ایده برتر پارسیان

ایده برتر پارسیان

انواع کالای دیجیتال در فروشگاه آنلاین ماشین های اداری ایده برتر پارسیان hdni fvjv \hvsdhk (قیمت پرینتر،اسکنر،فکس،کپی/فتوکپی،لپ تاپ،تبلت و قطعات کامپیوتر،دوربین مداربسته و سیستم های امنیتی
ایده برتر پارسیان

ایده برتر پارسیان

انواع کالای دیجیتال در فروشگاه آنلاین ماشین های اداری ایده برتر پارسیان hdni fvjv \hvsdhk (قیمت پرینتر،اسکنر،فکس،کپی/فتوکپی،لپ تاپ،تبلت و قطعات کامپیوتر،دوربین مداربسته و سیستم های امنیتی

تحلیل و بررسی اسکنر کانن Canon LiDE 220

امروزه در امور اداری و حتی برخی منازل وجود ماشین اداری مانند اسکنر لازم است و بدون آن فرآیند انجام بسیاری از کارها مختل می شود. شرکت کنون Canon با تولید اسکنر کانن توانسته ثابت کند که در زمینه های مختلف حرف اول را می زد. این شرکت که انواع مدل های اسکنر را تولید کرده است، عنوان بهترین مارک اسکنر خانگی را نیز داراست و محصولات آن در همه جا یافت می شوند. در میان محصولات متنوع این برند، اسکنر کانن Canon LiDE 220 به خاطر کارایی و کیفیت بی نظیر خود، طرفداران بسیاری دارد که در ادامه به بررسی آن می پردازیم.

حتما بخوانید: قیمت انواع اسکنر خانگی

ویژگی های کلی و ظاهری اسکنر کانن LiDE 220

ویژگی های کلی و ظاهری اسکنر کانن LiDE 220

اسکنر کانن Canon LiDE 220 ابعادی معادل 39 × 365 × 250 میلی‌متر و وزن 1.6 کیلوگرم دارد. این اسکنر تخت تقریبا ویژگی های مدل LiDE 210 را به همراه دارد که پیشرفته تر شده اند. یکی از ویژگی های کلی و ظاهری اسکنر کانن LiDE 220، وجود راه های مختلف برای انجام عمل اسکن است. این مدل اسکنر کانن Canon قابلیت ادغام با فضای ابری را ندارد اما می توان محتوای اسکن شده را با تنظیم نرم افزارهای مختلف به فضای ابری مورد نظر خود ارسال و ذخیره کرد. ویژگی مفید دیگر این اسکنر، نصب از طریق اتصال USB است و برق آن نیز از همین روش تامین می شود. کار کردن با اسکنر کنون 220 بسیار آسان است و حتی با وجود Auto Scan می تواند کاغذ اسکن شده را تشخیص داده در صورت متن بودن بصورت pdf در صورت عکس بود بصورت jpg ذخیره کند. 

ویژگی های فنی اسکنر کانن Canon LiDE 220

ویژگی های فنی اسکنر کانن Canon LiDE 220

اسکنر کانن Canon LiDE 220 از تکنولوژی اسکن CIS استفاده می کند و روزولوشن اپتیکال آن به 4800 dpi 4800xمی رسد. البته این دستگاه از رزولوشن دیجیتال نیز بهره می برد که تا 19200x19200 dpi نیز قابل تنظیم است. اگر قصد اسکن رنگی دارید، اسکنر کانن لاید 220 تنها 33.3 ثانیه زمان نیاز دارد تا فرایند اسکن را کامل کند و اگر بصورت سیاه و سفید باشد، این سرعت به 11.1 ثانیه می رسد. در ادامه ویژگی های فنی اسکنر کانن Canon LiDE 220 باید گفت که این دستگاه اسکنر A4 قابلیت اسکن دورو را ندارد می تواند بصورت اتومات اندازه اسناد را تشخیص داده و حالت اسکن را تعیین کند.

نتیجه گیری

اسکنر کانن Canon LiDE 220 جزو محبوب ترین هاست که در این محدوده قیمت بهترین انتخاب می تواند باشد. شرکت ایده برتر پارسیان عامل نمایندگی اسکنر کانن Canon در تهران این اسکنر محبوب را در موجودی انبار خود داراست و می تواند قیمت اسکنر کانن لاید 220 را با بهترین پیشنهاد عرضه کند. برای خرید و بررسی دقیق تر و تخصصی تر اسکنر کانن Canon LiDE 220 به صفحه اختصاصی این محصول در سایت ایده برتر مراجعه کنید.

کلیک کنید: اسکنر کانن Canon LiDE 220

منبع: ایده برتر پارسیان خاورمیانه

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی پلاتر 

کامپیوتر  کامپیوتر All in One مانیتور ویدئو وال مانیتور صنعتی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.