ایده برتر پارسیان

ایده برتر پارسیان

انواع کالای دیجیتال در فروشگاه آنلاین ماشین های اداری ایده برتر پارسیان hdni fvjv \hvsdhk (قیمت پرینتر،اسکنر،فکس،کپی/فتوکپی،لپ تاپ،تبلت و قطعات کامپیوتر،دوربین مداربسته و سیستم های امنیتی
ایده برتر پارسیان

ایده برتر پارسیان

انواع کالای دیجیتال در فروشگاه آنلاین ماشین های اداری ایده برتر پارسیان hdni fvjv \hvsdhk (قیمت پرینتر،اسکنر،فکس،کپی/فتوکپی،لپ تاپ،تبلت و قطعات کامپیوتر،دوربین مداربسته و سیستم های امنیتی

لپ تاپ لنوو Lenovo ThinkPad L380 Yoga

لپ تاپ لنوو ThinkPad L380 Yoga

سیستم عامل: Windows 10 Pro 64
پردازنده: Intel® Core™ i7-8550H
سرعت پردازنده:1.80GHz
ظرفیت RAM : گیگابایت 32 / DDR4
سایز مانیتور: 13.3 اینچ

معرفی لپ تاپ لنوو ThinkPad L380 Yoga

کمپانی شرکت لنوو لپ تاپ های اقتصادی تینک پد (ThinkPad) یوگا را به نوت بوت های تجاری خود اضافه کرده است. این محصول چینی با عملکرد بسیار عالی همراه با قیمتی مقرون به صرفه وارد بازار جهانی شده است.

گاهی اوقات شما سخت کار می کنید تا کار را به سرانجام برسانید لپ تاپ لنوو ThinkPad  L380 Yoga قابلیت های چند وجهی و طراحی نواورانه با وزن کم را باهم ترکیب کرده است تا کار شما آسان تر گردد.

این لپ تاپ مقرون به صرفه و اقتصادی مجهز به پردازنده نسل هشتمCore i7 با پشتیبانی از vpro است که از رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی SSD 512 پشتیبانی می کند.

معرفی لپ تاپ لنوو ThinkPad L380 Yoga

در معرفی لپ تاپ لنوو مدل تینک پد L380 میتوان گفت که پویایی در محیط کار را برای شما به ارمغان می آورد و شما می توانید علاوه بر لپ تاپ از آن به عنوان تبلت و یا به شکل های خمیده یا ایستاده استفاده کنید.

همچنین از سایر ویژگی های آن می توان به دوربین های مادون قرمز IR در ان اشاره کرد. این دوربین های مادون قرمز امنیت دستگاه را به شکل قابل توجه ایی بالا می برد.

در کنار این فناوری لپ تاپ لنوو مدل ThinkPad  L380 از قابلیت vPro اینتل بهره برده است که کاربران IT را قادر می سازد آنها را از راه دور و به صورت کاملا ایمن مدیریت کنند.

طراحی و ساخت لپ تاپ لنوو ThinkPad L380 Yoga

طراحی و ساخت لپ تاپ لنوو ThinkPad  L380 به گونه است که با ابعاد 322*224.2*18.8 میلی متر، بسیار نازک و باریک است و با وزن 1.56 کیلوگرم به راحتی قابل جا به جایی و حمل می باشد.

لولاهای با قابلیت 360درجه این لپ تاپ لنوو این امکان را به کاربران می دهد که دو صفحه ThinkPad L380 Yoga را روی هم قرار دهید و ان را به صورت تخت استفاده کنید یا بنا به نیاز کاربران ان ها را به یک دیگر تکیه دهند.

طراحی و ساخت لپ تاپ لنوو ThinkPad L380 Yoga

همچنین لپ تاپ لنوو Lenovo L380 از پورت های USB-C، USB 3.0 و HDMI برای اتصال به دستگاه های مربوطه بهره می برد.

لپ تاپ لنوو Lenovo ThinkPad  L380 Yoga در دو رنگ مشکی و نقره ای به بازار عرضه شده است.

همچنین وجود 2 اسپیکر و میکروفونی با آرایه دوگانه در آن از دیگر قابلیت های این لپ تاپ لنوو یوگا می باشد.

صفحه نمایش و بلندگوهای لپ تاپ  Lenovo ThinkPad L380 Yoga 

از دیگر امکانات این محصول از شرکت لنوو می توان به صفحه نمایش IPS AntiGlare LED Backlight اشاره کردکه دارای یک پنل فول اچ دی با سایز 13.3 اینچی است.

صفحه نمایش و بلندگوهای لپ تاپ  Lenovo ThinkPad L380 Yoga

این صفحه نمایشگر مولتی تاچ از رزولوشن خیره کننده (1920*1080) پشتیبانی کرده که براحتی قدرت پخش محتوا های سنگین را می دهد یا اجازه می دهد کاربر به راحتی محتوی دلخواه خود را طراحی کند.

صفحه نمایش (IPS FHD) این لپ تاپ، یک لایه ضد انعکاسی دارد که با وجود آن چشم های شما هرگز در حین کار خسته نمی شود.

کیبورد و تاچ پد لپ تاپ Lenovo ThinkPad L380 Yoga

در مورد کیبورد و تاچ پد لپ تاپ Lenovo ThinkPad  L380 Yoga می توان به صفحه کلید سفارشی همراه با نور پس زمینه LED سفید اشاره کرد که قابل استفاده در محیط های کم نور می باشد.

کیبورد و تاچ پد لپ تاپ Lenovo ThinkPad L380 Yoga

سخت افزار و باتری لپ تاپ لنوو ThinkPad L380 Yoga 

می توان به این نکته اشاره کرد که  لپ تاپ لنوو Lenovo ThinkPad  L380 Yoga از پردازنده Intel Core i7-8550U بهره برده است

در مورد سخت افزار و باتری لپ تاپ لنوو ThinkPad  L380 Yoga می توان گفت که با دارا بودن سرعت پردازش 2400MHz قابلیت اجرای همزمان و بدون وقفه چندین برنامه و بازی های سنگین را دارد.

سخت افزار و باتری لپ تاپ لنوو ThinkPad L380 Yoga

باتری سه سلولی لیتیوم-یون این لپ تاب لنوو دارای عمر 12ساعته است که با تکنولوژی پیشرفته RapidCharge در مدت زمان کمتر از یک ساعت 80 درصد آن شارژ شده و توانایی این را دارد که 10 ساعت بی وقفه برای شما کار کند.

داشتن فضای ذخیره سازی 512 گیگابایت امکانات لازم را برای ذخیره کردن فیلم، عکس و فایل برای شما فراهم می کند که تجربه چند رسانه ای با عملکرد سریع را برای کاربران به ارمغان می آورد.

لپ تاپ لنوو Lenovo ThinkPad L380 Yoga

به هر حال می توان گفت این لب تاب فوق العاده نیاز هایی که در ذهن شما وجود دارد را به شکلی رضایت بخش به واقعیت تبدیل کرده است.

شما کاربران قادر خواهید بود در انجام بازی ها شاهد عملکرد خوب بدون کند شدن سرعت لپ تاپ باشید و از نمایش تصاویر به شکلی روان لذت ببرید.

لپ تاپ لنوو Lenovo ThinkPad L380 Yoga علاوه بر اینکه یک دستگاهی پیشرفته است دارای طراحی ساخت بسیار بادوام و محکم می باشد به هر حال این لپ تاپ به شیوه ای قابل اعتماد ساخته شده است.

لپ تاپ لنوو Lenovo ThinkPad L380 Yoga

در پایان می توان به این نکته اشاره کرد که لب تاپ لنوو Lenovo ThinkPad  L380 Yoga به گونه طراحی شده است که در صورت فراموشی رمز هیچ مشکلی برای شما ایجاد نمی کند زیرا مجهز به اسکنر اثر انگشت می باشد.

همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد افزایش طول عمر باتری لپ تاپ می توانید به سایت ایده برتر مراجعه کرده و یا با شماره 73027 تماس بگیرید.

لپ تاپ لنوو Lenovo ThinkPad L380 Yoga

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.