ایده برتر پارسیان

ایده برتر پارسیان

انواع کالای دیجیتال در فروشگاه آنلاین ماشین های اداری ایده برتر پارسیان hdni fvjv \hvsdhk (قیمت پرینتر،اسکنر،فکس،کپی/فتوکپی،لپ تاپ،تبلت و قطعات کامپیوتر،دوربین مداربسته و سیستم های امنیتی
ایده برتر پارسیان

ایده برتر پارسیان

انواع کالای دیجیتال در فروشگاه آنلاین ماشین های اداری ایده برتر پارسیان hdni fvjv \hvsdhk (قیمت پرینتر،اسکنر،فکس،کپی/فتوکپی،لپ تاپ،تبلت و قطعات کامپیوتر،دوربین مداربسته و سیستم های امنیتی

قابلیت جدید گوگل مپ برای مسیریابی

شرکت گوگل برنامه های کاربردی فراوانی دارد که کمتر کسی با آن ها بیگانه است. حتما شما هم با سرویس هایی مثل  G-mail، chrome، google adwords و  Google maps آشنایی دارید. شاید بتوان گفت گوگل مپ یکی از پرکاربرد ترین سرویس های گوگل است کاربران زیادی از آن استفاده می کنند. اخبار جدید حاکی از آن است که گوگل می خواهد قابلیت تازه ای را به این سرویس محبوب اضافه کند. اگر شما هم از وسایل نقلیه عمومی خصوصا مترو و اتوبوس برای رفت و آمد روزانه خود استفاده می کنید، این خبر را از دست ندهید. Google اعلام کرده است که به زودی این ویژگی جدید و شگفت انگیز را به سرویس نقشه خود اضافه خواهد کرد. طبق برآورد این شرکت استقبال گسترده و بی نظیری از این قابلیت خواهد شد. به خصوص که گوگل مپ جدید برای  کاربران همیشگی آن که با مترو و اتوبوس سفر می کنند بسیار مفید و پرکاربرد است.
حتما بخوانید: خرید لوازم جانبی گوگل با گواهی Made for Google

قابلیت جدید گوگل مپس Google maps برای مسیریابی

قابلیت جدید گوگل مپس Google maps برای مسیریابی

قابلیت جدید گوگل مپس Google maps برای مسیریابی، کاربران را هنگام رسیدن به مقصد مطلع می کند. اگر قصد رفتن به شهر یا منطقه جدید و ناشناسی را دارید و برای این کار از مترو یا اتوبوس استفاده می کنید، گوگل مپ به شما کمک می کند که راه را گم نکنید و دقیقا در منطقه یا شهر مورد نظر خود پیاده شوید. عملکرد این افزونه به این صورت است که هنگام رسیدن به مقصد، با ارسال نوتیفیکیشن کاربر را مطلع می کند که دقیقا در ایستگاه مورد نظرش پیاده شود. به این ترتیب دیگر از مشکلاتی مثل جستجو برای پیدا کردن آدرس و یا جا ماندن مسافر خبری نخواهد بود! اگر شما هم برای استفاده از گوگل مپز جدید مشتاق هستید باید بدانید که کاربرد آن بسیار آسان است. فقط باید مقصد خود و روش حمل و نقل تان را بر روی نقشه مشخص کنید و باقی کارها را به عهده گوگل مپ بگذارید.

حتما بخوانید: معرفی هدفون بی سیم گوگل پیکسل بادز Pixel Buds

جالب تر این که نیازی نیست برنامه روی صفحه نمایش گوشی شما باز باشد. بلکه می توانید با خاطری آسوده در طول مسیر بازی کنید، به موزیک مورد علاقه تان گوش دهید یا اینکه صفحه گوشی تان را بسته و خاموش نگه دارید. با رسیدن به مقصد گوگل مپ یک اعلان برای شما ارسال می کند که حتی بر روی لاک اسکرین گوشی هم قابل مشاهده است.

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی پلاتر

کامپیوتر  کامپیوتر All in One مانیتور ویدئو وال مانیتور صنعتی

تجهیزات شبکه  سانترال تلفن سانترال  بیسیم  تلفن بیسیم  تلفن رومیزی تلفن باسیم باتری یو پی اس

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.