ایده برتر پارسیان

ایده برتر پارسیان

انواع کالای دیجیتال در فروشگاه آنلاین ماشین های اداری ایده برتر پارسیان hdni fvjv \hvsdhk (قیمت پرینتر،اسکنر،فکس،کپی/فتوکپی،لپ تاپ،تبلت و قطعات کامپیوتر،دوربین مداربسته و سیستم های امنیتی
ایده برتر پارسیان

ایده برتر پارسیان

انواع کالای دیجیتال در فروشگاه آنلاین ماشین های اداری ایده برتر پارسیان hdni fvjv \hvsdhk (قیمت پرینتر،اسکنر،فکس،کپی/فتوکپی،لپ تاپ،تبلت و قطعات کامپیوتر،دوربین مداربسته و سیستم های امنیتی

انواع لیبل زن

لیبل پرینتر یا لیبل زن نام های دیگر بارکد پرینتر، بارکد زن و چاپگر بارکد است دلیل آن هم به کارایی خود دستگاه برمی گردد. این دستگاه لیبل زن که در گروه تجهیزات فروشگاهی قرار دارد سخت افزاری مناسب برای چاپ انواع لیبل و بارکد است.

در این مقاله شما را با انواع لیبل زن های موجود در بازار آشنا می کنیم.

کاربرد استفاده از لیبل زن یا لیبل پرینتر بسیار متنوع و فراگیر می باشد به طوری که در فروشگاه ها، بانک ها، داروخانه ها، رستوران ها و بسیاری از موسسات اداری و تجاری کاربرد دارد.

انواع لیبل زن

انواع لیبل زن

دستگاه لیبل زن دستی

لیبل زن دستی از یک غلطک لاستیکی و یک ردیف پین تشکیل شده است که بر روی بدنه قالب قرار گرفته است. هم چنین دارای دستگیره ای از جنس پلیمر فشرده با طراحی آرگومانیکی می باشد که به راحتی در دست کاربر قرار می گیرد و به طور هماهنگ و منظم انواع لیبل را برروی سطح مورد نظر می چسباند.

دستگاه لیبل زن اتوماتیک

لیبل زن اتوماتیک خود به دو گروه لیبل زن تمام اتوماتیک و لیبل زن نیمه اتوماتیک تقسیم می شود. این نوع دستگاه لیبل زن مناسب برای آزمایشگاه می باشند.

 دستگاه لیبل زن حرارتی

 دستگاه لیبل زن حرارتی

لیبل زن حرارتی یک سخت افزار لیبل زن با استفاده از چسب حرارتی می باشد و هم در سایز بزرگ موجود می باشد هم در سایز کوچک و از نوع رومیزی. حرارت به کار گرفته شده در این دستگاه ها از نوع مستقیم می باشد.

دستگاه لیبل زن صنعتی

لیبل زن صنعتی برای چاپ لیبل در حجم بالا طراحی شده است  و توانایی گرفتن پرینت با وضوح بالا را دارند. کار با این لیبل پرینتر ها آسان است و مناسب برای انبار، کارخانه، کارگاه و مکان هایی از این قبیل را دارد.

 دستگاه لیبل زن میوه

لیبل زن میوه در دو نوع اتوماتیک و دستی موجود می باشد . لیبل زن دستی میوه از نوع بادی است و قادر می باشد در هر دقیقه 160 لیبل را روی میوه بچسباند و لیبل زن اتوماتیک میوه هم قادر می باشد در هر دقیقه 300 لیبل را بچسباند.

دستگاه لیبل زن کابل شبکه

از لیبل زن کابل شبکه برای  سیم هم استفاده می شود که بیشتر از 250 اصطلاح صنعتی دارد و مناسب برای اماکن صنعتی با تیراژ کاری بالا می باشد.

 

 


منبع: ایده برتر پارسیان خاورمیانه

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی

مواد مصرفی کارتریج  جوهرشارژ  تونرشارژ   فوم رول  رول   درام   بلید

تجهیزات آموزشی  پرده نمایش  پایه نصب دیتا ویدئو پروژکتور  برد هوشمند  کیت هوشمند  باکس محافظ دیتا پروژکتور

تجهیزات فروشگاهی  کاغذخردکن  اسکناس شمار   پرینتر PVC  صندوق فروشگاهی  بارکدخوان   لیبل پرینتر  فیش پرینتر  پرفراژچک

سیستم ها امنیتی  دوربین مدار بسته  دوربین مدار بسته دام  دوربین مدار بسته بولت دوربین مدار بسته باکس   لوازم جانبی دوربین آداپتور دوربین مدار بسته

لنز دوربین مدار بسته کابل دوربین مدار بسته  دستگاه DVR  دستگاه NVR

دستگاه دی وی آر 4 کانال  دستگاه دی وی آر 8 کانال  دستگاه دی وی آر 16 کانال  دستگاه دی وی آر 32 کانال

دستگاه ان وی آر 4 کانال  دستگاه ان وی آر 8 کانال  دستگاه ان وی آر 16 کانال  دستگاه ان وی آر 24 کانال   دستگاه ان وی آر 32 کانال

کامپیوتر  کامپیوتر All in One مانیتور  قطعات کامپیوتر  لوازم جانبی کامپیوتر

لپ تاپ و تبلت  لپ تاپ  تبلت

تجهیزات شبکه  مودم وایرلس ADSL  کارت شبکه


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.