ایده برتر پارسیان

ایده برتر پارسیان

انواع کالای دیجیتال در فروشگاه آنلاین ماشین های اداری ایده برتر پارسیان hdni fvjv \hvsdhk (قیمت پرینتر،اسکنر،فکس،کپی/فتوکپی،لپ تاپ،تبلت و قطعات کامپیوتر،دوربین مداربسته و سیستم های امنیتی
ایده برتر پارسیان

ایده برتر پارسیان

انواع کالای دیجیتال در فروشگاه آنلاین ماشین های اداری ایده برتر پارسیان hdni fvjv \hvsdhk (قیمت پرینتر،اسکنر،فکس،کپی/فتوکپی،لپ تاپ،تبلت و قطعات کامپیوتر،دوربین مداربسته و سیستم های امنیتی

صندوق فروشگاهی کاسیو CASIO SR-C4500

صندوق فروشگاهی کاسیو SR-C4500

سرعت چاپ: 20 خط بر ثانیه
کشو پول: یک عدد، متوسط
صفحه نمایش LCD: 2 عدد

معرفی صندوق فروشگاهی کاسیو C4500

صندوق فروشگاهی کاسیو مدل SR-C4500 با طرح براق و طراحی شیک به راحتی و برای تمام انواع مکان های کسب و کار مناسب و قابل استفاده خواهد بود. 

این کشوی پول صندوق فروشگاهی دارای یک صفحه کلید 72 کلیدی است که خرده فروشان را قادر می سازد به آسانی به فروش و ردیابی اقلام خریداری شده بپردازند و با یک کلید، فروش متناوب یک مورد کالای خاص را بطور جداگانه ردیابی کنند.

معرفی صندوق فروشگاهی کاسیو C4500

برای معرفی صندوق فروشگاهی کاسیو C4500 باید گفت که علاوه بر دکمه های صفحه کلید مسطح، 7000 PLU نیز در دسترس است که به صورت جداگانه فروش موارد خاص دیگر را که در فروشگاه به فروش می رسند ثبت می کنند. 

کابران امکان انتخاب از لیست گسترده ای از پردازنده ها را دارند تا با PAX کار کنند و تنها به یک پردازنده محدود نمی شوند.

اسلات کارت SD بر روی دستگاه نیز به صاحبان فروشگاه امکان پشتیبان گیری از اطلاعات برنامه نویسی را می دهد که در صورت نیاز برنامه ریزی می تواند مجدد بارگیری شود.

قابلیت ها و مشخصات فنی صندوق فروشگاهی SR-C4500

صندوق فروشگکاهی SR-C4500 ابزارهای تحلیلی دیگری را نیز ارائه می دهد که شامل ردیابی صندوق فروش / کد اپراتور، ساعت فروش ، کلید معامله و گزارش مجله الکترونیکی می باشد.

برای توضیح بیشتر در مورد قابلیت ها و مشخصات فنی صندوق فروشگاهی SR-C4500 باید بگوییم که این مدل صندوق فروشگاهی همراه با لیست طولانی از قابلیت هایی که بیشترین ورودی های ثبت شده را در بر دارد به بازار عرضه شده است.

صندوق مکانیزه فروش SR-C4500 یک چاپگر حرارتی سریع و قابل اعتماد برای چاپ نیز دارد. با این چاپگر رسید ها را می توان با اطلاعات فروشگاه، سلام و پیام های ویژه شخصی کرد.

SR-C4500 با دو پورت سریال استاندارد به اسکنر و ترمینال پرداخت PAX S300 متصل می شود. اتصال یک اسکنر سریال امکان می دهد تا 3000 مورد کالا اسکن شده و گزارش شود.

آیتم های اسکن می تواند به طور مستقیم، قبل از ثبت به عنوان یک مورد برای ضبط و تحلیل وارد لیست خرید شوند و یا از طریق یک نرم افزار برنامه نویسی PC Casio، که پیش برنامه ریزی شده است ثبت شوند.

صفحه نمایش و شکل ظاهری صندوق فروشگاهی کاسیو SR-C4500

برای توضیح در مورد صفحه نمایش و شکل ظاهری صندوق فروشگاهی کاسیو SR-C4500 خوب است بدانید که صفحه نمایش اپراتور 10 خط با وضوح بالا، ورودی داده ها و بررسی معاملات مشتری را آسان می کند.

صفحه نمایش و شکل ظاهری صندوق فروشگاهی کاسیو SR-C4500

صفحه نمایش پاناسونیک 2 خطی نیز وظیفه نمایش اطلاعات حیاتی و نهایی مشتری از جمله قیمت ها و اقلام را بر عهده دارد. همچنین یک پول نقد از جنس فلز سنگین متوسط نیز با این امکانات همگام شده است.

رابط PAX S300 نیز فروشندگان را قادر می سازد تا عملیات معاملات EMV، اعتبار، بدهی و کارت هدیه را از طریق SR-C4500 انجام دهند.

صندوق فروشگاهی کاسیو CASIO SR-C4500

صندوق فروشگاهی کاسیو CASIO SR-C4500 زمانی که عملیات خاتمه کاری روزانه به کارت SD در قالب CSV انجام می شود، گزارش های فروش را به صورت خودکار ذخیره می کند.

به منظور اتصال به گوشی های هوشمند که در حال اجرا برنامه Casio's Connect ECR +  هستند SR-C4500 با بلوتوث (BLE Ver 4.1) ارتباط برقرار می کند.

برنامه ECC نیز امکان خواندن و تنظیم مجدد کل فروش از SR-C4500 به داشبورد اصلی فراهم می کند.

مشاهده گزارش های دقیق مالی، معامله، بخش، PLU، صندوق، گروه ها و ساعت ها) نیز برای خرده فروشان برای تجزیه و تحلیل عملکرد فروشگاه در دسترس هستند. 

شرکت ایده برتر پارسیان عامل نمایندگی صندوق فروشگاهی کاسیو Casio در تهران می باشد. شما می توانید برای خرید صندوق های فروشگاهی کاسیو با واحد فروش این شرکت 73027-021 تماس بگیرید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.