ایده برتر پارسیان

ایده برتر پارسیان

انواع کالای دیجیتال در فروشگاه آنلاین ماشین های اداری ایده برتر پارسیان hdni fvjv \hvsdhk (قیمت پرینتر،اسکنر،فکس،کپی/فتوکپی،لپ تاپ،تبلت و قطعات کامپیوتر،دوربین مداربسته و سیستم های امنیتی
ایده برتر پارسیان

ایده برتر پارسیان

انواع کالای دیجیتال در فروشگاه آنلاین ماشین های اداری ایده برتر پارسیان hdni fvjv \hvsdhk (قیمت پرینتر،اسکنر،فکس،کپی/فتوکپی،لپ تاپ،تبلت و قطعات کامپیوتر،دوربین مداربسته و سیستم های امنیتی

صندلی مدیریتی کلاسیک رایانه صنعت M912

صندلی مدیریتی کلاسیک M912

مکانیزم: سنکرو
جنس کفی: چوب چند لایه
جک صندلی: جک گازی کورس 10 سانتی
تعداد پایه: 5 پایه

معرفی صندلی مدیریتی کلاسیک M912

 صندلی مدیریتی کلاسیک M912 یکی از محصولات شرکت رایانه صنعت می باشد که توجه افراد خاص و مشکل پسند را به خود جلب می کند. طراحی بسیار زیبا و ارگونومی منحصر به فرد این مدل باعث راحتی بیشتر کاربر شده و این صندلی مدیریتی را در گروه صندلی های مدیریتی طبی قرار می دهد. 

در ادامه به معرفی صندلی مدیریتی کلاسیک M912 می پردازیم. پایه این صندلی از ورق 2 میلیمتری با آبکاری نیکل کروم ساخته شده که برای استحکام بیشتر با مس به ضخامت 30 تا 35 میکرون پوشانده شده است.

معرفی صندلی مدیریتی کلاسیک M912

طراحی و کیفیت صندلی مدیریتی رایانه صنعت M912

صندلی مدیریتی M912 رایانه صنعت دارای مکانیزم سینکرو است که با ورق 205 یا پوشش رنگ پودری الکترواستاتیک پوشانده شده است. به علاوه اتصالات این صندلی با یک لایه گالوانیزه روکش شده که دارای ترمز نامحدود می باشد.

از دیگر ویژگی هایی که در طراحی و کیفیت صندلی مدیریتی رایانه صنعت M912 مشهود است، می توان به چرخ های این صندلی اشاره کرد. چرخ های این صندلی از مواد پلی آمید صنعتی ساخته شده که با استحکام بالا، بسیار روان و بی صدا حرکت می کنند به علاوه رنگ متفاوت آن به زیبایی این مدل صندلی اداری می افزاید.

صندلی مدیریتی کلاسیک رایانه صنعت M912

کفی صندلی مدیریتی کلاسیک رایانه صنعت M912 از جنس چوب چند لایه ساخته شده است. همچنین نشیمنگاه و تکیه گاه آن دارای فوم سرد بوده و روکش پارچه ای دارد. صندلی M912 برای قرارگیری در ادارات و دفاتر دولتی، آموزشگاه ها، شرکت ها و ارگان های اداری مناسب می باشد.

در ادامه لازم به ذکر است که دسته های صندلی کلاسیک M912 به صورت ثابت هستند و از لوله به قطر 22 میلیمتر و ضخامت 2 میلی متر ساخته شده اند. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد صندلی و مبلمان اداری و همچنین دریافت قیمت و خرید صندلی مدیریتی به سایت ایده برتر مراجعه نمایید.

منبع: صندوق فروشگاهی کاسیو

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی

مواد مصرفی کارتریج  جوهرشارژ  تونرشارژ   فوم رول  رول   درام   بلید

تجهیزات آموزشی  پرده نمایش  پایه نصب دیتا ویدئو پروژکتور  برد هوشمند  کیت هوشمند  باکس محافظ دیتا پروژکتور

تجهیزات فروشگاهی  کاغذخردکن  اسکناس شمار   پرینتر PVC  صندوق فروشگاهی  بارکدخوان   لیبل پرینتر  فیش پرینتر  پرفراژچک

سیستم ها امنیتی  دوربین مدار بسته  دوربین مدار بسته دام  دوربین مدار بسته بولت دوربین مدار بسته باکس   لوازم جانبی دوربین آداپتور دوربین مدار بسته

لنز دوربین مدار بسته کابل دوربین مدار بسته  دستگاه DVR  دستگاه NVR

دستگاه دی وی آر 4 کانال  دستگاه دی وی آر 8 کانال  دستگاه دی وی آر 16 کانال  دستگاه دی وی آر 32 کانال

دستگاه ان وی آر 4 کانال  دستگاه ان وی آر 8 کانال  دستگاه ان وی آر 16 کانال  دستگاه ان وی آر 24 کانال   دستگاه ان وی آر 32 کانال

کامپیوتر  کامپیوتر All in One مانیتور  قطعات کامپیوتر  لوازم جانبی کامپیوتر

لپ تاپ و تبلت  لپ تاپ  تبلت

تجهیزات شبکه  مودم وایرلس ADSL  کارت شبکه

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.