ایده برتر پارسیان

ایده برتر پارسیان

انواع کالای دیجیتال در فروشگاه آنلاین ماشین های اداری ایده برتر پارسیان hdni fvjv \hvsdhk (قیمت پرینتر،اسکنر،فکس،کپی/فتوکپی،لپ تاپ،تبلت و قطعات کامپیوتر،دوربین مداربسته و سیستم های امنیتی
ایده برتر پارسیان

ایده برتر پارسیان

انواع کالای دیجیتال در فروشگاه آنلاین ماشین های اداری ایده برتر پارسیان hdni fvjv \hvsdhk (قیمت پرینتر،اسکنر،فکس،کپی/فتوکپی،لپ تاپ،تبلت و قطعات کامپیوتر،دوربین مداربسته و سیستم های امنیتی

پرینتر لیزری تک کاره کانن Canon imageCLASS LBP612CDW

پرینتر کانن imageCLASS LBP612CDW

چاپ: رنگی
تکنولوژی چاپ: لیزری
سرعت چاپ رنگی: تک رو: 19ppm و دورو: 11ppm 
رزولوشن چاپ: 1200*1200 dpi
مواد مصرفی: کاتریج 045 

معرفی پرینتر تک کاره لیزری Canon imageCLASS LBP612CDW

در مورد معرفی پرینتر تک کاره لیزری Canon imageCLASS LBP612CDW باید گفت که قابلیت های فراوانی را برای چاپگر با کیفیت بالا و قابل اطمینان ارائه می دهد که برای هر محیط اداری ایده آل است.

پرینتر لیزری تک کاره کانن Canon imageCLASS LBP612CDW یک چاپگر لیزری رنگی است که با استفاده آسان از ویژگی های مانند پانل LCD ال سی دی ، راه حل های مختلف تلفن همراه و ظرفیت کاغذ بالا، از کسب و کار شما پشتیبانی کرده و بهره وری که سزاوار شماست را ارائه می دهد.

معرفی پرینتر تک کاره لیزری Canon imageCLASS LBP612CDW

پرینتر لیزری تک کاره کانن مدل Canon imageCLASS LBP612CDW اسناد رنگی حرفه ای شما را با سرعت 19 برگ در دقیقه در حالت رنگی چاپ می کند.

زمان اولین چاپ این پرینتر لیزری کنون 11 ثانیه یا کمتر است. با استفاده از تکنولوژی رنگ (V2 (Vivid،Vibrant عکس های با کیفیت و شفاف و رنگی برای شما چاپ می کند که افزایش وضوح تصویر و افزایش رنگ از ویژگی های چاپ تصویر آن است.

قابلیت ها و کارایی های فنی پرینتر تک کاره رنگی کانن imageCLASS LBP612CDW

در مورد قابلیت ها و کارایی های فنی پرینتر تک کاره رنگی کانن imageCLASS LBP612CDW باید گفت که دارای اتصال بی سیم است که به شما اجازه می دهد تا تقریبا در هر جایی از خانه یا دفتر خود چاپ کنید.

همچنین این پرینتر لیزری تک کاره کانن Canon imageCLASS LBP612CDW دارای قابلیت Wi-Fi  می باشد که امکان اتصال آسان به دستگاه های تلفن همراه بدون روتر را فراهم می کند.

چاپگر لیزری رنگی کنون imageCLASS LBP612CDW را می توان به عنوان بخشی از ناوگان دستگاه های مدیریت شونده از طریق uniFLOW، که یک راه حل قابل اعتماد است. برای کمک به شما در ردیابی، مدیریت و تأثیر رفتار کاربر فراهم می کند.

قابلیت ها و کارایی های فنی پرینتر تک کاره رنگی کانن imageCLASS LBP612CDW

علاوه بر ان UniFLOW با بهینه سازی گردش کار دستگاه کمک می کند تا با کنترل هزینه ها و محدودیت های کاربر در دسترسی به قابلیت چاپگر هزینه های مصرفی چاپ را کنترل کرده و کاهش دهید.

پرینتر Canon imageCLASS LBP612CDW دارای چاپ دوبلکس می باشد که علاوه بر کمک به حفاظت از محیط زیست موجب صرفه جویی در وقت، کاغذ و هزینه های مربوط به آن می شود.

پانل رنگی ال سی دی 5 اینچی به شما اجازه می دهد از صفحه نمایش رنگی کاربر پسند و آسان برای خواندن لذت ببرید.

شما همچنین می توانید با استفاده از این پرینتر لیزری تنظیمات را برای دسترسی به ویژگی هایی که بیشترین استفاده را می کنید سفارشی کنید. 

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر رنگی لیزری کنون imageCLASS LBP612CDW

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر رنگی لیزری کنون imageCLASS LBP612CDW به گونه ای است که ظرفیت کاغذ قابل انعطافی را فراهم می کند تا نیازهای خروجی کسب و کار شما را تامین کند.

پرینتر کانن مدل imageCLASS LBP612CDW با داشتن سینی کاغذ 150 برگی جلو و یک سینی ورق دستی نیازهای کاغذ مورد نیاز شما پوشش داده شده است.

 پرینتر لیزری تک کاره کانن کمتر از 0.7 وات انرژی در حالت صرفه جویی در انرژی ، به شما کمک می کند هزینه های انرژی را کاهش دهید.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر رنگی لیزری کنون imageCLASS LBP612CDW

این محصول یکی از شرکت کانن سیستم کارتریج تونر و درام را به واحد متصل می کند و جایگزین کردن کارتریج ها را ساده می کند.

گزینه های تونر با ظرفیت بالا چاپ را طولانی تر می کند، فواصل بین تعویض تونر را افزایش می دهد.

پرینتر لیزری تک کاره کانن imageCLASS LBP612CDW از تونرهای اصل کانن، کارتریج 045 CMYK (CMY با 1300 ورق / K، 1400 ورق، استاندارد ISO / IEC) و کارتریج 045 Hi Capacity CMYK (CMOS 2،200 ورق / K، 2800 ورق، استاندارد ISO / IEC) استفاده می کند.

پرینتر لیزری تک کاره کانن Canon imageCLASS LBP612CDW

پرینتر کانن با استفاده از ویژگی های تلفن همراه برای چاپ می توانید از دستگاه تلفن همراه سازگار خود، و از طریق کانن PRINT Business، Apple AirPrint، Mopria Print Service و Google Cloud Print دستور چاپ را صادر کنید.

چاپگر تک کاره کانن اجازه می دهد تا از پورت USB و در فرمت های JPEG، TIFF، PDF و XPS چاپ کنید. مدیریت استفاده از دستگاه تا 300 شناسه و با استفاده از رمز عبور مدیریت شناسه ممکن است.

پرینتر لیزری تک کاره کانن Canon imageCLASS LBP612CDW

 همچنین پرینتر لیزری تک کاره کانن Canon imageCLASS LBP612CDW پشتیبانی از زبانهای UFR II، PCL، PDF، XPS و Adobe PostScript مبتنی بر میزبان را برای تطبیق پذیری چاپ انجام می دهد.

در پایان باید گفت که شرکت کنون یک پرینتر قابل برنامه ریزی به شما ارائه می دهد که نیازهای هر کاربری در هر صنعت را برآورده می سازد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع پرینتر لیزری تک کاره می توانید به سایت ایده برتر مراجعه کرده و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

پرینتر لیزری تک کاره کانن Canon imageCLASS LBP612CDW

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.