ایده برتر پارسیان

ایده برتر پارسیان

انواع کالای دیجیتال در فروشگاه آنلاین ماشین های اداری ایده برتر پارسیان hdni fvjv \hvsdhk (قیمت پرینتر،اسکنر،فکس،کپی/فتوکپی،لپ تاپ،تبلت و قطعات کامپیوتر،دوربین مداربسته و سیستم های امنیتی
ایده برتر پارسیان

ایده برتر پارسیان

انواع کالای دیجیتال در فروشگاه آنلاین ماشین های اداری ایده برتر پارسیان hdni fvjv \hvsdhk (قیمت پرینتر،اسکنر،فکس،کپی/فتوکپی،لپ تاپ،تبلت و قطعات کامپیوتر،دوربین مداربسته و سیستم های امنیتی

نمایندگی کانن Canon در تهران

شرکت canon در سال 1933 توسط "یوشیداگورو" و "اوچیدا سابورو" تاسیس شد و در توکیو ژاپن مستقر است. کانن در تولید دوربین ها و تجهیزات جانبی عکاسی و تصویر برداری به صورت تخصصی کار می کند. این کمپانی در زمینه تولید محصولات متنوعی از جمله دوربین عکاسی، دستگاه فتوکپی، دستگاه پرینتر، دستگاه اسکنر، دوربین های دیجیتال و ویدئویی و ماشین های اداری فعالیت دارد.

نمایندگی کانن canon در تهران

نمایندگی کانن canon در تهران

کانن canon از جمله شرکت های پیشرو در زمینه صنعت الکترونیک و دوربین های دیجیتال در جهان است. ویژگی مهمی که در تولید محصولات کانن در نظر گرفته شده است سازگاری با محیط زیست است. سال 1990 شرکت کانن اولین شرکتی بود که طرح جمع آوری و بازیافت کارتریج دستگاه کپی را مطرح و اجرا کرد که تقریبا بیش از 362 هزار تن در سراسر جهان جمع آوری کرده است. هدف از برنامه بازیافت تونر کارتریج این است که دفن زباله به صفر برسد که با استفاده از بازیافت مجدد قطعات و با به کارگیری بازیابی انرژی انجام می شود.

فروشگاه اینترنتی ایده برتر (ebpnovin.com) که دارای نماد اعتماد الکترونیکی است نمایندگی کانن canon در تهران را برعهده دارد. ایده برتر محصولات این کمپانی را که شامل: اسکنر، دستگاه کپی، کارتریج، پرینتر و ویدئو پروژکتور می باشد را در سراسر تهران با گارانتی معتبر به مشتریان عزیز خود ارائه می کند و تمامی فعالیت های خود را در جهت رضایت مشتریان عزیز برنامه ریزی کرده است.

نمایندگی کانن canon در ایران

کمپانی کانن اعلام کرده است که در آینده ای نه چندان دور احتمالا از تکنولوژی جدید در سنسورهاش استفاده خواهد کرد. در سال 94 این کمپانی از ساخت یک سنسور DSLR با رزولویشن بسیار بسیار بالا رونمایی کرد و قصد دارد از سال 2018 سنسور جدید 120 مگاپیکسلی  DSLR را آغاز نماید.

شرکت ایده برتر پارسیان به عنوان نمایندگی کانن canon در ایران، ارائه کننده محصولات اورجینال و باکیفیت این کمپانی می باشد.این شرکت خرید آنلاین با شرایطی امن و آسان و همچنین مشاوره تلفنی و پشتیبانی آنلاین را برای خریداران و مشتریان خود فراهم کرده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به مقالات ماشین های اداری کانن، دستگاه کپی کانن و کارتریج کنون مراجعه کرده و مطالعه نمایید.

آدرس: خیابان طالقانی - سه راه طالقانی - خیابان خواجه نصیر - نبش خیابان مقدم - پلاک 80 - طبقه دوم – واحد چهار

تلفن: 73027-021

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی

لپ تاپ و تبلت  لپ تاپ  تبلت

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.