ایده برتر پارسیان

ایده برتر پارسیان

انواع کالای دیجیتال در فروشگاه آنلاین ماشین های اداری ایده برتر پارسیان hdni fvjv \hvsdhk (قیمت پرینتر،اسکنر،فکس،کپی/فتوکپی،لپ تاپ،تبلت و قطعات کامپیوتر،دوربین مداربسته و سیستم های امنیتی
ایده برتر پارسیان

ایده برتر پارسیان

انواع کالای دیجیتال در فروشگاه آنلاین ماشین های اداری ایده برتر پارسیان hdni fvjv \hvsdhk (قیمت پرینتر،اسکنر،فکس،کپی/فتوکپی،لپ تاپ،تبلت و قطعات کامپیوتر،دوربین مداربسته و سیستم های امنیتی

پرینتر لیزری چهار کاره اچ پی HP Enterprise Flow MFP M682z

پرینتر اچ پی MFP M682z

تکنولوژی چاپ: لیزری
چاپ: سیاه و سفید و رنگی
قابلیت: چاپ، کپی، اسکن و فکس
سرعت چاپ رنگی: 56 برگ در دقیقه 
سرعت چاپ سیاه و سفید: 56 برگ در دقیقه
رزولوشن چاپ: 1200*1200 dpi
حداکثر سایز کاغذ:
A4, A5, A6, RA4, B5, B6, 16k, 10*15 cm


معرفی و بررسی پرینتر لیزری اچ پی MFP M682z

پرینتر چند منظوره لیزری HP Color LaserJet Enterprise Flow MFP M682z که با نام تجاری (J8A17A) به بازار عرضه شده است، قابلیت انجام چهار کار با یک دستگاه را دارد.

برای معرفی و بررسی پرینتر لیزری اچ پی MFP M682z باید بگوییم که این پرینتر علاوه بر چاپ اسناد به دو صورت سیاه و سفید و رنگی، کار اسکن، کپی و فکس را نیز انجام می دهد.

معرفی و بررسی پرینتر لیزری اچ پی MFP M682z

چاپگر لیزری HP LaserJet MFP با JetIntelligence کارایی استثنایی و به صرفه از لحاظ انرژی دارد که اسناد حرفه ای و با کیفیت مناسب چاپ می کند.

زمانی که به یک چاپگر، فکس، اسکنر و یا دستگاه کپی نیاز دارید، این پرینتر چهار کاره در حالی که حفاظت از شبکه خود را در برابر حملات با عمیق ترین امنیت حفظ می کند در خدمت شماست.

با پرینتر چند کاره اچ پی M682z به گروه های کاری خود اجازه دهید که به راحتی و از بیش از 180 نرم افزار مختلف اچ پی و یا سایرین را انتخاب کنند.

قابلیت ها و کارآیی های پرینتر چهار کاره اچ پی Enterprise Flow MFP M682z

پرینتر لیزری رنگی اچ پی مدل MFP M682z امن ترین چاپ موجود در جهان را به ارمغان کمی آورد.

با HP Pure Start، هر چاپگر به طور منظم کد عملیاتی خود را بررسی می کند و تا در مقابل تلاش هکر ها خود را بیمه کند.

گزینه تشخیص نفوذ در زمان اجرا به طور مداوم برای شناسایی و توقف حملات نظارت می کند، و سپس به طور خودکار راه اندازی مجدد می شود.

در ادامه توضیح قابلیت ها و کارآیی های پرینتر چهار کاره اچ پی Enterprise Flow MFP M682z باید گفت که گزینه های امنیتی همچنین کمک می کنند تا کیفیت اصلی HP را که با استفاده از تکنولوژی تصدیق ضد جعل و بررسی می شود، حفظ کنید.

قابلیت ها و کارآیی های پرینتر چهار کاره اچ پی Enterprise Flow MFP M682z

پرینتر اچ پی hp مرکزی کردن کنترل محیط چاپ خود را با HP Web Jetadmin انجام داده و به ایجاد کارآیی و بهره وری بالا در کسب و کار خود کمک کنید.

لازم به ذکر است Enterprise Flow MFP M682z که یک چاپگر بی درنگ است سریع چاپ می کند و صفحه اول شما را سریع تر از 12.5 ثانیه به چاپ می رساند.

همچنین این MFP به لطف طراحی نوآورانه و تکنولوژی تونر از مقادیر بسیار کم انرژی استفاده می کند.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر لیزری رنگی HP Color LaserJet Enterprise Flow MFP M682z

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر لیزری رنگی HP Color LaserJet Enterprise Flow MFP M682z شامل HP 655A ،HP 657X ،HP 655A ،HP 657X ،HP 655A ،HP 657X ،HP 655A ،HP 657X است.

کیفیت بالای این چاپگر لیزری رنگی چند کاره با تولید متن مشخص سیاه کامل، و گرافیک واضح با تونر با دقت سیاه و سفید مشخص می شود.

فرمول ColorSphere تونر همراه با سنسور رسانه اتوماتیک کمک می کند تا کیفیت چاپ پیشرو فراهم شود.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر لیزری رنگی HP Color LaserJet Enterprise Flow MFP M682z

به علاوه کارتریج Original Toner HP با JetIntelligence عرضه 39٪ صفحات بیشتر به ازای هر کارتریج رنگ نسبت به مدل های قبل را تضمین می کند.

بنابرین کارتریج Original Toner HP با JetIntelligence صفحات بیشتری را به ازای هر کارتریج نسبت به مدل های پیشین ارائه می دهد.

این باعث می شود زمان کمتری برای جایگزینی تونر صرف شده و بیش تر به کسب و کار خود خواهید پرداخت. کارتریج تونر با کارایی بالا را انتخاب کنید.

پرینتر لیزری چهار کاره اچ پی HP Enterprise Flow MFP M682z

گزینه های سینی کاغذ در پرینتر لیزری چهار کاره اچ پی HP Enterprise Flow MFP M682z عبارت از سینی ایستاده و صندوق ورودی 550 ورق برای اندازه کاغذ 4*6 اینچ تا اندازه لگال می باشد.

شما می توانید حداکثر 150 صفحه را در فیدر خودکار سند برای اسکن سریع و بدون نظارت بار گذاری کنید.

اکنون اسکن سریعتر از همیشه است اسکن دیافراگم تا 180 پیمایش می کند که به نوبه ی خود بی نظیر است.

گزینه های HP LaserJet Enterprise Flow MFP M632z به گروه های کاری کمک می کنند تا هر صفحه را به راحتی ضبط کرده و خطاهای بالقوه یا صفحات از دست رفته را شناسایی کنند.

همچنین با استفاده از صفحه کلید کشویی اطلاعات را سریع تر و با دقت وارد می کنید.

این محصول با ابعاد حداقل (W x D x H) 25.87 x 25.87 x 50.00 اینچ  وحداکثر (W x D x H) 39.06 x 38.07 x 60.20 اینچ و وزنی در حدود 168.1 پوند دارد.

برای دریافت قیمت پرینتر لیزری می توانید با شرکت ایده برتر پارسیان به عنوان عاملیت نمایندگی فروش پرینترهای اچ پی HP تماس بگیرید: 73027-021

پرینتر لیزری چهار کاره اچ پی HP Enterprise Flow MFP M682z

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.