ایده برتر پارسیان

ایده برتر پارسیان

انواع کالای دیجیتال در فروشگاه آنلاین ماشین های اداری ایده برتر پارسیان hdni fvjv \hvsdhk (قیمت پرینتر،اسکنر،فکس،کپی/فتوکپی،لپ تاپ،تبلت و قطعات کامپیوتر،دوربین مداربسته و سیستم های امنیتی
ایده برتر پارسیان

ایده برتر پارسیان

انواع کالای دیجیتال در فروشگاه آنلاین ماشین های اداری ایده برتر پارسیان hdni fvjv \hvsdhk (قیمت پرینتر،اسکنر،فکس،کپی/فتوکپی،لپ تاپ،تبلت و قطعات کامپیوتر،دوربین مداربسته و سیستم های امنیتی

تحلیل و بررسی دیتا ویدئو پروژکتور اپتما Optoma HD142X

طراحی و تولید دستگاه های نمایشی کمک بسیاری به همه ما کرده است که یکی از آنها ویدئو پروژکتور است. همانطور که می دانید، وظیفه دیتا پروژکتور دریافت محتوای مورد نظر شما از یک کامپیوتر است و می تواند آن را بصورت نور بر روی پرده نمایش نشان دهد.

تحلیل و بررسی دیتا ویدئو پروژکتور اپتما Optoma HD142X


البته ویدیو پروژکتور نیز همانند سایر محصولات دستخوش تغییرات زیادی بوده و انواع مختلفی از آن به بازار عرضه شده اند.

یکی از برندهای محبوب در این زمینه اپتما Optoma بوده که محصولات با کیفیتی عرضه می دارد، اما در این بین، دیتا ویدئو پروژکتور اپتما Optoma HD142X جزو بهترین ها قرار گرفته است که با هم به بررسی آن می پردازیم.

ویژگی های کلی و ظاهری ویدئو پروژکتور اپتما HD142X

دیتا ویدئو پروژکتور اپتما Optoma HD142X که مناسب موارد آموزشی، ادارات و منازل است با ابعاد 96.5*230*298 میلی متر و وزن 2.49 کیلوگرم عرضه می شود.

از ویژگی های خوب این دیتا ویدئو پروژکتور نمایش محتوای HD بدون کاهش مقیاس تصویر است که خبری خوش برای علاقمندان به تماشای فیلم و بازی های کامپیوتری محسوب می شود.


ویژگی های کلی و ظاهری ویدئو پروژکتور اپتما HD142X


در ادامه توضیح ویژگی های کلی و ظاهری ویدئو پروژکتور اپتما HD142X باید بگوییم که اگر به دنبال نمایش محتوا بصورت سه بعدی هستید، باید گفت که ویدئو پروژکتور اپتما HD142X قادر است سه بعدی نیز نمایش دهد.

شرکت اپتما اعلام کرده است که بهترین فاصله این ویدئو پروژکتور اپتما Optoma تا پرده نمایش بین 0.9 تا 11.1 متر است.

ویژگی های فنی دیتا پروژکتور اپتما HD142X

دیتا ویدئو پروژکتور اپتما Optoma HD142X از تکنولوژی ساخت DLP بهره میبرد و وضوح تصویر آن برابر 1080*1920 WUXGA است.

به دلیل تنوع دستگاه های امروزی که قادر هستند محتوایی را پخش کنند، دیتا پروکتور اپتوما 142X نیز برای مدیریت بهتر آنها از پورت های پورت HDMI - پورت Audio - پورت 3Dsyms- پورت usb پشتیبانی می کند.


ویژگی های فنی دیتا پروژکتور اپتما HD142X


از مهمترین ویژگی های فنی دیتا پروژکتور اپتما HD142X که این دستگاه را از دیگر محصولات متمایز می کند، کنتراست 2300:1 و شدت روشنایی 3000 انسی لومن است.

از دیگر ویژگی ها نیز می توان به لامپ ویدئو پروژکتور اپتما Optoma در این مدل اشاره کرد که در حالت فول پاور دارای 5000 ساعت، در حالت اقتصادی 6000 ساعت و در حالت پویا 8000 ساعت طول عمر دارد.

جمع بندی

 دیتا ویدئو پروژکتور اپتما Optoma HD142X یکی از بهترین مدل های موجود در بازار است که توانسته در کلاس کاری خود بهترین باشد.

با توجه به امکاناتی که دارد قیمت ویدئو پروژکتور  Optoma HD142X مقرون به صرفه است.


جمع بندی


شرکت ایده برتر پارسیان که نمایندگی این برند را در اختیار دارد این محصول را با گارانتی اصلی و قیمت مناسب به فروش می رساند. 

همچنین شما می توانید برای خرید و بررسی دقیق تر و تخصصی تر دیتا ویدئو پروژکتور اپتما Optoma HD142X به صفحه این محصول در سایت ایده برتر مراجعه نمایید.

کلیک کنید: دیتا ویدئو پروژکتور اپتما Optoma HD142X

منبع: ایده برتر پارسیان

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی پلاتر 

کامپیوتر  کامپیوتر All in One مانیتور ویدئو وال مانیتور صنعتی

تجهیزات شبکه  سانترال تلفن سانترال  بیسیم  تلفن بیسیم  تلفن رومیزی تلفن باسیم باتری یو پی اس

مبلمان اداری  صندلی اداری صندلی کارمندی  صندلی کارشناسی  صندلی مدیریتی  صندلی معاونتی
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.