ایده برتر پارسیان

ایده برتر پارسیان

انواع کالای دیجیتال در فروشگاه آنلاین ماشین های اداری ایده برتر پارسیان hdni fvjv \hvsdhk (قیمت پرینتر،اسکنر،فکس،کپی/فتوکپی،لپ تاپ،تبلت و قطعات کامپیوتر،دوربین مداربسته و سیستم های امنیتی
ایده برتر پارسیان

ایده برتر پارسیان

انواع کالای دیجیتال در فروشگاه آنلاین ماشین های اداری ایده برتر پارسیان hdni fvjv \hvsdhk (قیمت پرینتر،اسکنر،فکس،کپی/فتوکپی،لپ تاپ،تبلت و قطعات کامپیوتر،دوربین مداربسته و سیستم های امنیتی

پرینتر جوهر افشان چهار کاره اچ پی HP ENVY Photo 7855

پرینتر اچ پی 7855

قابلیت : پرینتر، کپی، اسکنر و فکس
چاپ: رنگی و سیاه و سفید
تکنولوژی چاپ: جوهر افشان
سرعت چاپ سیاه وسفید: 15 برگ در دقیقه
سرعت چاپ رنگی: 10 برگ در دقیقه
حداکثر سایز کاغذ: A4

معرفی پرینتر چهار کاره جوهر افشان اچ پی HP 7855

پرینتر همه کاره جوهر افشان اچ پی مدل ENVY Photo 7855 با سریعترین سرعت و بالاترین کیفیت به همراه قابلیت پرینت، کپی، فکس، اسکن و چاپ عکس به بازار عرضه شده است همچنین چند منظوره بودن این محصول سبب صرفه جویی در هزینه می شود.

در ادامه برای معرفی پرینتر جوهر افشان اچ پی 7855 HP به بررسی قابلیت ها و عملکرد بی نظیر خواهیم پرداخت.

 با طراحی خاص و ویژگی های کاربردی این پرینتر می توانید به سادگی و با هزینه کم اسناد و تصاویر خود را چاپ کنید.

معرفی پرینتر چهار کاره جوهر افشان اچ پی HP 7855

همانطور که قبلا به آن اشاره کردیم پرینتر جوهر افشان مدل HP ENVY Photo 7855 یک پرینتر چند کاره است و چند کاره بودن این چاپگر باعث می شود که احتیاجی به تجهیزات بیشتری نداشته و علاوه بر این در فضای شما صرفه جویی می شود.

ابعاد این چاپگر اچ پی، 19.32*45.36*50.29 سانتی متر و وزن آن 7.58 کیلوگرم می باشد. کم بودن وزن آن به ما اجازه می دهد تا در شرایط لازم به آسانی آن را جا به جا کنیم.

پرینتر اچ پی 7855 امکان چاپ عکس ها و اسناد شما را از طریق اتصال بی سیم WIFI و هم از طریق اتصال سیمی USB امکان پذیر ساخته است. علاوه بر ان کاربر می تواند از طریق پورت Ethernet به شبکه متصل شده و فایل های خود را برای چاپ به سیستم ارسال کنید.

قابلیت ها و کارایی های فنی پرینتر جوهر افشان HP ENVY Photo 7855

پرینتر چهار کاره اچ پی HP Photo 7855 توان چاپ ماهیانه 1000 صفحه A4 را دارد، اما توصیه شرکت سازنده این محصول این است که ماهانه 300 تا 400 برگ با آن چاپ شود.

علاوه بر این در مورد قابلیت ها و کارایی های فنی پرینتر جوهر افشان HP ENVY Photo 7855 می توان به این نکته اشاره کرد که سرعت چاپ این دستگاه در حالت سیاه و سفید بر اساس استاندارد ISO برابر با 15 صفحه در هر دقیقه و در حالت رنگی 10 صفحه بر دقیقه می باشد.

پرینتر جوهر افشان اچ پی 7855 از یک سینی سند اتوماتیک 125 صفحه ای تغذیه می کند.و قابلیت چاپ، کپی، فکس و اسکن دو طرفه خودکار به شما کمک می کند تا در زمان و هزینه هایتان صرفه جویی شود.

قابلیت ها و کارایی های فنی پرینتر جوهر افشان HP ENVY Photo 7855

پرینتر چهار کاره اچ پی مدل HP 7855 توانایی چاپی حداکثر رزولوشن 1200*1200 dpi را در هر دو حالت رنگی و سیاه و سفید دارد. همچنین در حالت رنگی با قرار دادن برگه های مخصوص hp به همراه رزولوشن چاپ 4800*1200 dpi کیفیت فوق العاده ای در چاپ به شما ارائه خواهد داد.

ضمناً حداکثر زولوشن کپی دستگاه پرینتر چهار کاره اچ پی ENVY Photo 7855 در حالت رنگی 600*600 و درحالت سیاه و سفید 600*300 dpi می باشد.

از دیگر نقاط قوت و قابلیت های پرینتر جوهر افشان چهار کاره اچ پی HP ENVY Photo 7855 باید به رزولوشن بالای فکس 300*311 dpi و حداکثر رزولوشن اپتیکال اسکن 1200 dpi اشاره کرد که به کاربر کمک می کند اسناد و فایل های خود را با بالاترین کیفیت ارسال کند.

از مهمترین ویژگی های این پرینتر داشتن صفحه نمایش لمسی 2.65 اینچی است که قادر خواهید بود به راحتی فقط با یک ضربه به کلیدهای میانبر دسترسی داشته باشید.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر چهار کاره HP ENVY Photo 7855

در مورد کارتریج و مواد مصرفی پرینتر چهار کاره HP ENVY Photo 7855 باید گفت که دارای دو کارتریج می باشد.  نوع جوهر مصرفی پرینتر جوهر افشان چهار کاره اچ پی مدل HP ENVY Photo 7855 برای سیاه و سفید Pigment-based و برای رنگی Tri-color می باشد.

استفاده از پرینتر اچ پی مدل HP 7855 کمک خواهد کرد که در مصرف جوهر صرفه جویی کنید.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر چهار کاره HP ENVY Photo 7855

تمام پرینترهای جوهر افشان ساخت شرکت اچ پی با کارتریج های جوهر اصل HP کار می کنند و شما را در ارائه خروجی های با کیفیت و فوق العاده نا امید و مایوس نمی سازد.

در پایان تمام توضیحات داده شده در مورد کارتریج پرینتر جوهر افشان باید گفت که در این مدل پرینتر از 4 عدد کارتریج سیاه و سفید، ارغوانی، فیروزه ای و زرد استفاده می شود.

پرینتر جوهر افشان چهار کاره اچ پی HP ENVY Photo 7855

به طور کل پرینتر All in one مدل HP ENVY Photo 7855 در نوع خود بسیار فوق العاده و کم نظیر است زیرا در دمای نسبی 40 الی 104 درجه فارنهایت یا در هوای مرطوب قابل تحمل می توان با ان کار کرد.

همانطور که قبلا به ان اشاره کرده ایم سرعت چاپ آن برای حالت سیاه و سفید و رنگی با در نظر گرفتن فایل چاپی بین 10 تا 15 صفحه در هر دقیقه می باشد.

پرینتر جوهر افشان چهار کاره اچ پی HP ENVY Photo 7855

با در نظر گرفتن قابلیت ها و ویژگی کاربردی پرینتر جوهر افشان چهار کاره اچ پی HP ENVY Photo 7855 می توانید به سادگی و با هزینه کم عکس ها و تصاویر را چاپ کنید.

شما کاربران می توانید برای دانستن تفاوت پرینتر جوهر افشان و لیزری یا خرید پرینتر جوهر افشان به قسمت مقاله ها در سایت ایده برتر مراجعه کنید.

پرینتر جوهر افشان چهار کاره اچ پی HP ENVY Photo 7855

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.