ایده برتر پارسیان

ایده برتر پارسیان

انواع کالای دیجیتال در فروشگاه آنلاین ماشین های اداری ایده برتر پارسیان hdni fvjv \hvsdhk (قیمت پرینتر،اسکنر،فکس،کپی/فتوکپی،لپ تاپ،تبلت و قطعات کامپیوتر،دوربین مداربسته و سیستم های امنیتی
ایده برتر پارسیان

ایده برتر پارسیان

انواع کالای دیجیتال در فروشگاه آنلاین ماشین های اداری ایده برتر پارسیان hdni fvjv \hvsdhk (قیمت پرینتر،اسکنر،فکس،کپی/فتوکپی،لپ تاپ،تبلت و قطعات کامپیوتر،دوربین مداربسته و سیستم های امنیتی

پرینتر سه بعدی تراست ال پرو Trust L Pro

پرینتر سه بعدی Trust L Pro

رزولوشن: 25 میکرون
قطر فیلامنت: 1.75میلیمتر
تعداد نازل: 2 عدد

معرفی پرینتر سه بعدی تراست ال پرو Trust L Pro

پرینتر سه بعدی Trust L Pro یک پرینتر دو نازل با رزولوشن چاپ 25 میکرون است. در ادامه بیشتر به معرفی پرینتر سه بعدی تراست ال پرو Trust L Pro خواهیم پرداخت.

شیوه استاندارد ساخت شاسی پرینترهای سه بعدی که در اغلب برندهای مطرح جهانی نیز به کار میرود، استفاده از «پیچ و مهره» صنعتی می باشد.

از همین رو Trust L Pro نیز از طراحی پیچ و مهره در ساخت خود بهره می برد.

پرینتر Trust L Pro بهترین انتخاب برای کسانی است که نیاز به چاپ مدام قطعاتی بزرگ دارید و می خواهید دستگاهی بادوام و دقیق داشته باشید، پرینتر Trust L Pro بهترین انتخاب است؛ مزیت این دستگاه در سایز متنوع چاپ از کوچک تا بزرگ و دو نازل بودن و ساختارصنعتی آن میباشد.

 قابلیت و کارایی های چاپگر سه بعدی Trust L Pro

 قابلیت و کارایی های چاپگر سه بعدی Trust L Pro

در مورد قابلیت و کارایی های چاپگر سه بعدی Trust L Pro باید گفت که مزیت اصلی آن کاربر پسند بودن، راحتی و سادگی در کار از آن می باشد.

چاپگر سه بعدی Trust L Pro یکی از پرینتر های سه بعدی با مشخصات چاپ سایز پرینت 50*50*80 سانتی متر می باشد.

از ویژگی های آن می توان به کالیبراسیون هوشمند، نظارت از راه دور، سیستم ناوبری لمسی و پورت ارتباطی USB اشاره کرد.

در مورد سایر مشخصات پرینتر سه بعدی می توان به استفاده از تکنولوژی پرینت Fused Deposition Modelling، قطر فیلامنت پرینتر سه بعدی 1.75 میلی متری، دقت موقعیت یابی 15 میکرون در محور X و Y و دقت موقعیت یابی 9 میکرون در محور z می باشد.

مزیت اصلی پرینتر تراست ال پرو Trust L Pro کاربر پسند بودن و راحتی و سادگی در کار و استفاده از این چاپگر سه بعدی به عبارتی 3D printer می باشد.

پرینتر سه بعدی تراست ال پرو Trust L Pro

از سایر ویژگی های پرینتر سه بعدی تراست ال پرو Trust L Pro در کنار وجود دو نازل می توان به تجهیز شدن به ماژولارهای CNC، لیزر، پلاتر (در صورت درخواست مشتری)، پشتیبانی از درگاه ارتباطی SD Card و USB، سیستم حرکتی بال اسکرو – ریل واگن، صفحه چاپ گرم شونده، بستر چاپ شیشه، بستر چاپ آلومینیوم، اتصالات تمام فلزی، بدنه تمام فلزی اشاره کرد.

با داشتن قابلیت کالیبراسیون هوشمند شما می توانید بدون نگرانی از تنظیمات پیچیده به راحتی پرینتر را بوسیله نرم افزار، کالیبراسیون نمایید.

سیستم ناوبری لمسی Trust L Pro با یک صفحه نمایشگر 15 اینچی امکان ویرایش و اسلایسینگ نرم افزاری مدل سه بعدی به صورت تمام لمسی را به کمک پردازشگر قدرتمندش فراهم می کند.

همچنین ویژگی نظارت از راه دور کمک می کند که از هر مکان به راحتی با اتصال اینترنت روند کارکرد پرینتر سه بعدی را مشاهده کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پرینتر سه بعدی می توانید به مقاله پرینتر سه بعدی چیست و پرینتر سه بعدی چطوری کار میکنه مراجعه کنید.

همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت و خرید پرینتر سه بعدی تراست ال پرو Trust L Pro می توانید با شماره 73027.021 تماس بگیرید.

پرینتر سه بعدی تراست ال پرو Trust L Pro

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.