ایده برتر پارسیان

ایده برتر پارسیان

انواع کالای دیجیتال در فروشگاه آنلاین ماشین های اداری ایده برتر پارسیان hdni fvjv \hvsdhk (قیمت پرینتر،اسکنر،فکس،کپی/فتوکپی،لپ تاپ،تبلت و قطعات کامپیوتر،دوربین مداربسته و سیستم های امنیتی
ایده برتر پارسیان

ایده برتر پارسیان

انواع کالای دیجیتال در فروشگاه آنلاین ماشین های اداری ایده برتر پارسیان hdni fvjv \hvsdhk (قیمت پرینتر،اسکنر،فکس،کپی/فتوکپی،لپ تاپ،تبلت و قطعات کامپیوتر،دوربین مداربسته و سیستم های امنیتی

برد هوشمند پروسنس Prosense

دستگاه برد هوشمند با برند پروسنس یکی از تجهیزات آموزشی پرکاربرد است که در فروشگاه ها و فروشگاه اینترنتی ایده برتر پارسیان موجود می باشد. دستگاه برد هوشمند پروسنس دستگاهی است با صفحه نمایش بزرگ که قابلیت نوشتن دارند و می توانند به یک رایانه وصل شوند و توسط یک ویدئو پروژکتور بر روی برد اطلاعات و تصویر نمایش داده می شود.

برد هوشمند پروسنس Prosense

برد هوشمند پروسنس Prosense

برد هوشمند پروسنس به عنوان بردهای هوشمند الکترونیکی یا تخته لمسی نیز نامیده می شوند. برد هوشمند پروسنس بر روی یک پایه روی زمین نصب می شوند و یا بر روی دیوار زده می شوند. از مزایای مهم استفاده از تخته هوشمند پروسنس ارائه ی تصویری مطالب در موضوعات مختلف را برای گروهی از مردم یا دانشجویان و دانش آموزان ارائه کرد.

امروزه برد هوشمند با برندهای مختلفی در بازار ایران موجود می باشند که دستگاه برد هوشمند پروسنس در انواع مختلفی از مدل ها با کارایی و کاربردهای متفاوت طراحی و تولید و به بازار عرضه شده است.

برد هوشمند پروسنس در انواع مختلفی از جمله برد هوشمند آی آر (infera red برد هوشمند الکترومغناطیس، برد هوشمند آلترا سونیک (ultra sonic) یا فراصوت دسته بندی می شوند.

برد هوشمند آی آر (infera red) پروسنس : برد هوشمند آی آر، یکی از گران ترین بردهای هوشمند در بازار ایران می باشند. در چهار طرف برد هوشمند آی آر، بخشی برای ساطع کردن امواج مادون قرمز طراحی شده است. مختصات برخورد امواج مادون قرمز با یکدیگر بر روی سطح برد هوشمند، توسط کامپیوتر شناسایی می شود و تصویر مورد نظر را ایجاد می کنند. در واقع برد هوشمند آی آر یک صفحه معمولی که در داخل قابی قرار داده شده است که از اطراف این قاب امواج اینفرارد یا همان مادون قرمز ساطع می شود. برای کار کردن با برد هوشمند آی آر نیازی به استفاده قلم خاصی نیست و به وسیله انگشت یا قلم معمولی نیز می توانید با برد هوشمند آی آر پروسنس کار کنید.

برد هوشمند الکترومغناطیس پروسنس: پشت صفحه برد هوشمند الکترومغناطیس صفحه ای از مدارهای الکتریکی طراحی شده است. برد هوشمند الکترومغناطیس برای تعامل نیاز به قلم مخصوص برد را دارد.


   منبع: ایده برتر پارسیان خاورمیانه

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی

مواد مصرفی کارتریج  جوهرشارژ  تونرشارژ   فوم رول  رول   درام   بلید

تجهیزات آموزشی  پرده نمایش  پایه نصب دیتا ویدئو پروژکتور  برد هوشمند  کیت هوشمند  باکس محافظ دیتا پروژکتور

تجهیزات فروشگاهی  کاغذخردکن  اسکناس شمار   پرینتر PVC  صندوق فروشگاهی  بارکدخوان   لیبل پرینتر  فیش پرینتر  پرفراژچک

سیستم ها امنیتی  دوربین مدار بسته  دوربین مدار بسته دام  دوربین مدار بسته بولت دوربین مدار بسته باکس   لوازم جانبی دوربین آداپتور دوربین مدار بسته

لنز دوربین مدار بسته کابل دوربین مدار بسته  دستگاه DVR  دستگاه NVR

دستگاه دی وی آر 4 کانال  دستگاه دی وی آر 8 کانال  دستگاه دی وی آر 16 کانال  دستگاه دی وی آر 32 کانال

دستگاه ان وی آر 4 کانال  دستگاه ان وی آر 8 کانال  دستگاه ان وی آر 16 کانال  دستگاه ان وی آر 24 کانال   دستگاه ان وی آر 32 کانال

کامپیوتر  کامپیوتر All in One مانیتور  قطعات کامپیوتر  لوازم جانبی کامپیوتر

لپ تاپ و تبلت  لپ تاپ  تبلت

تجهیزات شبکه  مودم وایرلس ADSL  کارت شبکه

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.