ایده برتر پارسیان

ایده برتر پارسیان

انواع کالای دیجیتال در فروشگاه آنلاین ماشین های اداری ایده برتر پارسیان hdni fvjv \hvsdhk (قیمت پرینتر،اسکنر،فکس،کپی/فتوکپی،لپ تاپ،تبلت و قطعات کامپیوتر،دوربین مداربسته و سیستم های امنیتی
ایده برتر پارسیان

ایده برتر پارسیان

انواع کالای دیجیتال در فروشگاه آنلاین ماشین های اداری ایده برتر پارسیان hdni fvjv \hvsdhk (قیمت پرینتر،اسکنر،فکس،کپی/فتوکپی،لپ تاپ،تبلت و قطعات کامپیوتر،دوربین مداربسته و سیستم های امنیتی

قیمت مانیتور 4k

تقریبا در همه جا مانیتور به چشم می خورد؛ از مانیتور کامپیوتر گرفته تا مانیتور صنعتی . ظهور فناوری های جدید باعث شده تا تنوع و کاربردهای مانیتورها افزایش بیابد. در سال های اخیر، پیشرفت در زمینه مانیتورها، آن را به سمتی برده تا تصاویر زنده تر و زیبایی بیشتری داشته باشند و وضوح تصویر بالاتر رفته است. این مانیتورهای جدید، مانیتور 4k نام دارند.

قیمت مانیتور 4K

قیمت مانیتور 4K

بعد از تولید نمایشگرهای LED و 3D، در سال گذشته نسل جدید تلویزیون ها و صفحه نمایش ها وارد بازار شد. امروزه بیشتر برندهای معتبر مانند ال جی و توشیبا از تلویزیون های 4K خود رونمایی کرده اند و با ورود برندهای دیگر نظیر پاناسونیک و سامسونگ به این عرصه، رقابت در تولید تلویزیون ها و صفحه نمایش های 4K بیش از پیش داغ شده است. تلویزیون های اچ دی با کیفیت 1080 p ؛ رزولوشنی برابر با 1920 در 1080 پیکسل دارند و در استاندارد 4K این رزولوشن به 4096 در 2160 پیکسل می رسد. یعنی رزولوشنی ۴ برابر استاندارد 1080p که هم اکنون در تلویزیون های اچ دی و دیسک های بلو- ری در دسترس است.

فروش مانیتور برندهای معتبر دنیا

پیشرفت در زمینه مانیتورها سرعت زیاد پیدا کرده است زیرا این روزها، صرفا مانیتور برای تلویزیون نبوده و در گوشی های هوشمند و حتی ساعت های هوشمند نیز بکار میرود. بنابراین روز به روز شرکت های معتبر و پیشرو در این زمینه، امکانات بیشتر و فناوری های جدید را به آن اضافه می نمایند تا سهم بیشتری از بازار را تصاحب کنند. همانطور که اشاره شد، فناوری 4K این روزها در بین مانیتورها خود نمایی می کند که از سری مانیتورهای مطرح بازار می توان به مانیتور 4K سامسونگ، مانیتور  4Kایسوس و مانیتور4K  ال جی اشاره کرد. شرکت ایده برتر پارسیان، عامل فروش مانیتور از برند های مطرح دنیا، مفتخر است که توانسته نمایندگی آنها را بدست آورد و به مشتریان عزیز خدمات دهی کند.

برای ارتباط با شرکت ایده برتر پارسیان، از راه های زیر در تماس باشید.

آدرس: خیابان طالقانی - سه راه طالقانی - خیابان خواجه نصیر - نبش خیابان مقدم - پلاک 80 - طبقه اول - واحد 2

تلفن: خط وی‍‍ژه 73027 - 021

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی پلاتر

کامپیوتر  کامپیوتر All in One مانیتور ویدئو وال مانیتور صنعتی

تجهیزات شبکه  سانترال تلفن سانترال  بیسیم  تلفن بیسیم  تلفن رومیزی تلفن باسیم باتری یو پی اس


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.