ایده برتر پارسیان

ایده برتر پارسیان

انواع کالای دیجیتال در فروشگاه آنلاین ماشین های اداری ایده برتر پارسیان hdni fvjv \hvsdhk (قیمت پرینتر،اسکنر،فکس،کپی/فتوکپی،لپ تاپ،تبلت و قطعات کامپیوتر،دوربین مداربسته و سیستم های امنیتی
ایده برتر پارسیان

ایده برتر پارسیان

انواع کالای دیجیتال در فروشگاه آنلاین ماشین های اداری ایده برتر پارسیان hdni fvjv \hvsdhk (قیمت پرینتر،اسکنر،فکس،کپی/فتوکپی،لپ تاپ،تبلت و قطعات کامپیوتر،دوربین مداربسته و سیستم های امنیتی

گوشی موبایل نوکیا Nokia 8.1

گوشی موبایل نوکیا 8.1

حافظه داخلی: 128 گیگابایت
RAM: شش گیگابایت
نوع باتری: لیتیوم یونی 3500 میلی‌ آمپر
پردازنده: Octa-core
سایز صفحه نمایش: 6.18 اینچ

معرفی گوشی موبایل نوکیا 8.1

 شرکت نوکیا  گوشی مدل نوکیا 8.1 را نسل جدید گوشی نوکیا 7 پلاس می داند که به دلیل کارآیی و عملکرد خوبی که دارد با نام نوکیا 8.1 روانه بازار شده است. در ادامه بیشتر به مشخصات فنی و ظاهری این گوشی هوشمند خواهیم پرداخت.

گوشی نوکیا 8.1 ویژگی های متفاوتی در مقایسه با گوشی Nokia 7 plus دارد که اصلی ترین این تفاوت ها در رنگ، نسخه اندروید نصب شده، میزان رم و NFC می باشد و با نام دیگر نوکیا X7 هم شناخته شده است.

معرفی گوشی موبایل نوکیا 8.1

در این گوشی با یک نمونه خوش ساخت و با کیفیت روبه رو هستیم که می توان آن را بهترین میان رده نوکیا دانست.

 با نور پردازی ارتقا یافته در گوشی موبایل اندرویدی نوکیا مدل Nokia 8.1 می توانید سلفی های زیبا در نور کم بگیرید و با استفاده از فناوری های Google Lens و Motion Photos که با نرم افزار دوربین یکپارچه میباشد، می توانید فیلم هایی فوق العاده روان را به تصویر بکشید.

با توجه به نمایشگر فول اسکرین این گوشی مدل Nokia 8.1 حسابی تسلیم تکنولوژی نمایشگر آن خواهید شد و از تماشای شارپ تصاویر لذت می برید.

در خصوص معرفی گوشی موبایل نوکیا 8.1، تراشه اسنپدراگون 710 و دوربین دوگانه اصلی را می‌توان مهم‌ترین ویژگی های گوشی دانست.

طراحی و مشخصات ظاهری موبایل Nokia 8.1

درباره طراحی و مشخصات ظاهری موبایل Nokia 8.1 می توان گفت که طراحی مدرنیزه قاب پشتی و جلوی آن، هر دو شیشه مقاوم (Dinorex ) می باشد که توسط یک فریم آلومنیومی احاطه شده است.

طراحی و مشخصات ظاهری موبایل Nokia 8.1

قاب فلزی آنودایز شده در دوطرف نوکیا 8.1 بالاترین معیارهای تست را برای تضمین دوام در زندگی روزمره پشت سر گذاشته است. این فریم از آلمینیوم 6000 ساخته شده است.

هنگامی که نوکیا ایکس7 را برای اولین بار در دستانتان می گیرید حس لوکس بودن را به خوبی به شما منتقل می کند.

از گوشه های کاملا گرد و منحنی گرفته تا قرار گیری کامل آن در دست همگی بیان گر این است که این کمپانی چینی القای حس کیفیت را به عنوان اصل مهم در نظر گرفته است.

این موبایل با ابعاد 154.8 * 75.76 * 7.97 میلی متر و وزن 180 گرم کاملا معقول طراحی شده است به گونه ای که نه به حس لوکس بودن لطمه می زند نه باعث خستگی دست می شود.

صفحه نمایش و دوربین گوشی نوکیا 8.1

گوشی موبایل نوکیا 8.1 با صفحه نمایش 6.18 اینچی با قابلیت فول اچ دی پلاس (PureDisplay) دقت رنگ ها را حفظ می کند و محتوای گوشی شما حتی در نور خورشید روشن و درخشان می باشد.

پانل این نمایشگر از نوع IPS LCD بوده، نسبت تصویر 18.7 به 9 با تراکم 408 پیکسل را به دنبال دارد و توانایی ارائه 16 ملیون رنگ از دیگر قابلیت های این گوشی می باشد.

به لطف کیفیت تصویر بالای این گوشی با رزولوشن  1080 * 228 پیکسل و پوشش 96% محدوده رنگ و کنتراست شما می توانید فیلم ها را روشن تر و با جزئیات واضح تر ببینید و از رنگ های غنی تر لذت ببرید. 

صفحه نمایش و دوربین گوشی نوکیا 8.1

از قابلیت های گوشی موبایل اندروید مدل نوکیا 8.1 می توان به دو دوربین اصلی  12 + 13 مگاپیکسلی اشاره کرد که فوکوس خودکار نیز دارد و امکان عکاسی در دل شب و تاریکی را فراهم می کند.

کمپانی این محصول از لرزشگیر اپتیکال هم برای دوربین اصلی استفاده کرده است.

از دیگر ویژگی های این دو دوربین می توان فلاش LED، پاناروما، HDR و توانایی ضبط ویدئو با رزولوشن 1080p با سرعت 30 فریم بر ثانیه را نام برد.

دوربین جلوی گوشی موبایل نوکیا Nokia 8.1 برابر با 20 مگاپیکسل بوده و برای کاربران سلفی دوست بسیار مناسب است این لنز با فناوری هوش مصنوعی پرتره های جذاب و کاملا طبیعی را برای کاربران به ارمغان می اورد.

سخت‌افزار و سیستم‌ عامل موبایل Nokia 8.1

قدرت گوشی نوکیا 8.1 از چیپست اسنپدراگون 710 است که این پردازنده توسط 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی پشتیبانی می شود.

با بهره مندی از پردازنده مرکزی هشت هسته ای Octa-core با فرکانس 2.2 گیگاهرتز در کنار کارت گرافیک Adreno 616 شما می توانید از اجرای روان و راحت برنامه ها لذت ببرید.

این گوشی موبایل اندروید قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه را نیز دارد که با اضافه کردن microSD تا سقف 400 گیگابایت حافظه گوشی خود را ارتقا دهید.

سخت‌افزار و سیستم‌ عامل موبایل Nokia 8.1

گوشی موبایل Nokia 8.1 از یک باتری قدرتمند 3500 میلی آمپر پشتیبانی می کند این باتری با استفاده از ویژگی شارژ سریع می تواند تا 2 روز بدون نیاز به شارژ کار کند.

یکی از ویژگی های مهم قابل ذکر این گوشی Adaptive Battery است که در Android 9 Pie عمر باتری را طولانی تر می کند.

 می توان به مشخصات فنی این گوشی نیز افزود که توان پردازش گرافیکی موبایل نوکیا Nokia 8.1، واحد آدرنو 616  را بر عهده دارد.

گوشی موبایل نوکیا Nokia 8.1 توانسته است که مشتریان وفادار و اصیل پسند خود را جلب کند چرا که این گوشی با پردازنده مرکزی اسنپدراگون 710 و آدرنو 616 به عنوان پردازنده گرافیکی چیزی از سرعت کم ندارد.

قابلیت های گوشی موبایل نوکیا 5.1

سیستم عامل Android 9 Pie به عنوان اخرین ورژن سیستم عامل گوگل در کنار قابلیت توسعه دستگاه به نسخه به Android One  نیازتان را در این اسمارت فون برطرف می نماید و یک تجربه بی نظیری را در استفاده آسان و سریع این گوشی دراختیار می گذارد.

قابلیت های گوشی موبایل نوکیا 5.1

در ادامه قابلیت های گوشی موبایل نوکیا 8.1 می توان به این نکته اشاره کرده که نسخه خالص Android  عملکرد نرم افزاری بسیار نرم، روان و بدون مشکل خواهد داشت.

این گوشی هوشمند از تشخیص چهره  (Face Unlock) بهره برده است و وظیفه این کار بر عهده دوربین سلفی می باشد.

گوشی موبایل نوکیا Nokia 8.1

در مجموع می توان گفت نوکیا ایکس 7 یا همان نوکیا 8.1 گوشی زیبا و با کیفیتی است که به برخی ویژگی های طراحی گوشی موبایل سری قبل از خود وفادار می باشد.

با تمام این مشخصات، نوکیا 8.1 به راحتی از پس بازی های سنگین بر می آید و حسابی دل کارابران گیمر باز خود را به دست آورده است.

گوشی نوکیا 8.1 با توجه به سلیقه کاربر با رنگ های زیبا و جذاب مسی، آبی و نقره ای با فریم آلمنیومی در دسترس عموم قرار دارد.

گوشی موبایل نوکیا Nokia 8.1

در یک کلام می توان گفت Nokia 8.1 یک از گوشی های بسیار قدرتمند موجود در بازار می باشد که با سیستم دوربین دوگانه و پردازشگر قدرتمند حرف های بسیاری را برای گفتن دارد.

 Nokia 8.1 توانسته است عنوان بهترین گوشی میان رده را در سال 2018 از نگاه وب سایت GSMArena کسب کند.

شما می توانید برای کسب اطلاع از نحوۀ خرید گوشی Nokia 6 با کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان در واحد فروش با شماره 73027-021 تماس حاصل نمایید.

گوشی موبایل نوکیا Nokia 8.1

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.