ایده برتر پارسیان

ایده برتر پارسیان

انواع کالای دیجیتال در فروشگاه آنلاین ماشین های اداری ایده برتر پارسیان hdni fvjv \hvsdhk (قیمت پرینتر،اسکنر،فکس،کپی/فتوکپی،لپ تاپ،تبلت و قطعات کامپیوتر،دوربین مداربسته و سیستم های امنیتی
ایده برتر پارسیان

ایده برتر پارسیان

انواع کالای دیجیتال در فروشگاه آنلاین ماشین های اداری ایده برتر پارسیان hdni fvjv \hvsdhk (قیمت پرینتر،اسکنر،فکس،کپی/فتوکپی،لپ تاپ،تبلت و قطعات کامپیوتر،دوربین مداربسته و سیستم های امنیتی

کیت هوشمند پروگرس

یکی از تجهیزات پرکاربرد آموزشی، کیت هوشمند با برند پروگرس می باشد که در سایت ایده برتر پارسیان موجود می باشد. دستگاه کیت هوشمند پروگرس دستگاه کوچکی است که در کنار ویدئو پروژکتور یا ال سی دی های اداری و یا خانگی قرار بگیرند و تصاویر و اطلاعات را روی هر نوع سطحی مثل دیوار، شیشه، وایت برد معمولی و .... نشان دهید که به صورت کاملا لمسی همانند بردهای هوشمند عمل می کنند.

کیت هوشمند پروگرس

کیت های هوشمند پروگرس از دو قسمت شامل گیرنده و فرستنده تشکیل شده است که قلم کیت هوشمند به عنوان فرستنده عمل می کند و قسمت دیگر آن به نام سنسور نقش گیرنده را برعهده دارد. کیت های هوشمند در مدل های متنوع و برندهای مختلفی از جمله کیت هوشمند یو برد uBoard، کیت هوشمند میوا meva، کیت هوشمند سامسونگ samsung، کیت هوشمند پروگرس و ..... طراحی و تولید شده اند که هر کدام کارایی و کاربرد خاص خود را دارد.

کیت های هوشمند پروگرس در مدل های متنوعی وجود دارند از لحاظ تکنولوژی به دو دسته تکنولوژی مادون قرمز یا IR و تکنولوژی فراصوت یا Ultra Sonic تقسیم می شوند.

کیت هوشمند پروگرس با تکنولوژی مادون قرمز یا IR : در این نوع کیت نوک قلم آن امواج مادون قرمز را ارسال می کند و سنسور مادون قرمز مکان دقیق آن را بر روی تصویر شناسایی می کند و بدیهی است به خاطر این که امواج مادون قرمز در گستره نور نامرئی قرار دارند قابل مشاهده نیستند ولی از قوانین نور پیروی می کنند.

کیت هوشمند پروگرس با تکنولوژی فراصوت یا Ultra Sonic : در این نوع کیت قلم سیگنال صوتی را ارسال می کند و فاصله ی قلم تا سنسور، توسط خود سنسور اندازه گیری و محاسبه می شود و سپس مکان دقیق قلم بر روی تصویر مشخص می شود. این کیت هوشمند از قوانین امواج صوتی که امواج مکانیکی هستند پیروی می کند.

کیت هوشمند ساز پروگرس دارای مزایا و کاربردهای وسیعی هستند که چند نمونه آن عبارتند از :

هوشمندسازی تصویر توسط دیتا پروژکتور و نمایشگرهای LCD و LED

قابلیت اجرایی روی تمامی سطوح و عدم وابستگی به پرده های مخصوص (دیوارهای گچی، شیشه ای، تخته وایت برد معمولی و ..... هر نوع سطحی)

استفاده در مدارس برای اینکه نرم افزارهای آزمایشگاه مجازی ریاضی، فیزیک، شیمی و .... را می توان به صورت بسیار تاثیرگذار تر و تعاملی تر برای دانش آموزان و یا دانشجویان به صورت لمسی ارائه کرد.

   منبع: ایده برتر پارسیان خاورمیانه

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی

مواد مصرفی کارتریج  جوهرشارژ  تونرشارژ   فوم رول  رول   درام   بلید

تجهیزات آموزشی  پرده نمایش  پایه نصب دیتا ویدئو پروژکتور  برد هوشمند  کیت هوشمند  باکس محافظ دیتا پروژکتور

تجهیزات فروشگاهی  کاغذخردکن  اسکناس شمار   پرینتر PVC  صندوق فروشگاهی  بارکدخوان   لیبل پرینتر  فیش پرینتر  پرفراژچک

سیستم ها امنیتی  دوربین مدار بسته  دوربین مدار بسته دام  دوربین مدار بسته بولت دوربین مدار بسته باکس   لوازم جانبی دوربین آداپتور دوربین مدار بسته

لنز دوربین مدار بسته کابل دوربین مدار بسته  دستگاه DVR  دستگاه NVR

دستگاه دی وی آر 4 کانال  دستگاه دی وی آر 8 کانال  دستگاه دی وی آر 16 کانال  دستگاه دی وی آر 32 کانال

دستگاه ان وی آر 4 کانال  دستگاه ان وی آر 8 کانال  دستگاه ان وی آر 16 کانال  دستگاه ان وی آر 24 کانال   دستگاه ان وی آر 32 کانال

کامپیوتر  کامپیوتر All in One مانیتور  قطعات کامپیوتر  لوازم جانبی کامپیوتر

لپ تاپ و تبلت  لپ تاپ  تبلت

تجهیزات شبکه  مودم وایرلس ADSL  کارت شبکه

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.