ایده برتر پارسیان

ایده برتر پارسیان

انواع کالای دیجیتال در فروشگاه آنلاین ماشین های اداری ایده برتر پارسیان hdni fvjv \hvsdhk (قیمت پرینتر،اسکنر،فکس،کپی/فتوکپی،لپ تاپ،تبلت و قطعات کامپیوتر،دوربین مداربسته و سیستم های امنیتی
ایده برتر پارسیان

ایده برتر پارسیان

انواع کالای دیجیتال در فروشگاه آنلاین ماشین های اداری ایده برتر پارسیان hdni fvjv \hvsdhk (قیمت پرینتر،اسکنر،فکس،کپی/فتوکپی،لپ تاپ،تبلت و قطعات کامپیوتر،دوربین مداربسته و سیستم های امنیتی

کیت هوشمند میوا meva

امروزه یکی از تجهیزات آموزشی دستگاه های کیت هوشمند با برند میوا هستند که در سایت ایده برتر پارسیان در مدل های متنوع موجود می باشد. کیت هوشمند میوا دستگاهی است که در کنار ویدئو پروژکتور و یا ال سی دی های اداری یا خانگی می توانید تصاویر و اطلاعات موردنظر خود را بر روی دیوار یا پرده یا هر سطح دیگری نمایش دهید و به صورت کاملا لمسی مانند برد هوشمند از آن استفاده کنید.

کیت هوشمند میوا meva

کیت هوشمند میوا meva

دستگاه کیت هوشمند در مدل های متنوع و برندهای مختلفی از جمله کیت هوشمند یو برد uBoard، کیت هوشمند اسمارت smart، کیت هوشمند سامسونگ samsung، کیت هوشمند پروگرس و ..... طراحی و تولید و به بازار عرضه شده است که هر کدام کارایی و کاربرد خاص خود را دارد.

کیت هوشمند meva در دو نوع مختلف از جمله دستگاه کیت هوشمند ویدئو پروژکتور و کیت هوشمند سازی وایت برد می باشند.

کیت هوشمند سازی وایت برد میوا به این صورت می باشد که وایت بردهای معمولی را با یک کلیک و توسط دیتا پروژکتورها تبدیل به یک برد هوشمند می کنند.

دستگاه کیت هوشمند ویدئو پروژکتور انواع مختلفی از جمله ویدئو پروژکتورهای stand alone – ویدئو پروژکتورهای usb – ویدئو پروژکتورهای مدیا پلیر – ویدئو پروژکتورهای جاسازی شده که این نوع ویدئو پروژکتورها جزو ویدئو پروژکتورهای جیبی می باشند دسته بندی می شوند.

ویدئو پروژکتورهای USB : جزو کوچکترین پروژکتورهایی هستند که از باتری استفاده نمی کنند و این نوع پروژکتورها از طریق کابل USB منبع برق و انتقال اطلاعات و تصویر را انجام می دهند.

ویدئو پروژکتورهای stand alone : این نوع پروژکتور توسط یک کابل ورودی (usbA/V و ...) اطلاعات را دریافت کرده و سیگنال ویدئو را از دستگاه های دیگر می گیرد.

پروژکتورهای مدیا پلیر: این دستگاه ها مموری داخلی دارند و یا از کارت مموری خارجی پشتیبانی می کنند. این نوع پروژکتورها می توانند اطلاعاتی مانند عکس، ویدئو و فایل های آفیس را مستقیم از روی مموری پخش کنند. پروژکتورهای مدیا پلیر بسیار پرکاربرد می باشند.

ویدئو پروژکتور جاسازی شده: در این نوع گجت ها در واقع تمام تشکیلات یک پروژکتور درون یک دستگاه دیگر قرار دارد و به نحوی استفاده دوم آن دستگاه حساب می شود مثل پروژکتورهای جاسازی شده در موبایل، لپ تاپ، دوربین و ..... از این نوع می باشند.

 

   منبع: ایده برتر پارسیان خاورمیانه

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی

مواد مصرفی کارتریج  جوهرشارژ  تونرشارژ   فوم رول  رول   درام   بلید

تجهیزات آموزشی  پرده نمایش  پایه نصب دیتا ویدئو پروژکتور  برد هوشمند  کیت هوشمند  باکس محافظ دیتا پروژکتور

تجهیزات فروشگاهی  کاغذخردکن  اسکناس شمار   پرینتر PVC  صندوق فروشگاهی  بارکدخوان   لیبل پرینتر  فیش پرینتر  پرفراژچک

سیستم ها امنیتی  دوربین مدار بسته  دوربین مدار بسته دام  دوربین مدار بسته بولت دوربین مدار بسته باکس   لوازم جانبی دوربین آداپتور دوربین مدار بسته

لنز دوربین مدار بسته کابل دوربین مدار بسته  دستگاه DVR  دستگاه NVR

دستگاه دی وی آر 4 کانال  دستگاه دی وی آر 8 کانال  دستگاه دی وی آر 16 کانال  دستگاه دی وی آر 32 کانال

دستگاه ان وی آر 4 کانال  دستگاه ان وی آر 8 کانال  دستگاه ان وی آر 16 کانال  دستگاه ان وی آر 24 کانال   دستگاه ان وی آر 32 کانال

کامپیوتر  کامپیوتر All in One مانیتور  قطعات کامپیوتر  لوازم جانبی کامپیوتر

لپ تاپ و تبلت  لپ تاپ  تبلت

تجهیزات شبکه  مودم وایرلس ADSL  کارت شبکه

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.