ایده برتر پارسیان

ایده برتر پارسیان

انواع کالای دیجیتال در فروشگاه آنلاین ماشین های اداری ایده برتر پارسیان hdni fvjv \hvsdhk (قیمت پرینتر،اسکنر،فکس،کپی/فتوکپی،لپ تاپ،تبلت و قطعات کامپیوتر،دوربین مداربسته و سیستم های امنیتی
ایده برتر پارسیان

ایده برتر پارسیان

انواع کالای دیجیتال در فروشگاه آنلاین ماشین های اداری ایده برتر پارسیان hdni fvjv \hvsdhk (قیمت پرینتر،اسکنر،فکس،کپی/فتوکپی،لپ تاپ،تبلت و قطعات کامپیوتر،دوربین مداربسته و سیستم های امنیتی

تحلیل و بررسی مانیتور صنعتی سامسونگ Samsung PM55F

امروزه دیده شدن را می توان مهمترین عامل موفقیت در کسب و کار دانست. هر چقدر بتوانید در این زمینه موفق ظاهر شوید، شانس بهتر دیده شدن برند و محصولات شما بیشتر می شود. استفاده از مانیتور را می توان جدیدترین نوع این اطلاع رسانی و یا تبلیغات دانست. البته استفاده از ماینتورهای خانگی هیچ شانسی در برابر مانیتور صنعتی ندارد، زیرا امکانات و کیفیت انها با هم قابل قیاس نیست. شرکت سامسونگ با فناوری هایی که در اختیار دارد توانسته مانیتور صنعتی سامسونگ را به همه بشناساند. در همین راستا، تقریبا همه از کاربرد نمایشگرهای صنعتی سامسونگ در کسب و کار مطلع هستند. در بین محصولات سامسونگ، مانیتور صنعتی سامسونگ Samsung PM55F از جمله جدیدترین مدل ها بشمار می رود که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت.

ویژگی های کلی و ظاهری مانیتور صنعتی سامسونگ PM55F

ویژگی های کلی و ظاهری مانیتور صنعتی سامسونگ PM55F

مانیتور صنعتی سامسونگ Samsung PM55F در اندازه 55 اینچ تولید می شود که ابعاد آن 29.9*701.2*1228.4 میلیمتر است. این ابعاد و اندازه و ویژگی های کلی و ظاهری مانیتور صنعتی سامسونگ PM55F، نشان از استفاده بهینه از فضا دارد. به کارگیری مانیتور صنعتی در مراکزی مانند فرودگاه و یا رستوران، ممکن است تابش نور به مونیتور، آزار دهنده باشد، اما در مانیتور صنعتی سامسونگ PM55F، پنل به گونه ای طراحی شده است تا از این اتفاق جلوگیری کند. پشتیبانی از استاندارد IP5X مانیتور صنعتی سامسونگ PM55F را به گزینه مناسبی برای نصب در محل هایی تبدیل می کند که با هوای آزاد و گردو غبار ناشی از آن در ارتباط است. در این حالت این مانیتور صنعتی 55 اینچ در برابر این موارد مقاوت خوبی از خود نشان خواهد داد.

ویژگی های فنی مانیتور صنعتی سامسونگ Samsung PM55F

ویژگی های فنی مانیتور صنعتی سامسونگ Samsung PM55F

مانیتور صنعتی سامسونگ Samsung PM55F از رزولوشن 1920*1080 dpi برخوردار است و کیفیت بسیار خوبی دارد. ویژگی های فنی مانیتور صنعتی سامسونگ Samsung PM55F، شاید در بسیاری از مونیتورهای صنعتی دیده شوند، اما وجود سیستم عامل تایزن در این مانیتور، آن را منحصر به فرد می سازد. با بکارگیری سیستم عامل اختصاصی سامسونگ Samsung در مانیتور صنعتی سامسونگ PM55F، دیگر نیازی به استفاده از کامپیوتر در کنار آن نیست. در این حالت این مانیتور صنعتی 55 اینچ، می تواند بصورت 24 ساعته و بدون نیاز به تجهیزات جانبی، محتوای مورد نظر شما را نمایش دهد. تمامی این ویژگی ها را در کنار سرعت پاسخگویی 8 میلی ثانیه این مانیتور صنعتی سامسونگ samsung قرار دهید تا دلایل خرید آن کامل شود. قیمت مانیتور صنعتی سامسونگ به گونه ای ارائه شده است که ارزش خرید این نمایشگر را افزایش می دهد.

جمع بندی

سامسونگ که در کارنامه خود، تولید ویدیو وال های خوبی را دارد، از آخرین فناوری های خود در تولید مانیتور صنعتی سامسونگ Samsung PM55F استفاده کرده است. مجموعه ایده برتر پارسیان نیز به عنوان یک مرکز خرید مانیتور صنعتی تمامی محصولات جدید برند سامسونگ را در اختیار علاقمندان به این برند قرار می دهد. همچنین شما می توانید برای خرید و بررسی دقیق تر و تخصصی تر مانیتور صنعتی سامسونگ Samsung PM55F به صفحه این محصول در سایت ایده برتر مراجعه نمایید.

کلیک کنید: مانیتور صنعتی سامسونگ Samsung PM55F

منبع: ایده برتر پارسیان خاورمیانه

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی پلاتر 

کامپیوتر  کامپیوتر All in One مانیتور ویدئو وال مانیتور صنعتی

تجهیزات شبکه  سانترال تلفن سانترال  بیسیم  تلفن بیسیم  تلفن رومیزی تلفن باسیم باتری یو پی اس

تحلیل و بررسی پرینتر لیزری چهار کاره برادر Brother L2740DW

پرینتر را می توان پرکاربردترین ماشین اداری دانست که حتی در بسیاری از منازل نیز وجود دارد. امروز در میان این دستگاه ها، پرینتر لیزری به دلیل جدیدتر بودن فناوری ساخت، طرفداران بیشتری دارد. شرکت برادر Brother که یکی از موفق ترین شرکت های تولید کننده ماشین های اداری بشمار می رود نیز سال هاست که پرینتر برادر را به بازار عرضه می کند به گونه ای که پرینتر لیزری Brother جزو برندهای موفق است. اما موضوع امروز، کارایی و عملکرد پرینترهای چندکاره می باشد. معمولا شرکت ها و کاربران خانگی که استفاده صنعتی و زیادی از پرینتر و یا سایر ماشین های اداری ندارند، ترجیح می دهند که از پرینترهای چندکاره تهیه کنند. پرینتر لیزری چهار کاره برادر Brother L2740DW را می توان به عنوان یکی از بهترین پرینترهای چند کاره امروزی دانست که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت.

ویژگی های کلی و ظاهری پرینتر لیزری برادر L2740DW

ویژگی های کلی و ظاهری پرینتر لیزری برادر L2740DW

همانطور که از نام پرینتر لیزری چهار کاره برادر Brother L2740DW برمی آید، علاوه بر پرینت، می تواند کپی، اسکن و عمل فکس را نیز برایتان انجام دهد. پرینتر برادر 2740 با ابعاد 316.5 × 398.5 × 409 میلی‌متر که چهار عمل را می تواند برای شما انجام دهد. نکته قابل توجه در ویژگی های کلی و ظاهری پرینتر لیزری برادر L2740DW چاپ دورو بصورت خودکار است که حداکثر 30 صفحه را در دقیقه می توان چاپ نماید. سینی این پرینتر ظرفیت 250 برگه را داراست و در ماه قادر است 10 هزار بار پرینت بگیرد و توصیه شده تا بین 250 تا 2000 برگه استفاده شود زیرا بطور کلی مدل های چندکاره معمولا صنعتی نبوده و نهایتا مصرف میان رده ای را دارند. از نکات جالب این دستگاه چاپ دورو برای هر 4 دستگاه است؛ بدان معنا که علاوه بر پرینت، کپی، اسکن و فکس را نیز بصورت دورو انجام می دهد.

ویژگی های فنی پرینتر لیزری چهار کاره برادر Brother L2740DW

ویژگی های فنی پرینتر لیزری چهار کاره برادر Brother L2740DW

پرینتر لیزری چهار کاره برادر Brother L2740DW ثابت کرده که می تواند چهار عمل را با کیفیت بالایی انجام دهد. پرینتر برادر 2740dw یکی از بهترین پرینترهای چند کاره است که با پشتیبانی از ویژگی Mobile Printing/Scanning قادر است بدون نیاز به کامپیوتر عمل کپی و فکس را انجام دهد و در صورت لزوم، مدارک را به ایمیل های مورد نیاز ارسال نماید. از دیگر ویژگی های فنی پرینتر لیزری چهار کاره برادر Brother L2740DW می توان به وجود قابلیت WiFi Direct اشاره کرد که بدون نیاز به کابل و با استفاده از وایرلس می توانید از طریق گوشی و یا تبلت و لپ تاپ به پرینتر متصل شوید.

جمع بندی

با توجه به ویژگی های بیان شده در بالا و مشخصات فنی آن، پرینتر لیزری چهار کاره برادر Brother L2740DW می تواند بهترین انتخاب شما باشد و با یک تیر 4 نشان بزنید. اگر تمایل به خرید پرینتر لیزری دارید، می توانید از فروشگاه ایده برتر پارسیان به بهترین قیمت و کیفیت تهیه نمایید. شما می توانید برای خرید و بررسی دقیق تر و تخصصی تر پرینتر لیزری چهار کاره برادر Brother L2740DW به صفحه این محصول در سایت ایده برتر مراجعه نمایید. 

کلیک کنید: پرینتر لیزری چهار کاره برادر Brother L2740DW

منبع: ایده برتر پارسیان خاورمیانه

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی پلاتر 

کامپیوتر  کامپیوتر All in One مانیتور ویدئو وال مانیتور صنعتی

تجهیزات شبکه  سانترال تلفن سانترال  بیسیم  تلفن بیسیم  تلفن رومیزی تلفن باسیم باتری یو پی اس

نمایندگی زبرا Zebra در اصفهان

مجموعه های صنعتی و یا فروشگاه و انبارها، در یک بخش شباهت زیادی دارند که آن هم سروکار داشتن با انواع کالاست. این موضوع می تواند کمی هزینه مدیریت آنها را بالا ببرد برای افزایش دقت و کاهش هزینه های مدیریتی، نیازمند تجهیزاتی خاص هستید. شرکت ایده برتر پارسیان عامل نمایندگی زبرا در اصفهان و همچنین شهرستان های آن از جمله کاشان، خمینی شهر، نجف اباد، شاهین شهر، شهرضا و فولادشهر تمامی محصولات این برند را عرضه و گارانتی می کند. این تجهیزات که شامل لیبل پرینتر، انواع صندوق فروشگاهی و بارکد خوان و کالاهایی از این قبیل هستند لازمه مدیریت کالا می باشند. به عنوان مثال با استفاده از لیبل زن زبرا می توانید به آسانی لیبل مورد نظر خود را طراحی و چاپ کنید. در این حالت می توان سرعت انجام کار را افزایش داد و به هم میزان ظرافت و دقت نیز بالا می رود.

نمایندگی رسمی زبرا Zebra در اصفهان

نمایندگی رسمی زبرا Zebra در اصفهان

همانطور که می دانید، یکی از تجهیزات برند زبرا انواع صندوق فروشگاهی است. همیشه مراکزی که با خریداران زیادی سروکار دارند، مانند رستوران ها و فروشگاه ها و مغازه ها نیازمند خرید صندوق فروشگاهی هستند. هنگامی که مراجعه کنندگان به فروشگاه شما رجوع می کنند، سرعت ترخیص کالا یکی از مهمترین فاکتورهاست که فروش شما نیز بیشتر شود. مشتریان پس از خرید انتظار دارند که به سرعت بتوانند تسویه کرده و خارج شوند و کندی در این امر می تواند آنها را از مراجعه مجدد باز دارد. بنابراین داشتن این دستگاه جزو ضروریات یک فروشگاه محسوب می شود. شرکت ایده برتر پارسیان عاملیت نمایندگی زبرا Zebra در اصفهان می تواند در عرضه این محصولات در این استان به هموطنان خود کمک کند. اگر به دنبال راهنمای خرید صندوق فروشگاهی هستید، زمان را از دست نداده و با کارشناسان فروش این مجموعه تماس بگیرید و از انها راهنمایی های مورد نظر خود را بخواهید.

برای ارتباط با شرکت ایده برتر پارسیان، از راه های زیر در تماس باشید.

آدرس: خیابان طالقانی - سه راه طالقانی - خیابان خواجه نصیر - نبش خیابان مقدم - پلاک 80 - طبقه اول - واحد 2

تلفن: 73027 - 021

منبع: ایده برتر پارسیان خاورمیانه

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی پلاتر 

کامپیوتر  کامپیوتر All in One مانیتور ویدئو وال مانیتور صنعتی

تجهیزات شبکه  سانترال تلفن سانترال  بیسیم  تلفن بیسیم  تلفن رومیزی تلفن باسیم باتری یو پی اس

فروش بارکد خوان

اهمیت و عملکرد بارکدها بر روی یک کالا، به قدری زیاد است که با پیشرفت های بسیار، هنوز هم کاربردهای فراوانی دارند. این بارکدهای تک بعدی که صرفا از چندین خطوط عمودی ساخته شده اند اطلاعات مربوط به محصول را در خود ذخیره کرده اند که با دستگاه بارکد خوان قابل خواندن هستند. مراکز فروش بارکد خوان معمولا انواع آن را موجود دارند، اما شاید انتخاب از بین آنها کمی چالش برانگیز باشد، زیرا تنوع بالا بوده و مشاغل مختلف نیازهای متفاوتی دارند. برای نمونه بارکد خوان برای مغازه می تواند با بارکد اسکنر یک مجموعه صنعتی تفاوت زیادی داشته باشد. معمولا فناوری بکار رفته در همه بارکد زن ها مشابه است اما بیشتر تفاوت در نوع پیاده سازی و امکانات جانبی آن است. این را می توان به عنوان یک قانون نام برد که هر چقدر دستگاه مورد استفاده، با کار شما همخوانی بیشتری داشته باشد، بازدهی و کارایی بالاتر می رود. مجموعه ایده برتر پارسیان بر مبنای همین قانون، فروش دستگاه بارکد خوان در انواع مختلف را در دستور کار خود دارد.

فروش دستگاه بارکد خوان

فروش دستگاه بارکد خوان

شرکت هایی که در بخش فروش بارکد خوان فعال هستند، همیشه سعی دارند تا همه مدل های محبوب را در ویترین خود قرار دهند، اما مجموعه ایده برتر پارسیان به عنوان یکی از بزرگترین مراکز فروش دستگاه بارکد خوان تلاش می کند تا علاوه بر مدل های قدیمی، جدیدترین بارکد اسکنرها را به مشتریان خود عرضه کند. فرقی ندارد که به دنبال خرید بارکد خوان از چه نوعی باشید، این مجموعه بهترین قیمت بارکد خوان را ارائه می کند. هدف ایده برتر پارسیان تنها فروش نیست و به خوبی می داند صرف انرژی برای جلب رضایت مشتری، بازخورد و در نتیجه سوددهی بیشتری را به دنبال دارد. علاقمندان به تهیه انواع بارکد خوان فروشگاهی و یا صنعتی، می توانند با مراجعه به وبسایت، همه مدل ها را مشاهده کنند. علاوه بر این، کارشناسان مجموعه می توانند در راهنمایی و مشاوره رایگان نیز همکاری نمایند. تجربه خرید از ایده برتر پارسیان، برای همه مشتریان لذت بخش خواهد بود و مفتخریم که وظیفه خدمت رسانی به هموطنانمان را عهده دار هستیم.

برای ارتباط با شرکت ایده برتر پارسیان، از راه های زیر در تماس باشید.

آدرس: خیابان طالقانی - سه راه طالقانی - خیابان خواجه نصیر - نبش خیابان مقدم - پلاک 80 - طبقه اول - واحد 2

تلفن: 73027 - 021

منبع: ایده برتر پارسیان خاورمیانه

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی پلاتر 

کامپیوتر  کامپیوتر All in One مانیتور ویدئو وال مانیتور صنعتی

تجهیزات شبکه  سانترال تلفن سانترال  بیسیم  تلفن بیسیم  تلفن رومیزی تلفن باسیم باتری یو پی اس

قیمت ویدئو وال فیلیپس Philips

نمایشگرهای صنعتی ویدئو وال روز به روز در حال گسترش هستند که این موضوع نشان از آشنایی بیشتر افراد با این فناوری است. در واقع ویدیو وال همان مانیتور صنعتی است که می توان آن ها را بصورت کاشی در کنار هم چید و تصویر یکپارچه ای را به نمایش در آورد. برند فیلیپس با سابقه درخشانی که در بخش تولید مانیتور دارد، به ساخت ویدئو وال فیلیپس Philips روی آورده است و توانسته تکنولوژی های روز دنیا را در محصول خود پیاده کند. با خرید ویدئو وال فیلیپس Philips مزایای خوبی را کسب خواهید کرد که از جمله آنها قیمت ویدئو وال فیلیپس است. قیمت مانیتورهای صنعتی این برند نسبت به کیفیت و امکاناتی که دارد، بسیار مقرون به صرفه است. برآیند همین موضوعات فروش ویدئو وال فیلیپس را بالا برده و علاقمندان زیادی پیدا کرده است. یکی از مهمترین بخش های ویدئو وال کنترلر ویدئو وال است که وظیفه مدیریت دستگاه را به عهده دارد. فیلیپس هم تلاش کرده تا عملکرد این بخش را تا جای ممکن افزایش دهد.

قیمت انواع ویدئو وال فیلیپس

قیمت انواع ویدئو وال فیلیپس

از عوامل تاثیر گذار در خرید ویدئووال، می توان به قیمت تلویزیون شهری ویدئو وال دانست زیرا به دلیل صنعتی و تجاری بودن فناوری های بکار رفته، هزینه تمام شده آن بیشتر از مانیتورهای معمولی خواهد بود. مجموعه ایده برتر پارسیان عاملیت نمایندگی ویدئو وال فیلیپس را به این دلیل اخذ نموده تا کالایی کم نظیر را با گارانتی اصلی در اختیار مشتریان قرار دهد. علاوه بر این، داشتن نمایندگی به کاهش قیمت انواع ویدئو وال فیلیپس و واقعی تر شدن آن کمک شایانی کرده است. برای اثبات این موضوع می توانید قیمت ویدئو وال فیلیپس را در بازار جستجو و مقایسه کنید. البته در این مقایسه، گارانتی اصلی و خدمات پس از فروش نیز می بایست در نظر گرفته شود. شرکت ایده برتر پارسیان با حذف هزینه های جانبی و اضافه، از طریق حذف واسط و عرضه مستقیم، توانسته مشتریان خود را راضی نگاه دارد و به آنها اطمینان بدهد که محصولات را با بهترین قیمت خریداری می کنند و با آسودگی خیال، می توانند از آنها استفاده نمایند.

برای ارتباط با شرکت ایده برتر پارسیان، از راه های زیر در تماس باشید.

آدرس: خیابان طالقانی - سه راه طالقانی - خیابان خواجه نصیر - نبش خیابان مقدم - پلاک 80 - طبقه اول - واحد 2

تلفن: 73027 - 021

منبع: ایده برتر پارسیان خاورمیانه

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی پلاتر 

کامپیوتر  کامپیوتر All in One مانیتور ویدئو وال مانیتور صنعتی

تجهیزات شبکه  سانترال تلفن سانترال  بیسیم  تلفن بیسیم  تلفن رومیزی تلفن باسیم باتری یو پی اس