قاب مدولار فولاد پرینتر اچ پی مدل HP BM476AA آن را در برابر سایش و شکسته شدن در محیط کار مقاوم می سازد و عمر طولانی تر دستگاه را تضمین می کند.

جهت خرید فیش پرینتر و کسب اطلاعات بیشتر می توانید با واحد فروش ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

فیش پرینتر اچ پی HP BM476AA

کاغذ خردکن فلوز Fellowes Powershred 325Ci

کاغذ خردکن فلوز 325Ci

ظرفیت ورودی کاغذ : 24 برگ
نوع برش : کراس
سایز برش : 4*38 میلی متر
نوع کاربری : اداری
قابلیت خرد کردن : برش تیغه های فلزی دفتری، سی دی و کارت اعتباری

معرفی و بررسی کاغذ خردکن فلوز 325Ci

کاغذ خردکن فلوز 325Ci که یک دستگاه برش کاغذ قدرتمند می باشد تراکم کاغذهای روی میز شما را از بین می برد و با استفاده از تکنولوژی 100 درصد مقاوم شده در برابر کاغذهای متراکم شده، کاغذها و اسناد شما را خرد می کند.

این کاغذ خردکن برای سازمان ها و شرکت ها با حجم کاری بالا که در یک دفتر چندین کاربر تمایل دارند از آن استفاده کنند مناسب است.

معرفی و بررسی کاغذ خردکن فلوز 325Ci

در ادامه معرفی و بررسی کاغذ خردکن فلوز 325Ci باید گفت که نوع برش این دستگاه به صورت کراش بوده و ظرفیت کاغذ آن نیز 24 برگ می باشد.

عملیات خرد کردن کاغذ با کمترین تولید صدا انجام می شود و صدای آرام و تقریبا خاموش آن آرامش دفتر شما را بر هم نمی زند.

طراحی و کیفیت کاغذ خردکن فلوز Fellowes 325Ci

کاغذ خرد کن فلوز 325Ci به گونه ای طراحی شده است تا بتواند به طور پیوسته در حال آماده به کار باشد و به شما اطمینان می دهد برای خرد کردن کاغذها و اسناد شما همیشه حاضر است.

در بین انواع کاغذ خردکن ها، تکنولوژی به کار رفته در این کاغذ خردکن صد در صد تضمینی و برتر است. کاغذ خردکن فلوز Powershred 325Ci دارای ظرفیت سطل 83 لیتری می باشد.

طراحی و کیفیت کاغذ خردکن فلوز Fellowes 325Ci

در مورد طراحی و کیفیت کاغذ خردکن فلوز Fellowes 325Ci باید گفت که این کاغذ خردکن فلوز دارای ابعاد 510*460*880 میلی متر و وزن 42.60 کیلوگرم می باشد.

از نظر کارشناسان ایده برتر قیمت و خرید کاغذ خردکن فلوز Fellowes Powershred 325Ci با توجه به ویژگی هایی که دارد مقرون به صرفه است.

کاغذ خردکن فلوز Fllowes Powershred 325Ci

تکنولوژی SafeSense در کاغذ خرد کن فلوز Fellowes Powershred 325Ci حتی زمانی که دست شما به ورودی کاغذ برخورد هم داشته باشد، به طور خودکار دستگاه را متوقف می کند تا آسیبی به دست شما وارد نکند.

سیستم صرفه جویی آن نیز برای طرفه جویی در مصرف انرژی پس از دوره مشخصی از غیر فعال بودن دستگاه، مصرف انرژی و قدرت آن را کاهش می دهد.

کاغذ خردکن فلوز Fllowes Powershred 325Ci

علاوه بر این وجود سطل های جداگانه برای کاغذها و سی دی ها، جداسازی زباله ها برای بازیافت را به طور خودکار انجام می دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این دستگاه می توانید به سایت ایده برتر مراجعه کرده و یا با شماره 73027 تماس بگیرید.

کاغذ خردکن فلوز Fllowes Powershred 325Ci

پلاتر اچ پی HP DesignJet T1700

پلاتر اچ پی T1700

قابلیت: چاپ
سایز چاپ: 44 اینچ/ 70 سانتی متر
تکنولوژی چاپ: جوهرافشان
سرعت چاپ: 116 صفحه در ساعت
رزولوشن چاپ: 1200*2400 dpi
حداکثر سایز چاپ: 44 اینچ

معرفی پلاتر اچ پی HP DesignJet T1700

پلاتر HP DesignJet T1700 که ساخت شرکت اچ پی است، یک چاپ با کیفیت همراه با بازدهی رنگی بالا برای فایل های CAD و GIS را خواهید داشت.

با این چاپگر رنگ های روشن و دقیق و بهره وری بالا حتی در چاپ فایل های پیچیده تر نیز امکان پذیر است.

معرفی پلاتر اچ پی HP DesignJet T1700

پلاتر DesignJet T1700 که سایز چاپ آن 44 اینچ می باشد از تکنولوژی چاپ جوهر افشان بهره می برد.

در ادامه معرفی پلاتر اچ پی HP DesignJet T1700 باید گفت که این پلاتر اچ پی دارای سرعت چاپ 116 صفحه در ساعت می باشد.

قابلیت و کارآیی های فنی پلاتر اچ پی DesignJet T1700

این پلاتر علاوه بر اینکه دارای 500 گیگابایت حافظه ی داخلی رمزگذاری شده است دارای 128 گیگابایت حافظه مجازی نیز می باشد.

پلاتر اچ پی T1700 دارای رزولوشن چاپ 1200*2400 dpi بوده و کاغذهایی با سایز A4 تا A0 را می تواند چاپ کند.

قابلیت و کارآیی های فنی پلاتر اچ پی DesignJet T1700

 از قابلیت و کارایی های فنی پلاتر DesignJet T1700 می توان به قابلیت HP ePrint آن اشاره کرد.

از نظر کارشناسان ایده برتر در میان انواع پلاتر موجود در بازار، قیمت و خرید این پلاتر اچ پی، با توجه به ویژگی هایی که دارد مقرون به صرفه می باشد.

کارتریج و مواد مصرفی پلاتر رنگی HP DesignJet T1700

پلاتر جوهرافشان اچ پی DesignJet T1700  دارای 6 عدد کارتریج در رنگ های بنفش، زرد، سیاه عکس، سیاه مات، خاکستری و سفید می باشد.

کارتریج و مواد مصرفی پلاتر رنگی HP DesignJet T1700

کارتریج و مواد مصرفی پلاتر رنگی HP DesignJet T1700 شامل Dye-based: C, M, Y, PK, G و Pigment-based: MK می شود.

برای اطلاع از قیمت و خرید مواد مصرفی این پلاتر می توانید به سایت ایده برتر مراجعه فرمایید.

پلاتر اچ پی HP DesignJet T1700

این پلاتر با ابعاد 998*695*1802 میلی متر و وزن 72 کیلوگرم دارای صفحه نمایش LCD می باشد.

همچنین لازم به ذکر است پلاتر اچ پی HP DesignJet T1700 سازگار با سیستم عامل های Windows و MAC می باشد.

پلاتر اچ پی HP DesignJet T1700

در پایان باید گفت که پلاتر جوهر افشان HP DesignJet T1700 دارای پورت های اتصالی Ethernet و USB می باشد.

شرکت ایده برتر پارسیان به فروش پلاتر اچ پی HP با گارانتی اصلی می پردازد. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با واحد فروش ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

پلاتر اچ پی HP DesignJet T1700