ایده برتر پارسیان

ایده برتر پارسیان

انواع کالای دیجیتال در فروشگاه آنلاین ماشین های اداری ایده برتر پارسیان hdni fvjv \hvsdhk (قیمت پرینتر،اسکنر،فکس،کپی/فتوکپی،لپ تاپ،تبلت و قطعات کامپیوتر،دوربین مداربسته و سیستم های امنیتی
ایده برتر پارسیان

ایده برتر پارسیان

انواع کالای دیجیتال در فروشگاه آنلاین ماشین های اداری ایده برتر پارسیان hdni fvjv \hvsdhk (قیمت پرینتر،اسکنر،فکس،کپی/فتوکپی،لپ تاپ،تبلت و قطعات کامپیوتر،دوربین مداربسته و سیستم های امنیتی

تحلیل و بررسی پرینتر تک کاره لیزری اچ پی HP M402dne

امروزه با وجود پیشرفت در همه بخش ها، هنوز هم استفاده از کاغذ کاربردهای زیادی دارد. به همین منظور پرینتر نیز کاربردی تر از همیشه است. شرکت خوشنام اچ پی که پرینتر اچ پی را تولید میکند توانسته سهم زیادی از بازار را از آن خود کند. با پیشرفت فناوری، پرینتر لیزری اچ پی جای خود را به سایر مدل ها داده است که در این بین، پرینتر تک کاره لیزری اچ پی HP M402dne مخاطبان بیشتری را جذب خود کرده است. در این مقاله قصد داریم تا این مدل از پرینترهای اچ پی را که در رده بالاترین میزان فروش پرینتر لیزری قرار گرفته است را بررسی کنیم.

ویژگی های ظاهری و کلی پرینتر لیزری اچ پی M402dne

ویژگی های ظاهری و کلی پرینتر لیزری اچ پی M402dne

پرینتر تک کاره لیزری اچ پی HP M402dne ابعاد 190*250*365 میلی متر و وزنی معادل 4.7 کیلوگرم دارد که با توجه به تک کاره بودن آن، مناسب کارهای اداری و خانگی است. پرینتر اچ پی 402dn که تنها کارتریج مشکی دارد، از فناوری چاپ لیزری بهره می برد. ویژگی های ظاهری و کلی پرینتر لیزری اچ پی M402dne باعث شده تا سرعت چاپ آن بالا رود که این میزان سرعت برای اولین پرینت تنها 5.6 ثانیه زمان لازم دارد. از ویژگی های محبوب پرینتر اچ پی HP قابلیت اتصال بی سیم است که گوشی های هوشمند بدون نیاز به کابل ارتباطی می توانند به پرینتر متصل شده و اسناد مختلف را پرینت می کنند.

ویژگی های فنی پرینتر تک کاره لیزری اچ پی HP M402dne

ویژگی های فنی پرینتر تک کاره لیزری اچ پی HP M402dne

پرینتر تک کاره لیزری اچ پی HP M402dne توان کار 10 هزار برگه را در ماه دارد و کارتریج پرینتر hp 402dn نیز تا 1600 برگ را می تواند چاپ کند. چاپگر اچ پی M402dne رزولوشنی معادل 600*600 dpi الی 1200*1200 را به شما عرضه کرده و در هر دقیقه 22 برگ را پرینت می کند. در ادامه ویژگی های فنی پرینتر تک کاره لیزری اچ پی HP M402dne باید گفت که حافظه این چاپگر بهتر از مدل های قبلی بوده و به 128 مگابایت رسیده است. از نظر پورت های اتصالی نیز باید گفت که usb 200 Hi speed و wireless این پرینتر را همراهی می کنند.

جمع بندی

اگر بخواهیم قیمت hp 402dn را با توجه به امکانات آن بسنجیم، خواهید دید که مقرون به صرفه است. مجموعه ایده برتر پارسیان عامل نمایندگی ماشین های اداری اچ پی HP نیز با توجه به همین موارد توصیه می کند تا پرینتر تک کاره لیزری اچ پی HP M402dne را در اولویت بندی خود محاسبه کنید. ایده برتر پارسیان در بخش فروش ماشین های اداری اچ پی hp توانسته تجارب خوبی را کسب کرده و به مشتریان خود انتقال دهد. برای خرید و بررسی دقیق تر و تخصصی تر پرینتر تک کاره لیزری اچ پی HP M402dne به صفحه اختصاصی این محصول در سایت ایده برتر مراجعه کنید.

کلیک کنید: پرینتر تک کاره لیزری اچ پی HP M402dne

منبع: ایده برتر پارسیان خاورمیانه

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی پلاتر 

کامپیوتر  کامپیوتر All in One مانیتور ویدئو وال مانیتور صنعتی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.