ایده برتر پارسیان

ایده برتر پارسیان

انواع کالای دیجیتال در فروشگاه آنلاین ماشین های اداری ایده برتر پارسیان hdni fvjv \hvsdhk (قیمت پرینتر،اسکنر،فکس،کپی/فتوکپی،لپ تاپ،تبلت و قطعات کامپیوتر،دوربین مداربسته و سیستم های امنیتی
ایده برتر پارسیان

ایده برتر پارسیان

انواع کالای دیجیتال در فروشگاه آنلاین ماشین های اداری ایده برتر پارسیان hdni fvjv \hvsdhk (قیمت پرینتر،اسکنر،فکس،کپی/فتوکپی،لپ تاپ،تبلت و قطعات کامپیوتر،دوربین مداربسته و سیستم های امنیتی

سونی تلویزیون 8k تولید می کند

شرکت سونی Sony تولید کننده انواع کالاهای دیجیتال از جمله مانیتور، مانیتور صنعتی، تجهیزات گیمینگ، قطعات کامپیوتر و لپ تاپ و تلویزیون است. ویدئو پروژکتور سونی Sony نیز از جمله تجهیزات قدرتمند آموزشی است. این شرکت از جمله تولید کنندگانی است که به تکنولوژی 8K در تولید نمایشگرهای مختلف دست یافته است. خوب است بدانید که سونی در سال 2016 فناوری 4K را در ساخت تلویزیون و نمایشگرهای خود به کاربرد و موفق شد که لوگوی HDR / 4K را به نام خود ثبت کند. بنا بر اخبار منتشر شده این شرکت قصد دارد اولین سری تلویزیون های 8K را خود را در نمایشگاه CES 2018 رونمایی کند. اما هنوز تردیدهایی در مورد آن وجود دارد.

تلویزیون 8k سونی   

تلویزیون 8k سونی

همان طور که می دانید برای نمایش تصاویر با وضوح بالایی مثل 4K، لازم است که نمایشگر تصویر با این رزولوشن از طریق ستاپ باکس یا هر گیرنده دیگری دریافت کند. حال با اینکه وضوح 4K در بسیاری نقاط به سختی دریافت می شود و حتی پیشرفته ترین گیرنده های ماهواره ای نیز به ندرت از رزولوشن 4K پشتیبانی می کنند، تولید تلویزیون 8K سونی تا چه حد در تغییر کیفیت نمایش تصویر موثر خواهد بود؟

حتما بخوانید: رزولوشن 8K چیست؟

در حال حاضر همه پلتفرم های بخش گیمینگ و مولتی مدلیا، برای پخش تصاویر و ویدئوها با رزولوشن 4K بهینه شده اند و حداکثر از این وضوح تصویر پشتیبانی خواهند کرد. علاوه بر این شاید برایتان جالب باشد که بدانید سونی اعلام کرده است که قصد دارد رزولوشن 8K را در تلویزیون های Micro LED خود نیز به کار بگیرد. البته سامسونگ نیز قصد دارد ازتلویزیونهای میکرو ال ای دی خود که برای قرار دادن در کلاس های خانگی و آمفی تئاترهای کوچک طراحی شده اند، در نمایشگاه CES 2018 رونمایی کند. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر، دریافت قیمت و خرید مانیتور 4K و خرید مانیتور صنعتی به سایت ایده برتر مراجعه نمایید.

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی پلاتر

کامپیوتر  کامپیوتر All in One مانیتور ویدئو وال مانیتور صنعتی

تجهیزات شبکه  سانترال تلفن سانترال  بیسیم  تلفن بیسیم  تلفن رومیزی تلفن باسیم باتری یو پی اس
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.