ایده برتر پارسیان

ایده برتر پارسیان

انواع کالای دیجیتال در فروشگاه آنلاین ماشین های اداری ایده برتر پارسیان hdni fvjv \hvsdhk (قیمت پرینتر،اسکنر،فکس،کپی/فتوکپی،لپ تاپ،تبلت و قطعات کامپیوتر،دوربین مداربسته و سیستم های امنیتی
ایده برتر پارسیان

ایده برتر پارسیان

انواع کالای دیجیتال در فروشگاه آنلاین ماشین های اداری ایده برتر پارسیان hdni fvjv \hvsdhk (قیمت پرینتر،اسکنر،فکس،کپی/فتوکپی،لپ تاپ،تبلت و قطعات کامپیوتر،دوربین مداربسته و سیستم های امنیتی

چه پرینتری برای استفاده خانگی مناسب است؟

برای اینکه بدانید چه پرینتری برای استفاده خانگی مناسب است ابتدا باید مشخص کنید که  از پرینتر در خانه چه استفاده‌هایی دارید. صد در صد  کارایی یک پرینتر خانگی در مقایسه با یک پرینترهای اداری کمتراست پس مسلما هم هزینه کمتری بابت خرید آن باید پرداخت کرد.هنگام انتخاب نوع پرینتر حتما موارد زیررا در نظر بگیرید:
 
نوع پرینتر: اول از همه  باید بدانید برای انجام چه کارهایی به پرینتر نیازدارید چراکه  بازار از نوع های مختلف پرینترهای لیزری و جوهرافشان پراست که هرکدام هم  کاربردهای مختلفی دارند. اغلب
پرینترهای جوهرافشان برای چاپ عکس و متن های  تصویری مناسب هستند و پرینترهای لیزری به دلیل چاپ صفحات زیاد در مدت کوتاه ،بیشتر در ادارات و شرکت‌های بزرگ مورد استفاده قرار می‌گیرند. حال اگر شما قصدتان از داشتن پرینتر در خانه فقط  پرینت گرفتن است ما به شما پرینتر لیزری تک ‌رنگ یا سیاه سفید را پیشنهاد میکنیم. اما اگر برای چاپ عکس و تصاویر به پرینتر نیاز دارید پیشنهاد ما به شمایک پرینتر جوهرافشان است البته پرینترهای دیگری هم موجود می باشد که مخصوص چاپ عکس هستند اما این پرینترها مناسب برای آتلیه ها و افرادی می باشد که  قصد دارند عکس‌هایشان را خودشان چاپ کنند .
 

هزینه مواد مصرفی: مواد مصرفی که شامل کارتریج و تونر می باشد اهمیت بسیاری دارد. معمولا هزینه این موادمصرفی ها  در رابطه با پرینترهای اداری و بزرگ  که در مقیاس های  بالا کار می کنند خیلی  به چشم نمی‌آید  اما برای پرینترهای مهم است. اکثر فروشندگان اطلاعات کافی دراین باره  به خریداران ارائه  نمی‌دهند اما باید بدانیدکه گاهی این هزینه‌ها به اندازه قیمت یک پرینتر تمام می شود.

سرعت و کیفیت چاپ: رزولوشن که همان سرعت و کیفیت چاپ است از ویژگی‌های مهم و فنی هر پرینتری به شمار می رود. در اصل انتظار همه ما از یک پرینتر این است که درمدت زمانی مشخص تعداد معینی کاغذ را با کیفیتی مناسب چاپ کند. معمولا پرینتری با کیفیت چاپ600 در600dpi  و سرعت چاپ 20 برگ در دقیقه برای استفاده خانگی مناسب است.

 توانایی اتصال به شبکه: برای اینکه با بیش از یک کامپیوتر یا لپ‌تاپ بتوانید به  پرینتر وصل شوید باید به این  ویژگی اهمیت دهید. امروزه اکثرپرینترها پورتی به نام Ethernet یا شبکه دارند که به وسیله آن می توان همزمان به چند کامپیوتر وصل شد. البته لازم به ذکر است که از پرینترهای بدون پورت شبکه هم می‌توان استفاده نمود اما برای این کارابتدا باید پرینتر را به یکی از کامپیوترها وصل کرده و سپس آن را Share کنید که  در این حالت کامپیوتر مرکزی برای استفاده از پرینتر حتما روشن باشدچون در صورت خاموش بودن کامپیوترهای دیگر نمی توانند از آن استفاده کنند. بعضی  از این پرینترهای  پیشرفته‌تر مجهز به شبکه Wi-Fi هستند که این قابلیت باعث می شود پرینتر را در هر مکانی از خانه قرار داده و به شبکه بی سیم متصل کنید.
 

پرینترهای چندکاره: این نوع پرینترها هم زمان کار چاپ، اسکن، فکس و کپی را انجام می‌دهند. این پرینترها هم در صورتی که تمام قابلیت های آن مورد استفاده قرارگیرد گزینه خوبی می باشدوبر خلاف آنچه که تصورمی‌شود قیمت مناسبی دارند و به دلیل اینکه ازیک وسیله به جای چند وسیله می توان استفاده کرد برای کاربرهای خانگی توصیه می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.