ایده برتر پارسیان

ایده برتر پارسیان

انواع کالای دیجیتال در فروشگاه آنلاین ماشین های اداری ایده برتر پارسیان hdni fvjv \hvsdhk (قیمت پرینتر،اسکنر،فکس،کپی/فتوکپی،لپ تاپ،تبلت و قطعات کامپیوتر،دوربین مداربسته و سیستم های امنیتی
ایده برتر پارسیان

ایده برتر پارسیان

انواع کالای دیجیتال در فروشگاه آنلاین ماشین های اداری ایده برتر پارسیان hdni fvjv \hvsdhk (قیمت پرینتر،اسکنر،فکس،کپی/فتوکپی،لپ تاپ،تبلت و قطعات کامپیوتر،دوربین مداربسته و سیستم های امنیتی

ویدئو پروژکتور لیزری قابل حمل ال جی ProBeam

پروژکتورهای لیزری یا لیزر پروژکتورها، گروهی از دیتا ویدئو پروژکتور هستند که در کنار قابلیت های ویژه، قیمت بالایی دارند. خصوصا اگر بخواهید یک مدل جیبی و قابل حمل آن را داشته باشید این هزینه بیشتر هم می شود. کمپانی ال جی LG، اخیرا یک لیزر پروژکتور طراحی و وارد بازار کرده است که قابل حمل بوده و نسبت به مدل های مشابه، قیمت بسیار مناسبی دارد.

همان طور که می دانید ویدئو پروژکتور لیزری، نوعی ویدئوپروژکتور که در آن به جای لامپ معمولی، لامپ لیزری قرار داده شده است. این لامپ ها در حقیقت از ترکیب لیزر و LED ساخته می شوند. از جمله مزایا و ویژگی های این نوع دیتا پروژکتور می توانیم به مصرف بسیار پایین لامپ و طول عمر بالای آن اشاره کنیم.

حتما بخوانید: عمر لامپ ویدئو پروژکتور

معرفی ویدئو پروژکتور لیزری قابل حمل ال جی ProBeam

معرفی ویدئو پروژکتور لیزری قابل حمل ال جی ProBeam

برای معرفی ویدئو پروژکتور لیزری قابل حمل ال جی ProBeam، باید بگوییم که این ویدئو پروژکتور لیزری، دارای روشنایی تصویر 2000 لومن است و تصاویر را در ابعاد 120 اینچ و وضوح 1080p نمایش می دهد. وزن ویدئوپروژکتور ال جی ProBeam، در حدود 2 کیلوگرم و تقریبا هم اندازه یک توپ فوتبال آمریکایی است. از دیگر قابلیت های دیتا پروژکتور لیزری ProBeam  LG می توانیم به درگاه های ورودی و خروجی صدای این دستگاه اشاره کنیم. این دیتا ویدئو پروژکتور دارای پورت HDMI و USB است  که بر روی بدنه دستگاه قرار گرفته اند. لیزر پروژکتور ال جی مجهز به قابلیت بلوتوث است. بنا براین شما می توانید به آسانی هدفون یا اسپیکر را به آن متصل کنید.

حتما بخوانید: ویدئو پروژکتور جیبی با نمایشگر لمسی

برای توضیحات کاملتر باید بگوییم که سیستم عامل ویدئو پروژکتور لیزری ProBeam  ال جی، WebOS  می باشد. این سیستم عامل باعث می شود که شما امکانات و قابلیت های یک تلویزیون هوشمند را در اختیار داشته باشید. به این ترتیب شما با خرید یک ویدئو پروژکتور لیزری با قیمت ارزان، یک تلویزیون همراه با کیفیت عالی در اختیار خواهید داشت. شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر و خرید ویدئو پروژکتور جیبی به سایت ایده برتر مراجعه کنید و یا با شماره تلفن 73027-021 تماس بگیرید.

منبع: ایده برتر پارسیان خاورمیانه

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی پلاتر 

کامپیوتر  کامپیوتر All in One مانیتور ویدئو وال مانیتور صنعتی

تجهیزات شبکه  سانترال تلفن سانترال  بیسیم  تلفن بیسیم  تلفن رومیزی تلفن باسیم باتری یو پی اس
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.