ایده برتر پارسیان

ایده برتر پارسیان

انواع کالای دیجیتال در فروشگاه آنلاین ماشین های اداری ایده برتر پارسیان hdni fvjv \hvsdhk (قیمت پرینتر،اسکنر،فکس،کپی/فتوکپی،لپ تاپ،تبلت و قطعات کامپیوتر،دوربین مداربسته و سیستم های امنیتی
ایده برتر پارسیان

ایده برتر پارسیان

انواع کالای دیجیتال در فروشگاه آنلاین ماشین های اداری ایده برتر پارسیان hdni fvjv \hvsdhk (قیمت پرینتر،اسکنر،فکس،کپی/فتوکپی،لپ تاپ،تبلت و قطعات کامپیوتر،دوربین مداربسته و سیستم های امنیتی

تلویزیون سامسونگ با رزولوشن 8k

شرکت سامسونگ Samsung، برند مطرح در عرصه محصولات دیجیتال است که کالاهای بسیار با کیفیت و قدرتمندی از جمله مانیتور صنعتی، ویدئو وال و ساینیج دیجیتال را تولید و ارائه کرده است. همان طور که می دانید این شرکت در نمایشگاه مصرف کنندگان 2018 اولین تلویزیون با تکنولوژی Micro LED را معرفی کرد.

محصول دیگری که این کمپانی قصد دارد تا پایان سال 2018 آن را وارد بازار کند، یک تلویزیون با وضوح تصویر 8K است. این نمایشگر که اولین تلویزیون 8K در بازار کالاهای دیجیتال است، در ابعاد 85 اینچ تولید می شود. تلویزیون 8K سامسونگ که با نام Q9S شناخته می شود امکان قرار گیری روی یک پایه بوم مانند را دارد که باعث می شود استفاده از آن آسان تر گردد.

حتما بخوانید: نسل جدید تلویزیون های میکرو ال ای دی سامسونگ Micro LED

معرفی و بررسی تلویزیون سامسونگ با رزولوشن 8k

معرفی و بررسی تلویزیون سامسونگ با رزولوشن 8k

تلویزیون Q9S سامسونگ دارای تکنولوژی QLED است و در ساختار آن آرایه نوری Micro Full Array به کار رفته است. سامسونگ در ساخت این مونیتور 8K دیودهای کوچک را به جای LED و فلورسنت های سنتی به کار برده است. در ادامه معرفی و بررسی تلویزیون سامسونگ با رزولوشن 8k باید بگوییم که نمایشگر Samsung Q9S شدت نور و کنتراست بالایی دارد. به بیان دقیق تر شدت روشنایی آن به حداکثر 2000 نیت و همچنین تیرگی و سیاهی آن به 0.0015 نیت می رسد. در ساختار تلویزیون سامسونگ میلیون ها دیود کوچک به کار رفته است که می توانند مجزا از هم کار کنند به این ترتیب شدت کنتراست تصویر به میزان قابل توجهی افزایش می یابد. علاوه بر این، سامسونگ یک لایه جدید هم به پنل این نمایشگر اضافه کرده است اما اطلاعاتی از جزئیات آن در دسترس نیست.

حتما بخوانید: خرید ویدئو وال سامسونگ Samsung

همچنین لازم به ذکر است تلویزیون سامسونگ Q9S دارای نسخه جدید سیستم عامل تایزن خواهد بود. همچنین به عنوان اولین محصول، دارای تکنولوژی هوش مصنوعی 8K سامسونگ است بنابرین قابلیت پخش هر نوع محتوا را با رزولوشن 8K خواهد داشت. نکته دیگری که خوب است به  آن اشاره کنیم این است که احتمالا سامسونگ قصد دارد در مشخصات ظاهری و ساختار تلویزیون جدید خود تغییراتی را اعمال کند زیرا تصویر واقعی آن را در هیچ رسانه ای منتشر نکرده است. تنها عکس منتشر شده از تلویزیون 8K سامسونگ، یک تصویر گرافیکی است.

منبع: ایده برتر پارسیان خاورمیانه

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی پلاتر 

کامپیوتر  کامپیوتر All in One مانیتور ویدئو وال مانیتور صنعتی

تجهیزات شبکه  سانترال تلفن سانترال  بیسیم  تلفن بیسیم  تلفن رومیزی تلفن باسیم باتری یو پی اس

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.