ایده برتر پارسیان

ایده برتر پارسیان

انواع کالای دیجیتال در فروشگاه آنلاین ماشین های اداری ایده برتر پارسیان hdni fvjv \hvsdhk (قیمت پرینتر،اسکنر،فکس،کپی/فتوکپی،لپ تاپ،تبلت و قطعات کامپیوتر،دوربین مداربسته و سیستم های امنیتی
ایده برتر پارسیان

ایده برتر پارسیان

انواع کالای دیجیتال در فروشگاه آنلاین ماشین های اداری ایده برتر پارسیان hdni fvjv \hvsdhk (قیمت پرینتر،اسکنر،فکس،کپی/فتوکپی،لپ تاپ،تبلت و قطعات کامپیوتر،دوربین مداربسته و سیستم های امنیتی

نمایندگی بنکیو BenQ در تهران

شرکت بنکیو BenQ یک شرکت چند ملیتی تایوانی است که دفتر مرکزی آن در تایپه قرار دارد. شرکت خصوصی بنکیو در زمینه عرضه محصولاتی از جمله: دستگاه های ارتباطاتی و پردازشی موبایل، مانیتورهای TFT ال سی دی، نمایشگرهای مخصوص بازی، پروژکتورها، دوربین های دیجیتال، لپ تاپ و وسایل روشنایی LED فعالیت می کند.

نمایندگی بنکیو در تهران

نمایندگی بنکیو در تهران

شرکت بنکیو تلاش می کند که محصولات سبز یعنی سازگار با محیط زیست به بازار جهانی عرضه کند. این محصولات تولید شده توسط کمپانی بنکیو دارای نشان ecoPROFILE  می باشند. از مزایای مهمی که این محصولات دارند می توان به : صرفه جویی در انرژی، کاهش بسته بندی و بازیافت محصولات، کاهش استفاده از مواد مرتبط با محیط زیست و از بین بردن اثرات زیست محیطی با طراحی سبز اشاره نمود.

شرکت ایده برتر پارسیان نمایندگی فروش بنکیو در تهران را به عهده دارد  و از طریق فروشگاه اینترنتی خود (ebpnovin.con) شرایطی امن و آسان را برای خرید آنلاین محصولات ایجاد کرده است. همچنین مشاوران و کارشناسان ما از طریق مشاوره تلفنی و پشتیبانی آنلاین، خدمات بهتری را برای مشتریان فراهم نموده اند.

نمایندگی بنکیو در ایران

شرکت BenQ در بیش از 100 کشور در سراسر جهان از جمله ایران دارای نمایندگی فعال می باشد. ایده برتر پارسیان به عنوان نمایندگی فروش بنکیو BenQ در ایران تمامی محصولات این کمپانی را با ضمانت و گارانتی معتبر خدماتی به مشتریان و خریداران خود ارائه می دهد.

به تازگی شرکت BenQ از نمایشگرهای LED سری GL در سراسر دنیا رونمایی کرده است که مجهز به تکنولوژی دید Senseye® ، با کنتراست 12,000,000:1 و زمان پاسخگویی 5ms هستند. این نمایشگر ها به صورت انحصاری تولید و به بازار عرضه شده اند.

نمایشگرهای مخصوص بازی BenQ  در سری‌های مختلفی همچون RL، XL و XR وجود دارد، که هر سری از این نمایشگرها برای هدف مشخصی ساخته شده‌اند. سری XL پیشرفته‌ ترین مانیتورهای مخصوص بازی BenQ را شامل می‌شود که در مدل های رده بالای آن دارای رزولوشن QHD بوده و از قابلیت‌های ویژه‌ای بهره‌مند هستند.

یکی از نقاط قوت مانیتورهای BenQ فارغ از مشخصات فنی و ویژگی‌های آن، پشتیبانی شرکت آواژنگ از این کمپانی است که یک فاکتور بسیار مهم برای خریداران محسوب می شود.

آدرس: خیابان طالقانی - سه راه طالقانی - خیابان خواجه نصیر - نبش خیابان مقدم - پلاک 80 - طبقه دوم – واحد چهار

تلفن: 73027-021

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی

لپ تاپ و تبلت  لپ تاپ  تبلت

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.