ایده برتر پارسیان

ایده برتر پارسیان

انواع کالای دیجیتال در فروشگاه آنلاین ماشین های اداری ایده برتر پارسیان hdni fvjv \hvsdhk (قیمت پرینتر،اسکنر،فکس،کپی/فتوکپی،لپ تاپ،تبلت و قطعات کامپیوتر،دوربین مداربسته و سیستم های امنیتی
ایده برتر پارسیان

ایده برتر پارسیان

انواع کالای دیجیتال در فروشگاه آنلاین ماشین های اداری ایده برتر پارسیان hdni fvjv \hvsdhk (قیمت پرینتر،اسکنر،فکس،کپی/فتوکپی،لپ تاپ،تبلت و قطعات کامپیوتر،دوربین مداربسته و سیستم های امنیتی

ماشین حساب دلی Deli 39216

ماشین حساب دلی 39216

تعداد ارقام: 8 رقم

منبع تغذیه: باتری و نور محیط

حافظه: دارد

قابلیت و کارایی ماشین حساب ساده دلی 39216

اگر در طول فعالیت های روزمره تان به انجام محاسبات معمولی ریاضی نیاز دارید، ماشین حساب دلی Deli 39216 یک انتخاب ایده آل برای شما خواهد بود. این محصول که در دسته ماشین حساب های جیبی جای دارد، به آسانی قابل حمل است و در هر لحظه ای که به محاسبه نیاز داشتید، قادر خواهید بود تا از آن استفاده کنید.

قابلیت و کارایی ماشین حساب ساده دلی 39216

  • وزن سبک و قابلیت حمل آسان

مهم ترین مشخصه ماشین حساب دلی مدل Deli 39216 قابلیت حمل و جابجایی بسیار آسان آن است. این ماشین حساب در ابعاد 120 * 65 * 35 میلی متر و وزن 150 گرم عرضه شده و با قرار دادن در جیب یا کیف خود، می توانید در تمام طول روز آن را با خود به همراه داشته باشید.

ماشین حساب جیبی دلی 39216 به صورت درب دار طراحی شده است. به این صورت که صفحه کلید آن بر روی بدنه و نمایشگر آن در قسمت داخلی درب تعبیه شده و به آسانی قابل استفاده می باشد. این نوع طراحی سبب شده تا فاصله میان دکمه ها بیشتر باشد و به این ترتیب وارد کردن ارقام و کار با ماشین حساب با سرعت و دقت بالاتری انجام شود.

  • یک ماشین حساب خوب برای انجام محاسبات معمولی

از جمله امکاناتی که ماشین حساب تاشو دلی 39216 در اختیار شما می گذارد می توان به انجام محاسبات ریاضی از طریق چهار عمل اصلی، محاسبه درصد و جذرگیری از اعداد اشاره کرد. همچنین بر روی صفحه کلید این ماشین حساب دکمه های M+، M-، MR و MC نیز موجود است. این دکمه ها امکان ذخیره سازی اعداد در حافظه و استفاده از آنها در محاسبات را می دهد و باعث سریع تر پیش رفتن محاسبه های شما می شود.

یک ماشین حساب خوب برای انجام محاسبات معمولی

توجه داشته باشید که ماشین حساب ساده دلی 39216 برای کاربران عادی طراحی شده و اگر به محاسبات سنگین و پیچیده نیاز دارید، بهتر است تا به سراغ دیگر ماشین حساب های موجود بر روی سایت ایده برتر بروید.

صفحه نمایش ماشین حساب دلی 39216 از نوع 8 رقمی است و از ابعاد بزرگی برخوردار می باشد. این نمایشگر از کیفیت مناسبی در نمایش ارقام بهره می برد و در مکان های مختلف از لحاظ نور محیط، با افت وضوح در نمایش مواجه نمی شود.

ماشین حساب دلی Deli 39216

  • امکان تأمین انرژی از نور محیط

یکی از قابلیت های کاربردی ماشین حساب دلی 39216 امکان تأمین انرژی آن هم از باتری و هم از نور محیط است. این ماشین حساب به پنل خورشیدی مجهز می باشد و در مکان هایی که نور کافی دارند، بدون نیاز به باتری عمل می کند. بدین ترتیب طول عمر باتری آن افزایش می یابد و برای مدتی طولانی نیازی به تعویض باتری آن نخواهید داشت.

امکان تأمین انرژی از نور محیط

جمع بندی

ماشین حساب دلی Deli 39216 با ویژگی هایی مانند رنگ بندی زیبا و متنوع، کیفیت ساخت عالی، طول عمر بالا و ابعاد و وزن سبک از جمله مناسب ترین ماشین حساب ها برای انجام محاسبات روزمره و سبک به شمار می آید. اگر قصد خرید ماشین حساب را دارید، می توانید با مراجعه به سایت شرکت ایده برتر پارسیان یا تماس با شماره 73027-021 اطلاعات لازم در رابطه با قیمت ماشین حساب  را کسب نمایید. کارشناسان شرکت ایده برتر آماده ارائه بهترین قیمت انواع ماشین حساب های جیبی، رومیزی و فروشگاهی موجود در بازار به شما هستند.

ماشین حساب دلی Deli 39216

ماشین حساب دلی Deli 1589

ماشین حساب دلی 1589

تعداد ارقام: 12 رقم

منبع تغذیه: باتری و نور محیط

حافظه: دارد

قابلیت و کارایی ماشین حساب ساده دلی 1589

اگر در جستجوی خرید ماشین حساب با کیفیت برای انجام محاسبات روزمره خود هستید، ماشین حساب دلی 1589 انتخاب ایده آلی برای شما خواهد بود. این ماشین حساب با ویژگی هایی مانند طراحی ظاهری خاص و متفاوت، رنگ بندی متنوع و جذاب و دوام و طول عمر بالا توانسته به یکی از ماشین حساب های محبوب در میان کاربران تبدیل شده و به فروش بالایی در بازار دست یابد.

قابلیت و کارایی ماشین حساب ساده دلی 1589

  • طراحی ظاهری خاص و بدون حاشیه

یکی از مشخصاتی که در همان نگاه اول با ماشین حساب دلی Deli 1589 توجه شما را به خود جلب می کند، طراحی ظاهری متفاوت آن است. تمام سطح پنل این ماشین حساب را دکمه های آن در بر گرفته اند و هیچ گونه حاشیه یا فاصله ای در اطراف آنها دیده نمی شود. این نوع طراحی باعث شده تا دکمه ها ابعاد بزرگتری داشته باشند و کار با آنها آسان تر باشد. البته به دلیل نبود فاصله بین آنها، باید وارد کردن ارقام را با دقت بیشتری انجام دهید. ماشین حساب دلی مدل Deli 1589 در رنگ بندی متنوع و جذابی عرضه شده و دست شما را در انتخاب رنگ دلخواهتان باز می گذارد.

طراحی ظاهری خاص و بدون حاشیه

  • کیفیت ساخت عالی و قابلیت حمل آسان

ماشین حساب دلی 1589 در ابعاد 100 * 160 * 13 میلی متر و وزن 202 گرم عرضه شده و به آسانی می توانید آن را در طول فعالیت های روزمره تان به همراه داشته باشید. پس اگر قصد استفاده از این ماشین حساب در منزل، اداره یا مغازه خود را دارید، این امکان برای شما مهیاست.

کیفیت ساخت عالی و قابلیت حمل آسان

مورد دیگری که باید به آن اشاره کنیم، کیفیت ساخت عالی ماشین حساب فروشگاهی دلی 1589 است که باعث طول عمر بالای آن می شود. به طوری که این ماشین حساب رومیزی به آسانی در برابر صدماتی مانند ضربه، فشار یا سقوط از ارتفاع کم آسیب نمی بیند.

ماشین حساب دلی Deli 1589

  • محاسبات روزمره خود را با بالاترین سرعت انجام دهید!

محاسبات روزمره خود را با بالاترین سرعت انجام دهید!

همان طور که اشاره شد ماشین حساب ساده دلی 1589 برای انجام محاسبات روزمره و معمولی ارائه شده است. از جمله قابلیت هایی که این ماشین حساب در اختیار شما قرار می دهد می توان به امکان انجام محاسبات ریاضی از طریق چهار عمل اصلی، محاسبه درصد و جذرگیری از اعداد اشاره کرد. علاوه بر این، ماشین حساب رومیزی دلی 1589 به دکمه های مربوط به کار با حافظه شامل M+، M-، MR و MC نیز مجهز است. از طریق این دکمه ها می توانید اعداد مورد نظر و نتیجه محاسبه انجام شده را در حافظه دستگاه ذخیره کرده و از آنها در محاسبات بعدی استفاده کنید. این ویژگی به بالاتر رفتن سرعت انجام محاسبات شما کمک زیادی می کند.

محاسبات روزمره خود را با بالاترین سرعت انجام دهید!

ماشین حساب ساده رومیز دلی 1589 دارای دکمه GT نیز هست که با فشردن آن حاصل جمع نتایج محاسبات انجام شده بر روی صفحه نمایش نشان داده می شود. لازم به ذکر است که صفحه نمایش ماشین حساب دلی 1589 قابلیت نمایش 12 رقم را دارد و امکان کار با اعداد بزرگ را به شما می دهد.

محاسبات روزمره خود را با بالاترین سرعت انجام دهید!

  • مصرف انرژی بهینه، دوام بالای شارژ باتری

از جمله مشخصات کاربردی ماشین حساب دلی 1589 امکان تأمین انرژی آن هم از  باتری و هم از نور محیط است. به این ترتیب که در مکان های روشن و دارای نور کافی، ماشین حساب مستقل از باتری عمل کرده و انرژی خود را از نور محیط تأمین می کند. این ویژگی باعث می شود تا دوام شارژ باتری ماشین حساب اداری دلی 1589 افزایش یافته و تا مدتی طولانی نیازی به تعویض آن نداشته باشید.

مصرف انرژی بهینه، دوام بالای شارژ باتری

جمع بندی

اگر از آن دست کاربرانی هستید که علاوه بر ویژگی های فنی، مشخصات ظاهری ماشین حساب نیز برایتان اهمیت دارد، ماشین حساب دلی Deli 1589 انتظارات شما را به خوبی برآورده خواهد کرد. این ماشین حساب با ویژگی هایی مانند رنگ بندی زیبا و متنوع، کیفیت ساخت عالی و قابلیت انجام محاسبات روزمره یکی از ایده آل ترین انتخاب ها برای شما است.

ماشین حساب دلی Deli 1589

چنانچه قصد خرید انواع ماشین حساب رومیزی را دارید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان شما را از بهترین قیمت ماشین حساب آگاه کنند. همچنین در صورتی که پیش از این از ماشین حساب دلی 1589 استفاده کرده اید، با ثبت نظرات خود درباره آن در بخش کامنت های سایت ایده برتر، به کاربران دیگر در انتخاب ماشین حساب مورد نظرشان کمک کنید.

ماشین حساب دلی Deli 1589

کابل HDMI 2.0 کی نت پلاس K-Net Plus با طول 5 متر

کابل اچ دی ام آی کی نت k-Net

طول کابل: 5 متر

نوع کابل: HDMI 2.0

کابل HDMI 2.0 کی نت پلاس K-Net Plus با طول 5 متر

کابل HDMI یکی از لوازم جانبی پرکاربرد است که برای اتصال دو دستگاه به یکدیگر و انتقال صدا و تصویر به صورت هم زمان میان آن دستگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد. این روزها بسیاری از دستگاه های دیجیتال مانند تلویزیون، ویدئو پروژکتور، کنسول های بازی، DVD پلیر و... دارای پورت HDMI هستند و برای اتصال آنها به یکدیگر باید از این نوع کابل رابط استفاده کنید. یکی از کابل های خوش ساخت و با کیفیت مرغوب در بازار، کابل HDMI کی نت پلاس است که از جدیدترین نسخه این رابط سیگنال ارتباطی، یعنی HDMI 2.0 پشتیبانی می کند.

کابل HDMI 2.0 کی نت پلاس K-Net Plus با طول 5 متر

  • پشتیبانی از دستگاه های 4K و سه بعدی

اگر خواهان انتقال صدا و تصویر با بهترین کیفیت میان دو دستگاه هستید، کابل HDMI 2.0 کی نت پلاس K-Net Plus تمام انتظارات شما را به خوبی برآورده می کند. کابل اچ دی ام آی کی نت پلاس از رزولوشن 4K پشتیبانی می کند و به انواع دستگاه ها و تلویزیون های 4K، فول اچ دی، اچ دی و بلوری و انواع کنسول های بازی PS4 و Xbox قابل اتصال می باشد. همچنین کابل hdmi 4k کی نت پلاس را می توان برای پخش تصاویر سه بعدی مورد استفاده قرار داد و آن را به دستگاه های پخش 3D متصل نمود. ضمن اینکه این کابل با فناوری اترنت نیز سازگار است و در شبکه های کابلی قابل استفاده می باشد.

پشتیبانی از دستگاه های 4K و سه بعدی

  • مناسب برای اتصال دستگاه های دارای فاصله از یکدیگر

شرایطی را تصور کنید که قصد اتصال دو دستگاه به یکدیگر را دارید اما به دلیل فاصله زیاد از آنها از یکدیگر و فراهم نبودن امکان نزدیک تر کردن آنها به مشکل خورده اید! کابل اچ دی ام ای کی نت پلاس در چنین شرایطی کمک زیادی به شما خواهد کرد. چرا که دارای طول 5 متر است و به خوبی می توان از آن برای اتصال دستگاه های دور از هم بهره برد.

مناسب برای اتصال دستگاه های دارای فاصله از یکدیگر

  • مجهز به روکشی نرم و انعطاف پذیر

روکش کابل HDMI 5 متری کی نت پلاس از جنس PVC نرم و انعطاف پذیر است و به همین دلیل این کابل در برابر آسیب هایی مانند کشیدگی، زیر پا رفتن و قطعی مقاومت بالایی دارد. همچنین این کابل به ندرت دچار گره خوردگی و در هم پیچیدن می شود و استفاده از آن به آسانی انجام می شود.

  • سرعت و کیفیتی عالی در انتقال صدا و تصویر

رابط های کابل اچ دی ام آی 5 متری در دو سمت آن از طلای 24 عیار ساخته شده اند و دارای مقاومت و استحکام بالایی هستند. به طوری که با مرور زمان از کیفیت ساخت و عملکرد آنها کاسته نمی شود. این رابط ها و همچنین رشته های داخلی به کار رفته در کابل HDMI کی نت پلاس نقش بالایی در انتقال سریع صدا و تصویر میان دو دستگاه دارند و بالاترین کیفیت در نمایش تصاویر را برای شما به ارمغان می آورند. ضمن اینکه این کابل HDMI ورژن 2 از مقاومت قابل قبولی در برابر نویزها و تداخلات مغناطیسی برخوردار است.

سرعت و کیفیتی عالی در انتقال صدا و تصویر

جمع بندی

اگر می خواهید تا خیالتان بابت کیفیت صدا و تصویر راحت باشد و بتوانید جدیدترین دستگاه های دیجیتال را به یکدیگر متصل کنید، کابل HDMI 2.0 کی نت پلاس K-Net Plus با طول 5 متر انتخابی ایده آل برای شما خواهد بود. این کابل با پشتیبانی از نسخه HDMI 2.0 قابل اتصال به انواع دستگاه های 4K و سه بعدی می باشد و لذت تماشای فیلم های سینمایی و انجام بازی های گرافیکی مورد علاقه تان را برای شما دو چندان می کند!

کابل HDMI 2.0 کی نت پلاس K-Net Plus با طول 5 متر

اگر قصد خرید کابل HDMI را با بهترین قیمت بازار دارید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان واحد فروش شرکت ایده برتر پارسیان شما را در زمینه قیمت انواع کابل HDMI راهنمایی کنند. همچنین با مراجعه به سایت شرکت ایده برتر می توانید نسبت به خرید اینترنتی کابل HDMI کی نت پلاس اقدام نمایید.

شارژر فندکی ریمکس Remax RCC102

شارژر فندکی ماشین ریمکس RCC102

تعداد درگاه خروجی: یک عدد

نوع درگاره خروجی: درگاه خروجی روی بدنه USB، دارای کابل شارژ MicroUSB و لایتنینگ

سازگار با: انواع گوشی های موبایل، تبلت، موزیک پلیر، دوربین دیجیتال و...

مشخصات و کارایی شارژر فندکی ماشین ریمکس RCC102

اگر در هنگام رانندگی زیاد از اپلیکیشن های مسیریابی موبایل استفاده می کنید، احتمال تمام شدن شارژ گوشی شما در هر لحظه وجود خواهد داشت. برای اینکه خیالتان بابت این موضوع راحت باشد، می توانید شارژر فندکی ریمکس Remax RCC102 را با خود در ماشین به همراه داشته باشید و با متصل کردن این شارژر فندکی به درگاه فندک خودرو، گوشی موبایل یا دستگاه های دیجیتال مورد نظرتان را در حین رانندگی شارژ کنید.

مشخصات و کارایی شارژر فندکی ماشین ریمکس RCC102

  • مجهز به کابل دوگانه MicroUSB و لایتنینگ

یکی از مشخصات مهم شارژر فندکی ریمکس مدل Remax RCC102 متصل بودن یک کابل شارژ دوگانه به بدنه آن است که هم برای شارژ دستگاه های اندرویدی و هم برای شارژ آیفون و دستگاه های iOS قابل استفاده می باشد. این کابل دارای طول یک متر بوده و به صورت تخت طراحی شده است. به همین دلیل در هنگام استفاده از آن به ندرت با مشکلاتی مانند گره خوردن یا در هم پیچیدن مواجه می شوید. با توجه به این ویژگی، با تهیه شارژر فندکی ماشین ریمکس RCC102 دیگر نیازی به تهیه کابل های شارژ مجزا برای شارژ آیفون یا گوشی اندرویدی خود ندارید و می توانید از همین کابل متصل به بدنه شارژر بهره ببرید.

بر روی بدنه شارژر فندکی خودرو ریمکس RCC102 یک پورت خروجی USB نیز وجود دارد که امکان شارژ یک دستگاه دیگر را نیز به شما می دهد. در واقع شارژر فندکی ریمکس RCC102 قابلیت شارژدهی به دو دستگاه به صورت هم زمان را دارد که در مواقع فوری کارایی بالایی خواهد داشت.

مجهز به کابل دوگانه MicroUSB و لایتنینگ

  • سرعتی عالی در شارژدهی را تجربه کنید

شدت جریان خروجی شارژر فندکی گوشی ریمکس RCC102 حداکثر برابر با 3.4 آمپر است. این میزان شدت جریان باعث می شود تا دستگاه های متصل به این شارژر فندکی با سرعتی عالی شارژ شوند و دیگر نیازی به منتظر ماندن برای مدت های طولانی برای تکمیل شارژ دستگاه هایتان نخواهید داشت.

لازم به ذکر است که شارژر فندکی ریمکس RCC102 برای تأمین شارژ انواع گوشی های موبایل، تبلت، موزیک پلیر، دوربین دیجیتال، اسپیکر و هدست بلوتوثی، پاوربانک و به طور کلی تمامی دستگاه های دارای پورت های MicroUSB، USB و همچنین پورت لایتنینگ کاربرد دارد.

سرعتی عالی در شارژدهی را تجربه کنید

شارژر فندکی ریمکس Remax RCC102

  • وزن سبک، کیفیت ساخت بسیار مطلوب

شارژر فندکی ماشین ریمکس RCC102 دارای وزن 40.8 گرم بوده و از ابعاد کوچک و جمع و جوری بهره می برد. به طوری که کوچکترین مزاحمتی برای شما در حین رانندگی ایجاد نخواهد کرد. نکته قابل ذکر در رابطه با این شارژر فندکی کیفیت ساخت بسیار مطلوب آن است. بدنه شارژر فندکی ریمکس RCC102 از پلاستیک مرغوب ABS ساخته شده و به آسانی در برابر آسیب هایی مانند سقوط از ارتفاع کم، ضربه یا فشار صدمه نخواهد دید. بنابراین برای ماه ها و حتی سال ها بر روی این شارژر فندکی می توان برای استفاده در خودرو حساب باز کرد.

بر روی بدنه شارژر فندکی ریمکس RCC102 یک نشانگر LED نیز تعبیه شده که در هنگام اتصال شارژر به درگاه فندک ماشین روشن می شود و شما را از جریان یافتن برق درون آن آگاه می کند.

وزن سبک، کیفیت ساخت بسیار مطلوب

 جمع بندی

با استفاده از شارژر فندکی ریمکس Remax RCC102 قادر به شارژ تمامی دستگاه های دیجیتال از انواع مختلف در ماشین خواهید بود و می توانید با آسودگی خیال به رانندگی و انجام فعالیت های روزمره خود بپردازید. این شارژر فندکی با مجهز به کابل شارژ دوگانه متصل به بدنه، شما را از خرید کابل لایتنینگ و MicroUSB به صورت جداگانه بی نیاز می کند.

شارژر فندکی ریمکس Remax RCC102

چنانچه قصد خرید شارژر فندکی ریمکس RCC102 را دارید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان اطلاعات لازم در رابطه با قیمت انواع شارژر فندکی ماشین را به شما ارائه دهند. همچنین با مراجعه به سایت شرکت ایده برتر می توانید از مزایای خرید اینترنتی شارژر فندکی بهره مند شوید.

شارژر فندکی ریمکس Remax RCC102

شارژر فندکی ریمکس Remax RCC 211

شارژر فندکی ماشین ریمکس RCC 211

تعداد درگاه خروجی: 2 عدد

نوع درگاره خروجی: درگاه خروجی بر روی بدنه USB، کابل متصل به بدنه مناسب برای شارژ دستگاه های اندرویدی و iOS

سازگار با: انواع دستگاه های دیجیتال مانند موبایل، تبلت، موزیک پلیر، دوربین دیجیتال، پاوربانک، وسایل بلوتوثی مانند هدفون و اسپیکر قابل حمل

مشخصات و کارایی شارژر فندکی ماشین ریمکس RCC 211

شرکت ریمکس یکی از معتبرترین شرکت های تولید کننده انواع لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر است. این شرکت در زمینه تولید شارژرهای فندکی خودرو نیز فعالیت دارد که از جمله محصولات آن در این زمینه می توان از شارژر فندکی ریمکس Remax RCC 211 نام برد. این شارژر فندکی دارای قابلیت هایی مانند سرعت عالی در شارژدهی و مجهز بودن به کابل متصل به بدنه می باشد که در ادامه به بررسی های آنها خواهیم پرداخت.

مشخصات و کارایی شارژر فندکی ماشین ریمکس RCC 211

  • دیگر نگران تمام شدن شارژ گوشی تان در ماشین نباشید

با اتصال شارژر فندکی ریمکس مدل Remax RCC 211 به درگاه فندک ماشین، می توانید از آن برای شارژ گوشی و دیگر دستگاه های دیجیتال همراهتان استفاده کنید. این شارژر فندکی جریان برق تولید شده توسط باتری (با ولتاژ 12 تا 24 ولت) را به جریان برق 5 ولتی و مناسب برای شارژ دستگاه های دیجیتال تبدیل می کند و یکی از لوازم ضروریِ داخل خودرو به حساب می آید. بنابراین اگر قصد مسافرت با ماشین دارید و یا به اقتضای شرایط شغلی تان مدت زمان زیادی از روز را در حال رانندگی می گذرانید، شارژر فندکی ماشین ریمکس RCC 211 کاملاً به کار شما خواهد آمد. از شارژر فندکی ریمکس RCC 211 برای شارژ باتری گوشی موبایل، تبلت ، موزیک پلیر، دوربین دیجیتال، پاوربانک و دیگر دستگاه ها می توان بهره برد.

دیگر نگران تمام شدن شارژ گوشی تان در ماشین نباشید

  • مجهز بودن به کابل همه کاره متصل به بدنه

بر روی بدنه شارژر فندکی ریمکس RCC 211 یک پورت خروجی USB تعبیه شده که برای شارژ دستگاه های مورد نظر شما مورد استفاده قرار می گیرد. اما ویژگی منحصر به فرد شارژر فندکی موبایل ریمکس RCC 211 مجهز بودن آن به یک کابل متصل به بدنه می باشد که هم برای شارژ گوشی های اندرویدی و هم برای شارژ گوشی های آیفون قابل استفاده می باشد. در واقع شما با تهیه این شارژر فندکی دیگر نیازی به خرید کابل های شارژ MicroUSB و لایتنینگ نخواهید بود و از همان کابل متصل به بدنه شارژر فندکی می توانید استفاده کنید. کابل شارژر فندکی گوشی ریمکس RCC 211 از نوع فنری است و در هنگام استفاده از آن با مشکلاتی مانند گره خوردن یا در هم پیچیدن به هیچ عنوان مواجه نخواهید شد.

مجهز بودن به کابل همه کاره متصل به بدنه

در نهایت باید به این نکته اشاره کنیم که از طریق پورت USB موجود بر روی بدنه شارژر فندکی ریمکس RCC 211 و کابل متصل به آن، قادر به شارژ دو دستگاه به صورت هم زمان خواهید بود.

  • سرعتی بسیار مطلوب در شارژدهی

شدت جریان خروجی شارژر فندکی ماشین ریمکس RCC 211 حداکثر برابر با 2.1 آمپر است. با توجه به این میزان شدت جریان می توان گفت که این شارژر فندکی در شارژدهی به دستگاه های مختلف و به خصوص گوشی موبایل، سرعت بسیار مطلوبی خواهد داشت و دیگر نیازی به منتظر ماندن برای تکمیل شدن شارژ دستگاه های متصل به آن نخواهید داشت.

سرعتی بسیار مطلوب در شارژدهی

شارژر فندکی ریمکس Remax RCC 211

  • طراحی ظاهری زیبا و فانتزی

علاوه بر قابلیت های متعدد فنی، شارژر فندکی ریمکس RCC 211 از طراحی ظاهری فانتزی و زیبایی نیز به شکل کاراکترهای کارتونی بهره می برد. این شارژر فندکی در رنگ های مختلفی مانند رنگ های زرد، مشکی و آبی عرضه شده و استفاده از آن جلوه ای جذاب به فضای داخلی خودروی شما خواهد بخشید.

طراحی ظاهری زیبا و فانتزی

شارژر فندکی سریع ریمکس RCC 211 از پلاستیک مرغوب ABS و PC (پلی کربنات) ساخته شده و از کیفیت ساخت بسیار مطلوبی بهره می برد. به طوری که در صورت استفاده صحیح، برای سال ها پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود.

 جمع بندی

شارژر فندکی ریمکس Remax RCC 211 برای کاربرانی طراحی و عرضه شده که هم به دنبال سرعت و کیفیت شارژدهی مطلوب هستند و هم ویژگی ها و جلوه های ظاهری دستگاه برایشان اهمیت دارد. این شارژر فندکی با مجهز بودن به کابل همه کاره متصل به بدنه، هر آنچه که را که در شارژ گوشی و دیگر دستگاه های دیجیتال در داخل خودرو به آنها نیازمندید، برایتان فراهم می آورد.

شارژر فندکی ریمکس Remax RCC 211

شرکت ایده برتر پارسیان شارژر فندکی ریمکس RCC 211 را با بهترین قیمت بازار به شما ارائه می دهد. چنانچه قصد خرید شارژر فندکی ماشین را دارید، برای اطلاع از قیمت انواع شارژر فندکی از طریق شماره 73027-021 با کارشناسان واحد فروش شرکت ایده برتر تماس بگیرید. همچنین می توانید نظرات خود درباره این شارژر فندکی را از طریق ثبت در بخش کامنت های سایت ایده برتر با کاربران دیگر به اشتراک بگذارید.

شارژر فندکی ریمکس Remax RCC 211