ایده برتر پارسیان

ایده برتر پارسیان

انواع کالای دیجیتال در فروشگاه آنلاین ماشین های اداری ایده برتر پارسیان hdni fvjv \hvsdhk (قیمت پرینتر،اسکنر،فکس،کپی/فتوکپی،لپ تاپ،تبلت و قطعات کامپیوتر،دوربین مداربسته و سیستم های امنیتی
ایده برتر پارسیان

ایده برتر پارسیان

انواع کالای دیجیتال در فروشگاه آنلاین ماشین های اداری ایده برتر پارسیان hdni fvjv \hvsdhk (قیمت پرینتر،اسکنر،فکس،کپی/فتوکپی،لپ تاپ،تبلت و قطعات کامپیوتر،دوربین مداربسته و سیستم های امنیتی

قیمت مانیتورهای صنعتی

نمایش محصولات، تبلیغات، اطلاع رسانی عمومی و از این قبیل فعالیت ها در سطح بزرگ و صنعتی، نیاز به نمایشگرهایی مناسب آنها دارد. مانیتور های صنعتی، به گونه ای ساخته شده اند که بتوانند در مدت زمان طولانی، کیفیت خود را از دست نداده و عملکرد بهتری از خود نشان دهند. قیمت مانیتور صنعتی، به نسبت، بیشتر از مانیتور های معمولی بوده که این موضوع شاید باعث شود که صاحبان مشاغل، از مانیتورهای معمولی استفاده کنند، اما باید در نظر داشت که شاید در هنگام خرید ارزان تر بنظر برسند، ولی در دراز مدت هزینه نگهداری و تعویض آنها بیشتر شده و عملا خرید مانیتور صنعتی بصرفه تر خواهد بود.

مانیتور صنعتی چیست؟

با توجه به توضیحات بالا، می توان به آسانی گفت که مانیتور صنعتی، در واقع نوعی مانیتور است که برای استفاده در شرایط سخت مانند کارخانجات یا محل های عمومی که با فضای باز در ارتباط هستند، طراحی شده اند که امکانات فراوانی دارند. اینکه چرا در سطح بزرگ، می بایست از مانیتورهای صنعتی استفاده کرد، به آسانی قابل اثبات است:

کارکرد 7/24 مانیتورهای صنعتی

واضح است که بسیاری از مشاغل و مکان ها، 24 ساعته فعالیت می کنند و نیاز دارند که همیشه مانیتورهای خود را روشن نگه دارند. مانیتورهای معمولی، با توجه به مدل آنها، اگر بصورت 24 ساعته روشن باشند، پس از زمان کوتاهی، اگر از نظر سخت افزاری جان سالم در ببرند، کیفیت تصویر خود را از دست داده و می بایست تعویض شوند. اما مانیتور های صنعتی، به همین خاطر طراحی شده و می توانند بدون خاموش شدن، با توجه به مدل آن، بدون افت کیفیت یا آسیب سخت افزاری، فعال بوده و استفاده شوند.

مقاومت و کیفیت ساخت مانیتورهای صنعتی

یک مانیتور معمولی، برای استفاده در محیط های سر بسته، مانند خانه یا محل کار، طراحی شده اند. یکی از مهمترین تفاوت های مانیتور معمولی با مانیتور صنعتی، IP یا درجه حفاظت آنهاست. فروشگاه بزرگی را در نظر بگیرید که رفت و آمد و تماس با محیط خارج در آن زیاد است. به مرور، گردو غبار ایجاد شده، رطوبت و عوامل ناخواسته روی مانیتور را خواهد گرفت. در مانیتور های صنعتی، به دلیل وجود استاندارد IP، از نفوذ این عوامل جلوگیری کرده و عمر و کیفیت مانیتور افزایش می یابد.

ورودی و خروجی های متنوع مانیتورهای صنعتی

مانیتور های معمولی برای کاربردهای مختلف، ممکن است برخی درگاه های ورودی و خروجی را نداشته باشند اما در مانیتورهای صنعتی، تنوع ورودی ها و خروجی ها بسیار بالا بوده و بیشترین بهره را از آن خواهید برد و نیازی به مبدل های مختلف نخواهید داشت.

تفاوت ویدیو وال و مانیتور صنعتی چیست؟

نمایشگر های صنعتی بیشتر بصورت تکی استفاده شده و قاب عریض تری دارند، اما ویدئو وال ها قاب دور باریک تری دارند و میتوان آن ها را به آسانی کنار هم (همانند کاشی) چید و یک تصویر بزرگ و یکپارچه ای را بدست آورد.

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی

کامپیوتر  کامپیوتر All in One مانیتور
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.