ایده برتر پارسیان

ایده برتر پارسیان

انواع کالای دیجیتال در فروشگاه آنلاین ماشین های اداری ایده برتر پارسیان hdni fvjv \hvsdhk (قیمت پرینتر،اسکنر،فکس،کپی/فتوکپی،لپ تاپ،تبلت و قطعات کامپیوتر،دوربین مداربسته و سیستم های امنیتی
ایده برتر پارسیان

ایده برتر پارسیان

انواع کالای دیجیتال در فروشگاه آنلاین ماشین های اداری ایده برتر پارسیان hdni fvjv \hvsdhk (قیمت پرینتر،اسکنر،فکس،کپی/فتوکپی،لپ تاپ،تبلت و قطعات کامپیوتر،دوربین مداربسته و سیستم های امنیتی

اسپیکر بلوتوث هارمن کاردن Harman Kardon Omni 20 Plus

اسپیکر خانگی هارمن کاردن Omni 20 Plus

رابط اتصال: بلوتوث

نوع اتصال: بی سیم و باسیم

معرفی اسپیکر هارمن کاردن Omni 20 Plus

شرایطی را تصور کنید که در یک مهمانی خانوادگی یا جمع دوستانه در منزل قصد پخش موسیقی را دارید. در این شرایط اگر اسپیکر مورد استفاده شما از قدرت و کیفیت پخش مناسبی برخوردار نباشد، لذت گوش دادن به موسیقی را از شما خواهد گرفت! برای اینکه از بیشترین لذت از پخش موسیقی بهره مند شوید، ما به شما استفاده از اسپیکر بلوتوث هارمن کاردن Harman Kardon Omni 20 Plus را پیشنهاد می کنیم! این اسپیکر با ویژگی هایی مانند کیفیت ساخت مطلوب، قدرت پخش عالی و طراحی ظاهری شیک و زیبا توانسته طرفداران زیادی در میان کاربران پیدا کرده و به فروش بالایی در بازار دست پیدا کند.

معرفی اسپیکر هارمن کاردن Omni 20 Plus

ویژگی و کارایی های اسپیکر بلوتوث Harman Kardon Omni 20 Plus

  • تنها با یک کلیک آهنگ مورد نظرتان را پخش کنید!

با استفاده از اسپیکر رومیزی هارمن کاردن Omni 20 Plus به راحت ترین شکل ممکن موسیقی های دلخواهتان را پخش کنید! این اسپیکر به وای فای و بلوتوث داخلی مجهز است و امکان اتصال به انواع گوشی های موبایل، تبلت، لپ تاپ،کامپیوتر و دیگر دستگاه ها را به صورت وایرلس برای شما فراهم می آورد. بنابراین به راحتی می توانید به پلی لیست موجود بر روی گوشی موبایل از طریق اسپیکر و با صدایی رسا و واضح گوش دهید!

ویژگی و کارایی های اسپیکر بلوتوث Harman Kardon Omni 20 Plus

اسپیکر بلوتوثی هارمن کاردن Omni 20 Plus با سرویس های پخش موزیک مانند Spotify و Chromecast سازگار است و به شما اجازه می دهد تا با استفاده از این سرویس ها به جستجوی موزیک مورد علاقه تان و پخش آن بپردازید! در واقع این اسپیکر هر آنچه را که از یک اسپیکر وایرلس خانگی انتظار دارید، برایتان فراهم می آورد!

علاوه بر اتصال بدون سیم، اسپیکر هارمن کاردن مدل Harman Kardon Omni 20 Plus از طریق کابل نیز قابلیت اتصال به دستگاه های دیگر را دارد. این اسپیکر به ورودی 3.5 میلی متری مجهز است و می توانید از طریق یک کابل AUX آن را به دستگاه های دیگر متصل نمایید.

تنها با یک کلیک آهنگ مورد نظرتان را پخش کنید!

  • صدایی قدرتمند، شفاف و دارای بیس عالی

اگر به دنبال صدایی شفاف و رسا هستید، اسپیکر بی سیم هارمن کاردن Omni 20 Plus انتظارات شما را به خوبی برآورده خواهد کرد! این اسپیکر دارای حداکثر دو ووفر 90 میلی متری و دو توئیتر 19 میلی متری است و در مجموع توان خروجی 60 واتی را به شما ارائه می دهد. بنابراین می توان گفت که اسپیکر خانگی هارمن کاردن Omni 20 Plus برای استفاده در جمع های شلوغ و اتاق های نسبتاً بزرگ کاملاً مناسب است.

صدایی قدرتمند، شفاف و دارای بیس عالی

اسپیکر پرقدرت هارمن کاردن Omni 20 Plus از قدرت بالایی در اتصال وایرلس نیز برخوردار است و صدای پخش شده توسط آن در این حالت، بدون نویز و خط خش خواهد بود. به طوری که با مشکلاتی مانند قطع و وصل شدن موزیک و افت وضوح صدا مواجه نخواهید شد.

اسپیکر بلوتوث هارمن کاردن Harman Kardon Omni 20 Plus

  • طراحی ظاهری زیبا و شیک

از دیگر مشخصات اسپیکر بلوتوثی هارمن کاردن Omni 20 Plus باید به طراحی ظاهری زیبا و کیفیت ساخت بسیار مطلوب آن اشاره کنیم. این اسپیکر دارای ابعاد 260 * 164 * 166 میلی متر و وزن حدود 2.1 کیلوگرم است و به صورت رومیزی در منازل قابل استفاده می باشد. توجه داشته باشید که منبع تغذیه اسپیکر هارمن کاردن Omni 20 Plus برق شهری است و استفاده از آن به صورت قابل حمل و سیار امکان پذیر نیست.

طراحی ظاهری زیبا و شیک

اسپیکر رومیزی هارمن کاردن Omni 20 Plus به شکل بیضی طراحی شده و دکمه های کنترلی آن شامل دکمه های مخصوص کم و زیاد کردن صدا و کنترل وضعیت پخش موزیک در قسمت بالایی بدنه تعبیه شده اند.

  • تنظیم و استفاده آسان اسپیکر از روی گوشی!

اسپیکر وایرلس هارمن کاردن Omni 20 Plus با اپلیکیشن Harman Kardon Controller سازگار است. این اپلیکیشن هم بر روی گوشی های اندرویدی و هم گوشی های اپل قابل نصب بوده و شما می توانید از طریق آن به آسانی اسپیکر خود را راه اندازی و تنظیمات دلخواهتان را اعمال کنید.

تنظیم و استفاده آسان اسپیکر از روی گوشی!

جمع بندی

اسپیکر بلوتوث هارمن کاردن Harman Kardon Omni 20 Plus را می توان یکی از با کیفیت ترین و قدرتمندترین اسپیکرهای خانگی دانست که گوش دادن به موسیقی را برای شما دلچسب تر می کند! این اسپیکر که مشخصه اصلی آن را می توان مجهز بودن به وای فای و پشتیبانی از اتصال وایرلس دانست، به شما اجازه می دهد تا در هر نقطه ای که از منزلتان حضور دارید، بتوانید موسیقی های دلخواهتان را با آن پخش  کنید و از صدایی واضح و رسا بهره مند شوید.

اسپیکر بلوتوث هارمن کاردن Harman Kardon Omni 20 Plus

چنانچه قصد خرید اسپیکر بلوتوثی هارمن کاردن Omni 20 Plus را دارید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان اطلاعات لازم در رابطه با قیمت و نحوه خرید انواع اسپیکر رومیزی را به شما ارائه دهند. همچنین در صورت نیاز به راهنمایی در رابطه با ویژگی ها و نحوه استفاده از این اسپیکر پس از خرید، سؤالات خود را در بخش «نظرات» سایت ایده برتر درج کنید و از مشاوره رایگان کارشناسان ما استفاده کنید.

اسپیکر بلوتوث هارمن کاردن Harman Kardon Omni 20 Plus

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.