ایده برتر پارسیان

ایده برتر پارسیان

انواع کالای دیجیتال در فروشگاه آنلاین ماشین های اداری ایده برتر پارسیان hdni fvjv \hvsdhk (قیمت پرینتر،اسکنر،فکس،کپی/فتوکپی،لپ تاپ،تبلت و قطعات کامپیوتر،دوربین مداربسته و سیستم های امنیتی
ایده برتر پارسیان

ایده برتر پارسیان

انواع کالای دیجیتال در فروشگاه آنلاین ماشین های اداری ایده برتر پارسیان hdni fvjv \hvsdhk (قیمت پرینتر،اسکنر،فکس،کپی/فتوکپی،لپ تاپ،تبلت و قطعات کامپیوتر،دوربین مداربسته و سیستم های امنیتی

برد هوشمند ای برد iboard

برد هوشمند یکی از تجهیزات آموزشی پرکاربرد هستند که در اینجا بردهوشمند با برند ای برد iboard در سایت ایده برتر پارسیان در مدل های متنوع موجود می باشد. برد هوشمند ای برد iboard یکی از پر کاربردترین وسایل در حوزه های مختلف از جمله شرکت ها، سازمان ها و اداره ها و حوزه های آموزشی هستند که مورد استفاده قرار می گیرند.

برد هوشمند ای برد iboard

برد هوشمند ای برد iboard

برد هوشمند آی برد iboard در واقع وسیله ای است که توسط ویدئو پروژکتور و یک کامپیوتر مطالب آموزشی را توسط معلم و یا استاد در دانشگاه و مدارس برای فضای آموزشی هوشمند و بهتری را ارائه می دهد. برد هوشمند iboard در واقع یک نوع ابزار کمک آموزشی برای جایگزین کردن تخته سیاه می باشد.

بردهای هوشمند در مدل های متنوع و برندهای مختلفی از جمله برد هوشمند پاناسونیک Panasonic، برد هوشمند پروگرس progrees، برد هوشمند میوا meva و ...... طراحی و تولید و به بازار عرضه شده است که هر کدام کارایی و کاربرد خاص خود را دارد.

برد هوشمند ای برد iboard دارای انواع مختلفی از جمله : برد هوشمند اینفرارد، برد هوشمند مقاوتی، برد هوشمند الکترومغناطیسی و برد هوشمند آلترا سونیک دسته بندی می شوند.

تخه های هوشمند آی برد iboard از نوع اینفرارد و مقاومتی جزو بردهای لمسی هستند یعنی هم با استفاده از انگشتان دست و هم با قلم مخصوص می توانید به راحتی با آن کار کنید و روی آن متنی بنویسید. اما بردهاش هوشمند iboard از نوع الکترومغناطیس و آلتراسونیک فقط با استفاده از قلم های مخصوص به خود می توانید با آنها کار کنید و نمی توانید با انشگتان دست با آنها کار کنید.

از متداول ترین و رایج ترین بردهای هوشمند در بازار عبارتند از بردهای هوشمند اینفرارد که به نام برد هوشمند IR می نامند و بردهای هوشمند الکترومغناطیس که به نام بردهای هوشمند مگنت می نامند از بردهای رایج و پرکاربرد می باشند.

بردهای هوشمند ای برد iboard دارای ویژگی و کاربردهایی از جمله: برجسته کردن مطالب و نوشته ها – اضافه کردن حاشیه نویسی بر روی برد هوشمند – قابلیت ذخیره کردن نوشته ها و تصاویر برای چاپ و به اشتراک گذاشتن و ...... را ارائه می دهند.

 


   منبع: ایده برتر پارسیان خاورمیانه

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی

مواد مصرفی کارتریج  جوهرشارژ  تونرشارژ   فوم رول  رول   درام   بلید

تجهیزات آموزشی  پرده نمایش  پایه نصب دیتا ویدئو پروژکتور  برد هوشمند  کیت هوشمند  باکس محافظ دیتا پروژکتور

تجهیزات فروشگاهی  کاغذخردکن  اسکناس شمار   پرینتر PVC  صندوق فروشگاهی  بارکدخوان   لیبل پرینتر  فیش پرینتر  پرفراژچک

سیستم ها امنیتی  دوربین مدار بسته  دوربین مدار بسته دام  دوربین مدار بسته بولت دوربین مدار بسته باکس   لوازم جانبی دوربین آداپتور دوربین مدار بسته

لنز دوربین مدار بسته کابل دوربین مدار بسته  دستگاه DVR  دستگاه NVR

دستگاه دی وی آر 4 کانال  دستگاه دی وی آر 8 کانال  دستگاه دی وی آر 16 کانال  دستگاه دی وی آر 32 کانال

دستگاه ان وی آر 4 کانال  دستگاه ان وی آر 8 کانال  دستگاه ان وی آر 16 کانال  دستگاه ان وی آر 24 کانال   دستگاه ان وی آر 32 کانال

کامپیوتر  کامپیوتر All in One مانیتور  قطعات کامپیوتر  لوازم جانبی کامپیوتر

لپ تاپ و تبلت  لپ تاپ  تبلت

تجهیزات شبکه  مودم وایرلس ADSL  کارت شبکه

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.