ایده برتر پارسیان

ایده برتر پارسیان

انواع کالای دیجیتال در فروشگاه آنلاین ماشین های اداری ایده برتر پارسیان hdni fvjv \hvsdhk (قیمت پرینتر،اسکنر،فکس،کپی/فتوکپی،لپ تاپ،تبلت و قطعات کامپیوتر،دوربین مداربسته و سیستم های امنیتی
ایده برتر پارسیان

ایده برتر پارسیان

انواع کالای دیجیتال در فروشگاه آنلاین ماشین های اداری ایده برتر پارسیان hdni fvjv \hvsdhk (قیمت پرینتر،اسکنر،فکس،کپی/فتوکپی،لپ تاپ،تبلت و قطعات کامپیوتر،دوربین مداربسته و سیستم های امنیتی

ویدئووال پلانار Planar Leyard CarbonLight CLI1.9-F

ویدئو وال پلانار Leyard CarbonLight CLI1.9-F

نوع و سایز صفحه نمایش: 27.8 اینچ
رزولوشن: 256*256 dpi
کنتراست: 4000:1

معرفی ویدئو وال پلانار Leyard CarbonLight CLI1.9-F

در مورد معرفی ویدئو وال پلانار Leyard CarbonLight CLI1.9-F باید گفت که یک خط تولید کامل از صفحه نمایش های LED است.

ویدئو وال پلانار Planar Leyard CarbonLight CLI1.9-F برای نصب و راه اندازی در مکان های عمومی به منظور جلب توجه بینندگان و رویدادهای دسته جمعی بسیار مناسب و ایده ال می باشد.

معرفی ویدئو وال پلانار Leyard CarbonLight CLI1.9-F

این دسته از ویدئو وال ها به طور خاص برای استفاده در جاهایی که مدت کوتاه به آن نیاز دارید مناسب است. مانند برنامه های که روی صحنه اجرا می شوند و یا مکان هایی که نیاز به انعطاف پذیری بالا دارد طراحی شده است.

صفحه نمایش مدل Planar Leyard CarbonLight CLI1.9-F برای پاسخگویی به نیازهای کاربرای و طیف وسیعی از برنامه ها طراحی شده است.

طراحی و کیفیت ویدئو وال Planar Leyard CarbonLight CLI1.9-F

طراحی و کیفیت ویئو وال Planar Leyard CarbonLight CLI1.9-F به گونه ای است که قابل انعطاف و سبک می باشد و نصب ان برای کاربران بسیار اسان است.

نمایشگر های Leyard carbonLight LED در پنج خط تولید با ویژگی های ذکر شده در حال مونتاژ شدن هستند.

صفحه نمایش های Leyard CarbonLight LED برای محیط هایی که در آن سرعت کار بسیار بالا است همانند صحنه های نمایشی (استج ها) تنظیم و طراحی شده است.

طراحی و کیفیت ویدئو وال Planar Leyard CarbonLight CLI1.9-F

ویدئو وال پلانار Planar Leyard CarbonLight CLI1.9-F  با پتنت انحصاری با ساختار فیبر کربن تولید می شوند.

این نوع از ساختار سبب می شود صفحه نمایش هایی منحصر به فرد، سبک،  بانصب انعطاف پذیر و همچنین همراه با ویژگی های نوآورانه ای تولید شوند.

 Planar Leyard CarbonLight CLI1.9-F ویدئو وال پلانار

ویدئو وال پلانار Planar Leyard CarbonLight CLI1.9-F به راحتی در فضاهای داخلی، فضاهای باز، به شکل آویزان از سقف، در حالت ایستاده بر روی زمین، در کنج دیوارها و حتی به شکل ویدئو وال های خمیده قابل نصب و راه اندازی می باشد.

با استفاده از این ویدئو وال صنعتی می توانید آزادانه آن را به صورت اویزان نصب کنید. زیرا دارای طراحی مدولار می باشد. همچنین کاربران می توانند به سرعت و به آسانی آن را در مکان های مورد نظر خود نصب کنند.

مانیتور صنعتی مدل Planar Leyard CarbonLight CLI1.9-F یکی از انواع ویدئو وال می باشد.

برای دریافت قیمت و خرید ویدئو وال پلانار Leyard CarbonLight CLI1.9-F می توانید با واحد فروش ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

 Planar Leyard CarbonLight CLI1.9-F ویدئو وال پلانار

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.