ایده برتر پارسیان

ایده برتر پارسیان

انواع کالای دیجیتال در فروشگاه آنلاین ماشین های اداری ایده برتر پارسیان hdni fvjv \hvsdhk (قیمت پرینتر،اسکنر،فکس،کپی/فتوکپی،لپ تاپ،تبلت و قطعات کامپیوتر،دوربین مداربسته و سیستم های امنیتی
ایده برتر پارسیان

ایده برتر پارسیان

انواع کالای دیجیتال در فروشگاه آنلاین ماشین های اداری ایده برتر پارسیان hdni fvjv \hvsdhk (قیمت پرینتر،اسکنر،فکس،کپی/فتوکپی،لپ تاپ،تبلت و قطعات کامپیوتر،دوربین مداربسته و سیستم های امنیتی

فناوری اچ دی آر HDR چیست؟

HDR فناوری جدیدی است که در نمایشگرهای مختلف مثل تلویزیون، صفحه موبایل و همچنین دوربین ها به کار می رود. امروزه در انواع تجهیزات الکترونیکی مثل مانیتور، تلویزیون و همچنین گوشی های موبایل با تکنولوژی HDR ارائه می شوند. فناوری hdr در واقع یک قابلیت ویژه در نمایشگرهاست که حتی در دوربین ها نیز به کار می رود.

حتما بخوانید: رزولوشن dpi چیست؟

معرفی فناوری اچ دی آر HDR

معرفی فناوری اچ دی آر HDR

HDR  یک محدوده دینامیکی گسترده است. برای توضیح بهتر، ابتدا باید بگوییم محدوده دینامیکی در یک سیستم نوری تفاوت بین بیشترین و کمترین شدت نور را تشخیص می دهد. بنابراین هر چه این محدوده گسترده تر باشد، سیستم جزئیات بیشتری را دریافت خواهد کرد. به عنوان مثال چشم شما محدوده دینامیکی گسترده ای دارد که منحصر به فرد است. شما می توانید با نگاه کردن به یک شیء جزئیات مختلف آن را حتی در نواحی کم نور تشخیص دهید و ببینید.

در ادامه برای توضیح بهتر و معرفی فناوری اچ دی آر HDR باید بگوییم که HDR یک فناوری ویژه در نمایش تصویر است که کیفیت محتوای موجود را تا حد زیادی بهبود می بخشد. قبلا بیشتر روی افزایش رزولوشن تصویر تمرکز می شد اما این تکنولوژی باعث می شود پیشترفت و بهبود تصویر بر روی پیکسل ها اعمال می شود و نتیجه آن نمایش تصاویری روشن تر، درخشان تر و پویا تر است. لازم به ذکر است زمانی که تکنولوژی HDR بر روی یک محتوای تصویری یا ویدئویی اعمال می شود، فرقی ندارد که شما از چه فاصله ای به تماشا بنشینید و حتی از فاصله بسیار نزدیک هم تصویر کاملا واضح و زیبا به نظر می رسد. البته باید خاطر نشان شد که کیفیت تصاویر HDR به کیفیت دستگاه پخش کننده آن و نیز نحوه تولید تصویر یا ویدئو نیز بستگی دارد. مثلا تلویزیون های HDR که قیمت کمتری دارند نسبت به تلویزیون های گران تر که به این تکنولوژی مجهزند، کیفیت پایین تری دارند. همچنین تصاویر 3D گاهی اوقات به خوبی ضبط نمی شوند و رنگهای غیر طبیعی و کنتراست پایینی دارند.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به بخش مقالات در سایت ایده برتر مراجعه نمایید.

منبع: ایده برتر پارسیان

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی پلاتر 

کامپیوتر  کامپیوتر All in One مانیتور ویدئو وال مانیتور صنعتی

تجهیزات شبکه  سانترال تلفن سانترال  بیسیم  تلفن بیسیم  تلفن رومیزی تلفن باسیم باتری یو پی اس

مبلمان اداری  صندلی اداری صندلی کارمندی  صندلی کارشناسی  صندلی مدیریتی  صندلی معاونتی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.