ایده برتر پارسیان

ایده برتر پارسیان

انواع کالای دیجیتال در فروشگاه آنلاین ماشین های اداری ایده برتر پارسیان hdni fvjv \hvsdhk (قیمت پرینتر،اسکنر،فکس،کپی/فتوکپی،لپ تاپ،تبلت و قطعات کامپیوتر،دوربین مداربسته و سیستم های امنیتی
ایده برتر پارسیان

ایده برتر پارسیان

انواع کالای دیجیتال در فروشگاه آنلاین ماشین های اداری ایده برتر پارسیان hdni fvjv \hvsdhk (قیمت پرینتر،اسکنر،فکس،کپی/فتوکپی،لپ تاپ،تبلت و قطعات کامپیوتر،دوربین مداربسته و سیستم های امنیتی

کیت هوشمند اسمارت smart

امروزه کیت هوشمند با برند اسمارت smart یکی از مهم ترین تجهیزات آموزشی هستند که در سایت ایده برتر پارسیان در مدل های متنوعی موجود می باشد.

کیت هوشمند اسمارت smart

کیت هوشمند اسمارت smart

کیت هوشمند اسمارت دستگاهی است که به صورت ماژول بر روی دیوار، وایت برد معمولی و یا هر سطح دیگری اجرا می شود و سطح موردنظر را به تماس قلم حساس کرده و امکاناتی از جمله ذخیره کردن نوشته ها و ترسیمات روی سطح را بر روی کامپیوتر فراهم می کند. کیت های هوشمند ساز اسمارت smart امکان سازگاری با ویدئو پروژکتورها را دارند به این صورت که با قرار گرفتن در کنار یک ویدئو پروژکتور قابلیت هایی را در اختیار کاربران و مصرف کنندگان قرار می دهد.

کیت های هوشمند در مدل های متنوع و برندهای مختلفی از جمله کیت هوشمند یو برد uBoard، کیت هوشمند میوا meva، کیت هوشمند سامسونگ samsung، کیت هوشمند پروگرس و ..... طراحی و تولید شده اند که هر کدام کارایی و کاربرد خاص خود را دارد. کیت هوشمند SMART بسیار سبک و قابل حمل هستند و قیمتی بسیار ارزان تر از بردهای هوشمند دارند.

کیت هوشمند اسمارت smart در دو نوع تکنولوژی از جمله تکنولوژی مادون قرمز یا IR و تکنولوژی فراصوت یا Ultra Sonic طراحی شده اند.

کیت هوشمند با تکنولوژی مادون قرمز IR : این نوع کیت از نوک قلم آنها موج مادون قرمز ارسال می شود و سنسور مادون قرمز مکان دقیق آن را بر روی تصویر شناسایی می کند بدیهی است به خاطر اینکه امواج مادون قرمز در گستره نور نامرئی قرار دارند قابل مشاهده نیستند اما از قوانین نور پیروی می کنند. از مزیت های کیت هوشمند با تکنولوژی مادون قرمز قیمت مناسب و ثابت بودن سنسور آن می باشد.

کیت هوشمند با تکنولوژی فراصوت یا Ultra Sonic : این نوع کیت ها از قوانین امواج صوتی که همان امواج مکانیکی هستند پیروی می کند و نسبت به کیت هوشمند مادون قرمز قیمت بالاتری دارند. در این نوع کیت قلم سیگنال های صوتی را ارسال می کند و فاصله ی قلم تا سنسور توسط سنسور اندازه گیری و محاسبه می شود و در نتیجه نقطه ی دقیق قلم بر روی تصویر موردنظر شناسایی می شود.

هم چنین می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خرید به مقاله خرید کیت هوشمند مراجعه کنید.

 


   منبع: ایده برتر پارسیان خاورمیانه

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی

مواد مصرفی کارتریج  جوهرشارژ  تونرشارژ   فوم رول  رول   درام   بلید

تجهیزات آموزشی  پرده نمایش  پایه نصب دیتا ویدئو پروژکتور  برد هوشمند  کیت هوشمند  باکس محافظ دیتا پروژکتور

تجهیزات فروشگاهی  کاغذخردکن  اسکناس شمار   پرینتر PVC  صندوق فروشگاهی  بارکدخوان   لیبل پرینتر  فیش پرینتر  پرفراژچک

سیستم ها امنیتی  دوربین مدار بسته  دوربین مدار بسته دام  دوربین مدار بسته بولت دوربین مدار بسته باکس   لوازم جانبی دوربین آداپتور دوربین مدار بسته

لنز دوربین مدار بسته کابل دوربین مدار بسته  دستگاه DVR  دستگاه NVR

دستگاه دی وی آر 4 کانال  دستگاه دی وی آر 8 کانال  دستگاه دی وی آر 16 کانال  دستگاه دی وی آر 32 کانال

دستگاه ان وی آر 4 کانال  دستگاه ان وی آر 8 کانال  دستگاه ان وی آر 16 کانال  دستگاه ان وی آر 24 کانال   دستگاه ان وی آر 32 کانال

کامپیوتر  کامپیوتر All in One مانیتور  قطعات کامپیوتر  لوازم جانبی کامپیوتر

لپ تاپ و تبلت  لپ تاپ  تبلت

تجهیزات شبکه  مودم وایرلس ADSL  کارت شبکه

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.