ایده برتر پارسیان

ایده برتر پارسیان

انواع کالای دیجیتال در فروشگاه آنلاین ماشین های اداری ایده برتر پارسیان hdni fvjv \hvsdhk (قیمت پرینتر،اسکنر،فکس،کپی/فتوکپی،لپ تاپ،تبلت و قطعات کامپیوتر،دوربین مداربسته و سیستم های امنیتی
ایده برتر پارسیان

ایده برتر پارسیان

انواع کالای دیجیتال در فروشگاه آنلاین ماشین های اداری ایده برتر پارسیان hdni fvjv \hvsdhk (قیمت پرینتر،اسکنر،فکس،کپی/فتوکپی،لپ تاپ،تبلت و قطعات کامپیوتر،دوربین مداربسته و سیستم های امنیتی

پرینتر جوهر افشان چهار کاره اپسون Epson WF-2750

پرینتر اپسون WF-2750

قابلیت : پرینتر، کپی و اسکنر
چاپ: رنگی و سیاه و سفید
تکنولوژی چاپ: جوهر افشان
سرعت چاپ سیاه وسفید: 1رو 13.7 برگ بر دقیقه - 2 رو 6.5 برگ بر دقیقه
سرعت چاپ رنگی: 1رو 7.3 برگ بر دقیقه - 2 رو 4.5 برگ بر دقیقه
حداکثر سایز کاغذ: A4

معرفی پرینتر چهار کاره جوهر افشان اپسون Epson WF-2750

پرینتر چهارکاره جوهر افشان اپسون مدل WF-2750 یک چاپگر جوهر افشان همه کاره، بی سیم و تمام عیار برای دفتر خانگی یا مصارف منزل شما است پرینتر اپسون مدل WF-2750 جز پرینتر های مقرون به صرفه و معقول محسوب می شود.

درباره معرفی پرینتر جوهر افشان چهار کاره اپسون Epson WF-2750 باید بگوییم این پرینتر چند منظوره، سریع و قابل اعتماد است و همه نوع عملکرد چاپ، کپی، اسکن و فکس با اتصال اترنت برای دفاتر خانگی شما فراهم می کند.

پرینتر جوهر افشان با ابعاد 42.41*55.88*23.11 میلی متر و وزن 6.6 کیلوگرم طراحی و ساخته شده است که جای زیادی از دفتر کار شما را نخواهد گرفت.

معرفی پرینتر چهار کاره جوهر افشان اپسون Epson WF-2750

پرینتر اپسون از تکنولوژی PrecisionCore پشتیبانی می کند که کیفیتی بهتر از عملکرد چاپگر های لیزری دارد.

به علاوه صفحه نمایش 2.2 اینچی بر روی پرینتر Epson WF-2750 به کاربران این امکان را می دهد که بدون نیاز به کامپیوتر و تبلت به راحتی بتوانند تصاویر را مشاهده، انتخاب و یا چاپ کنند.

شما می توانید از طریق اتصال بی سیم Wi-Fi و USB 2.0 به پرینتر جوهرافشان Epson WorkForce WF2750 Colour Inkjet Printer دسترسی پیدا کنید.

قابلیت ها و کارایی های فنی پرینتر جوهر افشان Epson WF-2750

در مورد کارایی های پرینتر جوهر افشان Epson WF-2750 می توان به این نکته اشاره کرد که امکان پرینت داپلکسر (Duplexer) را برای شما فراهم کرده است که صرفه جویی در کاغذ مصرفی تا 50٪ درصد و صرفه جویی در زمان با گزینه چاپ خودکار دو طرفه ممکن می شود.

از نقاط قوت پرینتر چهار کاره اپسون مدل Epson WF-2750 این است که عملکردی فراتر از چاپ جوهر افشان را برای شما به ارمغان می آورد تکنولوژی PrecisionCore مورد استفاده در این پرینتر با تراشه های چاپی با تراکم بالا می تواند 40 ملیون نقطه در ثانیه با دقت بالا ایجاد کند و خروجی های حرفه ای با سرعت چشمگیر تولید کند.

قابلیت ها و کارایی های فنی پرینتر جوهر افشان Epson WF-2750

کیفیت چاپ یکی از ویژگی های قابل ذکر این محصول می باشد زیرا داری توانایی چاپ با رزولوشن 4800*1200 dpi در هر دو حالت رنگی و سیاه و سفید را دارد.

چاپ سریع چاپگر WF-2750 با سرعت 13.7 ppm برای چاپ سیاه سفید و 7.3 ppm برای چاپ رنگی برای دفتر خانگی و دفاتر کوچک اداری کاملا ایده آل است.

پرینتر چهار کاره اپسون Epson WF-2750 ماهیانه 3000 برگه A4 را پرینت می کند اما توصیه می شود ماهیانه 800 صفحه با آن پرینت گرفته شود.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر چهار کاره Epson WF-2750

در مورد کارتریج و مواد مصرفی پرینتر چهار کاره Epson WorkForce WF-2750 باید گفت که مواد مصرفی این پرینتر مقاوم در برابر آب است کارتریج فوق العاده بزرگ DuraBrite پس از چاپ فوری خشک می شود و از ایجاد لک جلوگیری می کند.

مواد مصرفی پرینتر جوهر افشان چهار کاره اپسون مدل Epson WF-2750 شامل چهار مخزن کارتریج است که هر کدام به رنگ های سیاه و سفید، قرمز، زرد و آبی می باشد.

ظرفیت استاندارد کارکرد کارتریج سیاه و سفید 175 صفحه و کارکرد کارتریج رنگی این پرینتر همه کاره 165 برگ می باشد.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر چهار کاره Epson WF-2750

تمام پرینترهای جوهر افشان ساخت شرکت اپسون با کارتریج های جوهر اصل Epson کار می کنند و جوهرهای ثانوی ممکن است به دستگاه آسیب برسانند.

برای پر کردن سیستم جوهر رنگ شما می توانید در هر زمان چاپ را متوقف کنید و فقط جوهر رنگ مورد نظر خود را جایگزین و یا پر کنید.

برای اطلاع از تفاوت پرینتر جوهر افشان و لیزری می توانید به سایت ایده برتر مراجعه فرمایید.

پرینتر جوهر افشان چهار کاره اپسون Epson WF-2750

 جوهر افشان چهار کاره اپسون WF-2750 با ویژگی های محافظتی زیست محیطی و استاندارد انرژی ENERGY STAR سازگار است و دوستدار محیط زیست می باشد.

از دیگر ویژگی های پرینتر چهار کاره رنگی مدل اپسون WF-2750 می توان به به سینی تغذیه خودکار ADF اشاره کرد که با تکیه بر این قابلیت 30 برگ را بدون تنظیم دستی می توانید چاپ کنید.

پرینتر جوهر افشان چهار کاره اپسون Epson WF-2750

قیمت و خرید پرینتر جوهر افشان چهار کاره اپسون Epson WF-2750 با توجه به ویژگی هایی که دارد مقرون به صرفه است.

شما کاربران می توانید برای دانستن کارتریج پرینتر جوهر افشان یا خرید پرینتر جوهر افشان با کارشناسان ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

پرینتر جوهر افشان چهار کاره اپسون Epson WF-2750

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.