ایده برتر پارسیان

ایده برتر پارسیان

انواع کالای دیجیتال در فروشگاه آنلاین ماشین های اداری ایده برتر پارسیان hdni fvjv \hvsdhk (قیمت پرینتر،اسکنر،فکس،کپی/فتوکپی،لپ تاپ،تبلت و قطعات کامپیوتر،دوربین مداربسته و سیستم های امنیتی
ایده برتر پارسیان

ایده برتر پارسیان

انواع کالای دیجیتال در فروشگاه آنلاین ماشین های اداری ایده برتر پارسیان hdni fvjv \hvsdhk (قیمت پرینتر،اسکنر،فکس،کپی/فتوکپی،لپ تاپ،تبلت و قطعات کامپیوتر،دوربین مداربسته و سیستم های امنیتی

کولر گازی دیواری ال جی نکست فایتینگ 9000 LG Next Fighting NF098ST1

کولر گازی ال جی 9000 مدل NF098ST1

برچسب مصرف انرژی : B
شرایط کارکرد: معتدل
نوع کمپرسور: روتاری
ظرفیت سرمایشی: 9200 BTU/h
ظرفیت گرمایشی: 1000 BTU/h

معرفی کولرگازی ال جی LG NF098ST1

سیستم تهویه هوای ال جی نکست فایتینگ 9000 سرد و گرم برای خنک کردن محیط در کمترین زمان بهترین انتخاب برای خانه و محل کار شما می باشد، این کولر به همراه کیت های مخصوص بر روی دیوار نصب می شوند.

 کولر گازی اینورتر ال جی نکست فایتینگ NF098ST1 یکی از دستگاه های تهویه هوای مطبوع است که از سری جدید طراحی فایتینگ ال جی است.

این دستگاه قابلیت دو عملکرد سرمایشی و گرمایشی را دارد. کولر گازی اینورتر ال جی نکست فایتینگ 9000 مانند تمامی کولر گازی‌ های اسپلیت از  دو قسمت یونیت داخلی و یونیت خارجی تشکیل شده است.

معرفی کولرگازی ال جی LG NF098ST1

یونیت خارجی سیستم تهویه مطبوع دیواری Next Fighting 9000، وظیفه‌ خنک کردن گاز را بر عهده دارد که بیرون از محیطی که لازم است خنک شود و در فضای باز نصب می‌ گردد.

پنل داخلی در این کولر گازی دیواری طراحی زیبا و هنری دارد و داخل اتاق یا سالن نصب می‌ گردد و وظیفه‌ وزش باد خنک را بر عهده دارد.

شکل و مشخصات ظاهری کولر گازی LG NF098ST1

طراحی باریک و مدرن کولر گازی ال جی 9000 باعث نصب آسان در هر نقطه ای از خانه شما می شود و راحتی در تمیز کردن با استفاده از فیلتر کشویی EZ به همراه دارد.

همچنین صفحه نمایش بزرگ این کولر گازی دیواری ال جی نکست فایتینگ 9000 برای بررسی آسان میزان مصرف انرژی مناسب است.

سطح پنل خارجی کولر گازی نکست فایتینگ اینورتر ال جی از جنس فلز ساخته شده است که موجب استحکام بالا در این دستگاه تهویه هوا مطبوع می شود.

شکل و مشخصات ظاهری کولر گازی LG NF098ST1

همچنین طراحی منحنی لبه های این تصفیه هوای ال جی باعث زیبایی بصری و جذابیت بیشتر این کالا شده است.

از ویژگی شکل و مشخصات ظاهری کولر گازی LG NF098ST1 می توان به ابعاد پنل داخلی 189*308*837 میلیمتر و ابعاد واحد بیرونی 270*500*720 میلیمتر اشاره کرد.

LG Next Fighting Inverter NF097ST1 از حداکثر طول لوله بین یونیت داخلی و خارجی تا 15 متر و حداکثر ارتفاع لوله کشی 7 متر  پشتیبانی می کند.

مشخصات فنی اسپلیت ال جی LG NF098ST1

کولر گازی ال جی NF098ST1 با برچسب مصرف انرژی B و ظرفیت سرمایشی و گرمایشی 9000 در دسته کولر گازی سرد و گرم ال جی قرار می گیرد و برای خنک ردن اتاق شما به خصوص در شرایط آب وهوایی معتدل بسیار مناسب می باشد.

با استفاده از نمایشگر مصرف انرژی کولرگازی ال جی مدل NF098ST1  شما می توانید به راحتی مدریت مصرف انرژی را به عهده بگیرید.

کولر گازی اسپلیت ال جی LG NF098ST1 با کمپرسور اینورتر دور متغیر می تواند هوا را تا 13 متر و در 4 جهت پرتاب کند با این ویژگی هوا خنک شده به همه قسمت های مختلف اتاق توزیع می شود.

مشخصات فنی اسپلیت ال جی LG NF098ST1

با فعال کردن حالت خواب این کولر گازی ال جی اینورتر می توانید به راحتی دما را کنترل کنید و محیط آرام و متعادلی را درهنگام خواب برای شما فراهم می کند.

از دیگر مشخصات فنی اسپلیت ال جی LG NF098ST1 استفاده از مبرد R410 جهت خنک کنندگی است که یک دوست دار محیط زیست به حساب می آید.

دستگاه تهویه هوا این کولر گازی تک فاز به کمک فن منحصر به فرد DUAL Inverter Compressor باعث کاهش صدا های غیرضروری می شود وسطح تولید صدای را حداقل 19 دسی بل کاهش می دهد.

ویژگی های بارز کولر گازی اینورتر ال جی LG NF098ST1

از ویژگی های بارز کولر گازی اینورتر ال جی LG NF098ST1می توان به مبرد R410 و کمپرسور چرخشی اشاره کرد که دارای عملکردی با کاهش مصرف انرژی 65% می باشد.

فیلتر محافظ دوگانه Dual Protection که دارای خاصیت ضد بو و یونیزاسیون اتاق می باشد، هوایی مطبوع و عاری از آلاینده را فراهم می کند.

علاوه بر این سیستم تصفیه هوای اختصاصی PlasMaster تعبیه شده در دستگاه تهویه مطبوع ال جی NF098ST1 می تواند تمام ذرات آلرژی زا، ویروس ها، باکتری ها و دیگر ذرات معلق در فضا مانند ذرات خاک و گرد و غبار حذف کند.

ویژگی های بارز کولر گازی اینورتر ال جی LG NF098ST1

کولرگازی ال جی مدل NF098ST1 از فناوری کمپرسور اینورتر دوگانه ساخته شده است که مشکلات صدا و عدم بازدهی را حل کرده و باعث خنک کنندگی سریع تر، عمر بیشتر و سر و صدای کمتر است.

با توجه به آزمایشاتی که بر روی کولر گازی ارت کول ال جی مدل NF098ST1 انجام شده، نتایج به دست آمده اثبات این است که در ظرف مدت 60 دقیقه، 99% از هوای اطراف را استریل و میکروب زدایی می کند.

با فعال کردن حالت خواب  کولر گازی دیواری ال جی LG NF098ST1 9000 می تواند به راحتی دما را کنترل کند و محیط آرام و متعادلی را در هنگام خواب برای شما به ارمغان بیاورد.

کولر گازی دیواری ال جی نکست فایتینگ LG Next Fighting NF098ST1 9000

کولر گازی دیواری ال جی آرت کول LG Next Fighting NF098ST1 9000 دارای نصب آسان و سریع بوده و با کمترین میزان مصرف انرژی، بیشترین بازده را به همراه خواهد داشت.

از دیگر ویژگی هایی که به سادگی نمی توان از کنار آن گذشت این است که کولر گازی ال جی LG جهت کاهش رطوبت محیط در مناطق بسیار مرطوب است.

کولر گازی LG NEXT Fighting NF098ST1 با طراحی بهینه خروجی هوا، باعث انتشار جریان هوایی قدرتمند می‎شود که اتاق را به‎سرعت خنک می‎کند.

کولر گازی دیواری ال جی نکست فایتینگ LG Next Fighting NF098ST1 9000

برای اشنایی بیشتر با کاربرد دستگاه تصفیه هوا به مقالات سایت ایده برتر مراجعه کرده و همچنین جهت خرید و دریافت قیمت کولرهای گازی ال جی می توانید با واحد فروش ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.