ایده برتر پارسیان

ایده برتر پارسیان

انواع کالای دیجیتال در فروشگاه آنلاین ماشین های اداری ایده برتر پارسیان hdni fvjv \hvsdhk (قیمت پرینتر،اسکنر،فکس،کپی/فتوکپی،لپ تاپ،تبلت و قطعات کامپیوتر،دوربین مداربسته و سیستم های امنیتی
ایده برتر پارسیان

ایده برتر پارسیان

انواع کالای دیجیتال در فروشگاه آنلاین ماشین های اداری ایده برتر پارسیان hdni fvjv \hvsdhk (قیمت پرینتر،اسکنر،فکس،کپی/فتوکپی،لپ تاپ،تبلت و قطعات کامپیوتر،دوربین مداربسته و سیستم های امنیتی

چگونه یک هدفون خوب بخریم

در اوایل دهه 80 میلادی قبل از  عرضه واکمن ،ازهدفون‌ها ابزارهایی بدقیافه و بزرگ یاد می شدکه برای حمل و نقل گزینه مناسبی نبود و تنها برای استفاده درمنازل مناسب بود. پس از ورود  واکمن و عام شدن آن ،هرروز با انواع  و طرح های مختلف هدفون ها  روبه رو می شویم که به دلیل تنوع  بالای انها ،کاربران را در انتخاب دچار مشکل می کند.

امروزه برای خرید هدفون درابتداباید نیازهای خود را مشخص کرده و در نظر بگیرید  تا بتوانید مدل مناسب خود را انتخاب کنید.به عنوان مثال : آیا ازهدفون برای گوش دادن به موسیقی استفاده می کنید یا برای بازی کردن و با برای سینمای خانگی ؟ آیا برای استفاده در منزل می خواهید یا حمل و نقل  شخصی؟
مدل های هدفون

1-هدفون‌های داخل گوشی   2-هدفون‌های روگوشی   3-هدفون‌های فول سایز   4-هدفون‌ها بی سیم

1-هدفون های داخل گوشی

این نوع هدفون ها یا وارد کانال داخلی گوش می شوند و یا در قسمت بیرونی  گوش قرار می گیرند که بعضی با داشتن قطعه ای پلاستیکی مانع از افتادن هدفون می شوند. قابل حمل  و سبک هستند.برخی از آنها دارای روی سیم خود هستند که امکان مکالمه کردن را فراهم می کند. میزان شنود صداهای اطراف هنگام استفاده از این هدفون‌ها متوسط و خوب است. هم چنین این نوع هدفون ها برخوردی  با گوشواره، کلاه،عینک و یا حتی مدل موی کاربر ندارند.

هدفون های داخل گوشی

 -2 هدفون های روی  گوشی

این نوع هدفون ها درقسمت بیرونی گوش جای می‌گیرند و همرا با  اکثر دستگاه ها صوتی و تصویری دیده می شونداما  برای محیط‌های اداری همچنان مدل‌های داخل  گوشی پیشنهاد می‌شود. این هدفون ها به نسبت راحت و سبک هستند. از لحاظ میزان دریافت صدادرمقایسه با  مدل‌های شماره 1(هدفون های داخل گوشی) ضعیف تر هستند و هنگام پخش صدا، توسط دیگران قابل شنیدن است.

 هدفون های روگوشی

3-هدفون های فول سایز

این نوع  از هدفون‌ها  دارای محفظه گوشی تقریبا بزرگی هستند و زمانی که روی سر قرار می گیرند تمام ناحیه مربوط به گوش را پوشش می دهند. به دلیل سایز بزرگ و توانایی بالادر دریافت صداهای محیط و گردش خوب صدا بیشتر برای استفاده درمنازل به کاربرده می ‌شود و ضمنا اجازه خارج شدن صدا را به بیرون نمی دهند. امکان حمل و نقل، به دلیل اندازه بزرگ و وزن آسان وراحت را نیست وپس از مدتی استفاده طولانی مدت سبب گرم شدن گوش می‌شوندسایزهای  بزرگ  آنها هم ممکن است با گوشواره، عینک و موی کاربر برخورد داشته باشد.

هدفون های فول سایز

4-هدفون های بی سیم

هدفون های بی سیم تنها درزمانی که امکان گوش دادن به موسیقی با صدای بلند در محیط های  بسته وجود ندارد و یا درزمانی که ورزش می کنیم ومی دویم که سیم آن سبب ایجاد مزاحمت در حرکات می‌شود. درهدفون‌های بی سیم امکان انتقال موسیقی با بلوتوث بسیارراحت است اما به علت فشرده سازی فایل ها کیفیت صدا پایین می آید.از مزایای آن نداشتن سیم و قیمت مناسب می باشد و از معایب آن کیفیت پایین صدا که به دلیل فشرده سازی رخ می دهدو همچنین شارژکردن باتری گوشی زمانی که تمام می شود است زیرا زمانی که باطری تمام می شودامکان گوش دادن وجود ندارد

هدفون های بی سیم

علاوه  بر اندازه و تنوع، فاکتورهای دیگری ازجمله :بیس،عایق در مقابل بازو وزن و راحتی برای حمل و نقل آسان نیز وجود دارد که هنگام خرید حتما باید در نظر گرفته شوند.


بیس صدا

در بهترین نوع 
هدفون هیچ‌ زمان بلندی و بیس صدا ی هدفون‌ها به پای سینماهای خانگی و بلندگوهای بزرگ نمی‌رسد اما برخی شرکت‌های بزرگ تولیدکننده هدفون مانند هدفون‌های بیتز برای تولید کیفیت بالا ی صدا و بیس خوب از فناوری‌های جدیدی استفاده می‌کنند که در این راستا هدفون‌های داخل گوشی معمولا کمترین میزان بیس و صدا را درمقایسه با مدل‌های دیگر دارند.

عایق در مقابل باز

در هدفون‌های عایق،به دلیل پوشانده شدن مجرای گوش ورود صدای اطراف به داخل گوش کاهش می یابد و صدای کم تری هم به بیرون پخش می شود اما در 
هدفون‌های باز صدای محیط تا حدودی به داخل گوش فرستاده می شود و صدای موسیقی هم توسط اطرافیان در محیط شنیده می‌شود.

وزن و راحتی

در مورد راحتی و وزن هدفون ها باید حداقل 15 دقیقه از آن‌ها استفاده کرد تا متوجه شدکه هدفون موردنظراست یا خیر. هدفون‌های فول سایز که کاملاً بر روی گوش قرار می‌گیرند معمولاً باعث گرم شدن بیش از اندازه گوش می‌شوند. هدفون‌های بزرگ و حرفه ای نیز به دلیل اندازه بزرگ و وزن بالا ممکن است بعد از مدتی گردن و سر را خسته کند.

محبوبیت تبلت های بزرگ و سیم کارت خور در بازارهای آسیایی

بنا به گزارش IDC، فروش تبلت های بزرگ با قابلیت برقرای تماس تلفنی در بازارهای آسیایی نسبت به مدل های کوچکتر و بدون قابلیت برقراری تماس بیشتر است و در واقع خریداران در بازارهای آسیایی علاقه  بیشتری به تبلت های سیم کارت خور دارند.

در گزارش شرکت تحقیقاتی Worldwide Quarterly Tablet Tracker آمده  که حدود ۳.۵ میلیون تبلت از ۱۳.۸ میلیون تبلت در آسیا و منطقه اقیانوس آرام بجز ژاپن قابلیت پشتیبانی از سیم کارت داشته اند و رشد این دسته نیز به صورت سالانه ۶۰% بوده که بسیار قابل توجه است.

همچنین این تحقیقات نشان می دهد،تمامی این تبلت های سیم کارت خور دارای سیستم عامل گوگل اندروید می باشد. بازارهای هند و اندرونزی دارای بیشترین تقاضا برای این تبلت ها هستند.

محبوبیت تبلت ها در این بازارها به این دلیل است که مشتریان اغلب بدنبال دستگاه هایی هستند که تمامی نیاز های آنها را برطرف کند.