ایده برتر پارسیان

ایده برتر پارسیان

انواع کالای دیجیتال در فروشگاه آنلاین ماشین های اداری ایده برتر پارسیان hdni fvjv \hvsdhk (قیمت پرینتر،اسکنر،فکس،کپی/فتوکپی،لپ تاپ،تبلت و قطعات کامپیوتر،دوربین مداربسته و سیستم های امنیتی
ایده برتر پارسیان

ایده برتر پارسیان

انواع کالای دیجیتال در فروشگاه آنلاین ماشین های اداری ایده برتر پارسیان hdni fvjv \hvsdhk (قیمت پرینتر،اسکنر،فکس،کپی/فتوکپی،لپ تاپ،تبلت و قطعات کامپیوتر،دوربین مداربسته و سیستم های امنیتی

آیفون 6 در صدر جستجوهای انجام شده سال 2014

طی رسم هر سال، گوگل لیست کلماتی که در سال 2014 بیشترین جستجو را داشته اند منتشر کرد. در این لیست گروه های مختلفی از قبیل: افراد، ویدئوها، اخبار و لوازم الکترونیکی وجود دارد که ما به بخش لوازم الکترونیکی آن می پردازیم.

در این فیلد بیشترین سرچ انجام شده مربوط می شود به دست پخت اپل یعنی آیفون 6 که نشان از جذابیت این محصول می دهد. در رده دوم و سوم نیز به ترتیب گلگسی اس 5 و نکسوس 6 محصول خود گوگل قرار گرفته است.

همان طور که قابل توجه هست تنها محصول غیر اسمارت فونی که وجود دارد کنسول بازی مایکروسافت می باشد که در رده هفتم قرار گرفته است. اگر لیست سال قبل را هم مشاهده کرده باشید می دانید که آیفون 5 اس اپل در سال قبل نیز توانسته بود در صدر و به عنوان پرجستجوترین کلمه قرار بگیرد. البته خبر بد هم برای اپل داریم. خبری که اپل هیچ اعتقادی به آن ندارد، در فیلد ویدئوها "تست خم شدن آیفون 6 پلاس" در رتبه پنجم قرار گرفته است.

برای اطلاع از جزئیات این خبر به این لینک وارد شوید.

بعد از 2 سال اپلیکیشن اینستاگرام با 5 فیلتر جدید به روز شد

شاید بتوان بهترین قابلیت اینستاگرام را فیلترهای متفاوت و مختلف که هر کدام وجه خاصی را به عکس می دهند دانست. از 2 سال پیش تا دیشب تعداد این فیلترها تغییر نکرده بود و بلاخره با یک بروز رسانی کم حجم قابلیت های این شبکه بهتر و بیشتر شد.

شب گذشته اینستاگرام 5 پوسته ی جدید را به موجودی فیلترهای خود اضافه کرد. در همین راستا و برای بهبود رابط کاربری به شما اجازه مدیریت این فیلترها داده شد و شما می توانید فیلترهایی را که استفاده نمی کنید از دید خود خارج کنید.

همچنین در نسخه بروز شده این اپلیکیشن در سیستم عامل IOS ما شاهد پشتیبانی از ویدئوهای اسلوموشن یا همان آهسته که توسط محصولات اپل قابل ضبط می باشند هستیم تا دیگر نیاز به تبدیل ویدئو کلیپ های آهسته و خروجی گرفتن آن برای بارگزاری در اینستاگرام نباشیم.

این بروز رسانی در اپ استور و گوگل پلی استور در دسترس می باشد.

اخباری از آخرین پرچمدار مایکروسافت منتشر شد

با توجه به اخبار غیر رسمی که منتشر شده است به نظر می آید با یک گوشی میان رده با همان چهره قدیمی لومیا طرف هستیم. این اطلاعات نشان از سخت افزار متوسط اسنپ دراگون 200، دوربین 5 مگاپیکسلی، نمایشگر 4 اینچی با دقت 235 پیکسل می باشد.

این طور که انتظار می رود این گوشی از نسخه دو سیم کارته هم بهره خواهد برد. ابعاد این اسمارت فون 118.1*64.7 می باشد و در کنار یک باتری BX-5J که بعد از آزمایشات انجام شده در هند مورد قبول این شرکت واقع شده، استفاده خواهد کرد.

فیس بوک برای اپلیکیشن پیام رسان خود نسخه تحت وب طراحی می کند!

اپلیکیشن Whats app یکی از قدیمی ترین و محبوب ترین پیام رسان ها در نوع خود می باشد که سال هاست بدون اضافه کردن قابلیت های جدید کاربران 400 میلیونی خود را فعال نگه داشته است.

بعد از اضافه شدن پیام رسان های دیگر و اضافه شدن امکانات جذاب مانند بازی و یا مکالمه تصویری، به نظر می آید فیس بوک به فکر آپشن های جدید برای سوگولی 20 میلیارد دلاری خود می باشد. به تازگی خبری منتشر شده که نشان می دهد در آینده ای نه چندان دور این برنامه را در نسخه تحت وب خواهیم دید. این خبر با توجه به جستجوهای انجام شده در کد های اندرویدی این اپلیکیشن مشخص شده است.

شاید وقت تغییرات در واتس اپ رسیده باشد تا از رقبای خود مانند اینستاگرام و یا تلگرام که همه و همه به نوعی قابل دسترس از طریق کامپیوترهی شخصی هستند، عقب نمانند.

مایکروسافت بعد از 10 سال تحقیق، سیستم ترجمه آنی اسکایپ را فعال کرد

بلاخره و بعد از رونمایی از سیستم ترجمه آنی اسکایپ با 2 زبان اسپانیایی و انگلیسی در 5 ماه گذشته، این سیستم با 40 زبان زنده دنیا از امروز فعال گردید.

کاربرانی که در برنامه ترجمه آنی اسکایپ ثبت نام کرده بودند از امروز می توانند از این قابلیت هیجان انگیز استفاده کنند. به مناسبت راه اندازی رسمی این قابلیت مایکروسافت ویدیویی تبلیغاتی را منتشر کرد که در بخش زیر می توانید مشاهده کنید.

به گفته مایکروسافت با گذشت زمان و استفاده مداوم از این سیستم بر هوشمندی این تکنولوژی خواهیم افزود.

برای ثبت نام از این لینک استفاده کنید و اگر علاقه دارید در اولویت قرار بگیرید از کد MTT1724 استفاده نمایید.