ایده برتر پارسیان

ایده برتر پارسیان

انواع کالای دیجیتال در فروشگاه آنلاین ماشین های اداری ایده برتر پارسیان hdni fvjv \hvsdhk (قیمت پرینتر،اسکنر،فکس،کپی/فتوکپی،لپ تاپ،تبلت و قطعات کامپیوتر،دوربین مداربسته و سیستم های امنیتی
ایده برتر پارسیان

ایده برتر پارسیان

انواع کالای دیجیتال در فروشگاه آنلاین ماشین های اداری ایده برتر پارسیان hdni fvjv \hvsdhk (قیمت پرینتر،اسکنر،فکس،کپی/فتوکپی،لپ تاپ،تبلت و قطعات کامپیوتر،دوربین مداربسته و سیستم های امنیتی

لیبل پرینتر Anytron Any-002

لیبل پرینتر Any-002

سیستم چاپ: حرارتی مستقیم
مواد مصرفی: کارتریج تونر
سرعت چاپ: 9 متر بر دقیقه
نوع برش: خودکار و دستی

معرفی لیبل پرینتر Any-002

چاپگر لیبل دیجیتال Any-002 محصول شرکت Anytron یک راه حل بهینه برای چاپ لیبل های کوچک است. 

برای معرفی معرفی لیبل پرینتر Any-002 باید گفت که این دستگاه مجهز به موتور لیزری رنگی با وضوح dpi 600*1200 می باشد و از چاپ با دقت بالا با استفاده از تونر پشتیبانی می کند.

معرفی لیبل پرینتر Any-002

این دستگاه با چاپ انواع برچسب های رنگی بسیار سریع و به آسانی، مزایای بهره وری و صرفه جویی در هزینه را به همراه می آورد.

چاپگر رنگی برچسب Any-002 از نرم افزار منحصر به فرد Anytron استفاده می کند و به این ترتیب به راحتی و به سرعت عملیاتی را که ممکن است در تجهیزات آنالوگ غیرممکن باشد را پردازش می کند.

قابلیت ها و مشخصات فنی لیبل پرینتر Anytron Any-002

می توان گفت این مدل لیبل پرینتر Anytron بهترین راه حل برای چاپ برچسب از نوع GHS / MSDS می باشد.

برای توضیح بیشتر در مورد قابلیت ها و مشخصات فنی لیبل پرینتر Anytron Any-002 باید بگوییم که چاپگر رنگی دیجیتال Any-002 برای برچسب GHS بهینه شده است.

با موتور چاپ با استاندارد BS5609 شما می توانید برچسب ها را همراه با مقاومت عالی آب، مقاومت در برابر نور خورشید، مقاومت در برابر حرارت، مقاومت در برابر سرما، مقاومت در برابر سایش و مقاومت شیمیایی چاپ کنید.

قابلیت ها و مشخصات فنی لیبل پرینتر Anytron Any-002

این چاپگر برچسب یا لیبل پرینتر می تواند 5000 برچسب رنگی را در عرض 2 ساعت چاپ کند. بنابراین چاپ فوری با این دستگاه امکان پذیر است.

عملیات تجهیزات و تنظیمات Any-002 آسان و ساده است. بنابراین، هیچ تکنسین حرفه ای برای چاپ نیاز نیست، که این موضوع هزینه های کار را کاهش می دهد.

با آموزش یک روزه، هر کسی به راحتی می تواند یک متخصص چاپ برچسب باشد.

لیبل پرینتر Anytron Any-002

لیبل پرینتر Anytron Any-002 کم جا است و به یک فضای بزرگ نیاز ندارد بنابرین این دستگاه را می توان به احتی در فضاهای کوچک مانند دفاتر نصب کرد .

این لیبل پرینتر بر اساس سفارش مشتریان، برچسب های مداوم می توانند بلافاصله در مقادیر مورد نیاز چاپ شوند. این هزینه های موجودی غیر ضروری را به حداقل می رساند و رضایت مشتری را از طریق زمان سرعتی سریع تسهیل می کند.

اطلاعات منحصر به فردی که لازم است بر روی برچسب وارد شوند، مانند کدهای QR، بارکد و شماره، را می تواند فورا چاپ کند.

لیبل زن Any-002 این قابلیت را دارد تا بر روی انواع مختلف کاغذ مانند مقالات هنری، گواهی PET، PP و کاغذ انتقال چاپ کنند. بنابراین، نوع کاغذ می تواند متناسب با نیازهای مشتری مورد استفاده قرار گیرد.

با استفاده از تونرهای با ظرفیت بالا و درام، چاپ برچسب های با رزولوشن بالا می توانند با قیمت مناسب تری صورت می گیرد.

برچسب های چاپ شده برای مدت طولانی کیفیت خود را حفظ می کنند چراکه از نظر ضد آب بودن بسیار عالی هستند.

برای آشنایی با مزایای خرید لیبل پرینتر و دریافت قیمت لیبل پرینتر Any-002 می توانید به سایت ایده برتر مراجعه کرده و یا با واحد فروش این شرکت به شماره 73027-021 تماس بگیرید. 

لیبل پرینتر Anytron Any-002

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.